Страница 200 из 255

Добавлено: 14 сен 2013, 16:58
TANK
неужели у соседа скоростники тоже пустые ездят?

Добавлено: 14 сен 2013, 17:14
Santehnik
А где у нас пустые?

Добавлено: 14 сен 2013, 18:05
TANK
да регулярно наблюдаю массовое вечернее отбытие из киева (из тянучки по протасовому яру на гринченко) - стандартно занято 50% мест максимум. правда праздники и выходные не знаю - но и мне тогда с работы ехать не нужно).

Добавлено: 14 сен 2013, 18:29
Антошка
Дневной из Харькова точно полупустой ездит. Часто его вижу на Выдубичах.

Добавлено: 17 сен 2013, 13:05
ЛиС
Колесніков звинуватив "Укрзалізницю" у поломці Hyundai


http://dt.ua/UKRAINE/kolesnikov-zvinuva ... 8349_.html

Основною причиною поломок швидкісних потягів Hyundai є збої в комп'ютерах через те, що контакти на українських залізницях підвішені на різній висоті.

Народний депутат України, екс-віце-прем'єр-міністр Борис Колесніков вважає, що 70% провини у зимових поломках швидкісних потягів Hyundai лежить на залізниці України.

"Ми перевезли вже майже два мільйони пасажирів на Hyundai, і експертиза показала, що 70% провини за їхні зимові поломки лежить на залізниці України. Я вибачився перед усіма пасажирами, але у мене є питання до тодішнього керівництва залізниці, а сьогоднішнього керівництва міністерства транспорту: чому таке недбале ставлення до експлуатації? Чому згоріла підстанція? А є просте пояснення - тому, що комп'ютер будь-якого корейського, японського, німецького потяга, не розуміє, чому контакти підвішені на різній висоті. Є 30% провини Hyundai, вони практично усунули це", - зазначив Колесніков.

Він також додав, що квитки на швидкісний потяг Hyundai коштують зовсім недорого, а навіть навпаки - "це економ-варіант".

"Квитки здаються дорогими, тому що сьогодні за плацкартний вагон пасажир платить 25% вартості, за купейні - 36-37%. Якщо ввести реальні ціни, собівартості, на плацкартні та купейні вагони, то за квитками на Hyundai черга буде на два роки вперед. Ви ж самі розумієте, що витрати на швидкісний потяг набагато менші. Немає по два провідники на вагон, немає цього лахміття, немає змінних локомотивів... І взагалі, Hyundai виконують розклад на 98%, а класичні потяги на 88%... тобто, кампанія проти них - це було явне замовлення" - сказав Колесніков.

Нагадаємо, 20 грудня 2012 року компанія Hyundai принесла вибачення за заподіяні українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропотягами і розпочала роботи з ліквідації несправностей.

24 грудня того ж року Колесніков назвав проблеми зі швидкісними потягами технічним непорозумінням, через яке йому соромно і неприємно.


[Для начала Колесникову нужно подарить книжку по ОКЖД. Может тогда он прозреет и выяснит для себя, что КС имеет постоянный провис, и то что это не баг, а фича. А вот почему это не учли при выдаче ТЗ Хюндаям - вопрос второй]

Добавлено: 17 сен 2013, 13:23
TANK
"але у мене є питання до тодішнього керівництва залізниці".. мдя, 1) дежа вю и 2) маразм. ему бы в павловку, но наш "пипл хавает", что грустно...

Добавлено: 17 сен 2013, 21:36
Apex
Боря писал(а):[...] І взагалі, Hyundai виконують розклад на 98%, а класичні потяги на 88% [...]
Все лгут (с)
УЗ писал(а):Серед пасажирських складів без відхилень від розкладу відправлено 99,3% та прослідували 97,7% поїздів.

Добавлено: 18 сен 2013, 09:24
IlyaPorublyov
TANK писал(а):да регулярно наблюдаю массовое вечернее отбытие из киева (из тянучки по протасовому яру на гринченко) - стандартно занято 50% мест максимум. правда праздники и выходные не знаю - но и мне тогда с работы ехать не нужно).
Стісняюсь спитать: а Ви абсолютно впевнені, що бачите справжнє заповнення поїзда, дивлячись на нього під кутом знизу? Якось не зовсім вірю, і здається, що в даній конкретній ситуації набагато адекватніше дивитися на шлюзи продажу квитків, ніж на такі спостереження.

Я не кажу, що квитки на ті поїзди розпродують. Я тільки висловлюю великий сумнів щодо адекватності саме такого способу оцінки, як дивитися у поїзд під кутом знизу.

Добавлено: 18 сен 2013, 09:34
dimentiy
Не надо никуда смотреть - на Букинг заходим за полтора часа до отправления и наблюдаем более-менее реальную картину.

TANK, на Харьков ещё по Дарнице дополнительно наполняются.

Добавлено: 18 сен 2013, 09:37
TANK
угу, логика американского адвоката, прыгающего перед присяжными)))))

я на него еще и с гринченко на перекрестке с кировоградской попадаю, там совсем другой угол. А еще возле маргаринки - там вообще без углов. на выдубичах - тоже без углов))

а продажи - если там все так хорошо и чудесно, откуда спекулянты-перекупы? Давайте первоначально смотреть на реальность, а потом думать о шлюзах/показателях и т.д. 4.20 делают как раз наоборот - и у них все хорошо. а у всех - реальность...

Добавлено: 18 сен 2013, 09:48
tov_tob
TANK, а ты наверное также успеваешь посчитать, сколько людей в каждом ряду сидит?

Добавлено: 18 сен 2013, 09:50
TANK
нет, я просто вижу общее заполнение в вагоне - примерно половина кресел свободна.

Добавлено: 18 сен 2013, 09:57
Антошка
dimentiy писал(а): TANK, на Харьков ещё по Дарнице дополнительно наполняются.
А вот кстати, интересно сколько человек садится на Дарнице. Когда я ехал, в вагон никто не заходил.

Добавлено: 18 сен 2013, 10:02
tov_tob
TANK писал(а):нет, я просто вижу общее заполнение в вагоне - примерно половина кресел свободна.
По подобным субъективным подсчетам "примерно половина" - это может быть и 40, и 60, и 30%.

Добавлено: 18 сен 2013, 10:02
dimentiy
нет, я просто вижу общее заполнение в вагоне - примерно половина кресел свободна.
Ты половину кресел вообще нормально не видишь, т.к. по другой стороне они от борта, на который ты смотришь ;) Это что-то из серии измерений скорости в тоннелях по Dimon'у. Я работаю на Гринченко, наблюдаю поезда с платформы Протасов Яр и всё равно вижу, что адекватно оценить наполняемость невозможно.