Страница 3 из 3

Re: Татра-Юг

Добавлено: 21 авг 2021, 18:59
MetroPony91
На території Дарницького трамвайного депо.

Re: Татра-Юг

Добавлено: 09 сен 2021, 10:51
Бодрый
У Дніпрі показали "болванки" майбутніх низькопідлогових трамваїв для Києва
ИзображениеИзображение
У Дніпрі триває серійне виробництво трамваїв, які працюватимуть у Києві

Підприємство "Татра-Юг" показало, як відбувається виробництво рухомого складу електротранспорту на потужностях "Південмашу" – космічного гіганта з Дніпра.

Як повідомляє прес-служба підприємства, роботи у розпалі, і вже готові "болванки" вагонів, які незабаром перетворяться на готову продукцію і будуть передані Києву.

"Триває серійне виробництво трамвайних вагонів ТОВ "Татра-Юг" К1Т306 згідно з контрактом з КП "Київпастранс" за кошти Європейського Інвестиційного Банку (ЄІБ). Перший із 20 трамвайних вагонів вже поставлений достроково та успішно експлуатується в м. Києві", – йдеться у повідомлені.
https://dnipro.depo.ua/ukr/dnipro/u-dni ... 9091365985

Re: Татра-Юг

Добавлено: 22 фев 2023, 19:47
Бодрый
У Києві вже повноцінно курсують 11 нових трамваїв "Татра-Юг": на яких маршрутах

У Києві вже повноцінно курсують 11 нових трамваїв К1Т306 виробництва ТОВ "Татра-ЮГ".

У "Київпастранс" на запит "БЖ" повідомили, що дані трамваї вже здійснюють перевезення пасажирів на маршруті № 35 сполученням вул. Сержа Лифаря – станція метро "Лісова". На цьому маршруті курсує 10 нових вагонів.

Також зазначили, що один вагон курсує на маршруті № 33а за сполученням вул. Павла Усенка (Дарницьке ТРЕД) – ДВРЗ.

У відповідь на запит також зазначили, що трамвайний вагон з інвентарним номером 5011 наразі знаходиться у депо.

"Трамвайний вагон з інвентарним номером 5011 був введений в експлуатацію 17.02.2023, але під час роботи на лінії з’їхав у депо по гарантійному випадку. Наразі працівники сервісного заводу-виробника усувають несправності, згідно з умовами договору", - написали у відповіді.

Наостанок, у відомстві наголосили, що усі інші трамвайні вагони К1Т306 працюють повноцінно та знаходяться під сервісним гарантійним обслуговуванням постачальника.

Нагадуємо, що до кінця 2023 року Київ має отримати всього 20 таких трамваїв.
https://bzh.life/ua/gorod/u-kievi-vzhe- ... arshrutah/

Re: Татра-Юг

Добавлено: 24 сен 2023, 12:01
mann
Уже 13, 14-й пока не выехал. Ждём ещё 6.

Re: Татра-Юг

Добавлено: 11 окт 2023, 22:31
Бодрый
Ось така халепа

Re: Татра-Юг

Добавлено: 11 окт 2023, 22:47
Коржик
Даже не хочу спрашивать, почему божественный номер 5001 занят какой-то нелепицей о трёх тележках...

Re: Татра-Юг

Добавлено: 12 окт 2023, 09:43
TANK
пару дней назад такое же на перекрестке с кибальчича было. только там бордовенький....

Re: Татра-Юг

Добавлено: 12 окт 2023, 14:09
dimentiy
Не, там на перекрёстке сход был. Здесь, с жёлтеньким, узел сочленения поломался, без схода.

Re: Татра-Юг

Добавлено: 13 окт 2023, 12:38
DFAW
И наступила эксплуатация ....

Татра-Юг

Добавлено: 25 янв 2025, 22:06
Бодрый
Київ замовив нові трамваї у вітчизняного виробника

Для оновлення трамвайного парку «Київпастранс» у грудні 2024 року оголосив тендер на закупівлю трьох сучасних трамваїв із низьким рівнем підлоги.

Нині визначився переможець тендеру — ТОВ «ТАТРА-ЮГ». Постачальник має поставити до кінця 2025 року три пасажирські трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги за 288 млн 353 тис. гривень.

Трамваї надійдуть у Подільське трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо, Трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо ім. Шевченка, Дарницьке трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо.

В умовах також йдеться, що трамваї мають бути нові, рік виготовлення не раніше 2024, що не були у використанні. Кількість місць для сидіння — не менше 60, однопросторові для пасажирів, з кількістю секцій не більше 3.

Нагадаємо, як раніше зазначали у Київпастрансі, трамвай є важливою складовою транспортної системи міста, однак значна частина його рухомого складу вже давно потребує заміни. Особливо гостро це питання стоїть у Подільському депо, де більшість вагонів експлуатуються ще з 1980–90-х років. Такий транспорт наразі не відповідає сучасним стандартам безпеки, безбар’єрності та енергоефективності.

Серед вимог, Київпастранс також зазначав наявність в трамваях сучасної системи кондиціонування, опалення, інформаційними табло та відеоспостереженням. Салони мають бути високого рівня комфорту для пасажирів, включно з маломобільними групами населення. Крім того, важливою умовою є використання у трамваї енергоефективних систем, які відповідають сучасним екологічним стандартам.

Поповнення трамвайного парку таким електротранспортом зробить місто ще більш комфортним, безпечним та доступним для всіх його мешканців і гостей.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/107870/

================================

Пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%, код 34620000-9 за ДК 021:2015 «Рейковий рухомий склад»
Очікувана вартість 288 353 332,80 UAH
UA-2024-12-31-005920-a ● caf33e4068e348deb80ab0a168f82975
Відкриті торги з особливостями

Договір підписано 23.01.2025 р.
ТОВ "ТАТРА-ЮГ", код #34507118, сума 288 353 268,88 UAH з ПДВ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-31-005920-a

Re: Татра-Юг

Добавлено: 08 фев 2025, 00:42
Kozak
Варіанти серії Татра-Юг К1Т із ~ розмірами:
К1Т104 - К1Т308.jpg
К1Т206.jpg
К1Т308 01.jpg
К1Т308 02.jpg

Татра-Юг

Добавлено: 11 июн 2025, 16:21
Бодрый
Контракт на 700 млн грн. Український завод виготовить трамваї для Дніпропетровщини

Великий український виробник трамвайних вагонів ТОВ Татра-Юг (Одеса) поставить місту Кам’янське (Дніпропетровська область) 15-метрові трамвайні вагони на суму 14,3 млн євро (близько 680 млн грн) без ПДВ.
Про це пише Інтерфакс Україна.

Відповідний контракт присуджено за результатом проведеного тендера в межах програми Міський громадський транспорт України II, яку фінансує Європейський інвестиційний банк (ЄІБ).

Тендер на постачання трамвайних вагонів оголосили на початку січня 2024 року, однак термін розкриття пропозицій декілька разів переносили.

Читайте також: Найбільший в Україні. Завод з прифронтового міста планує переробляти українську річкову рибу
В рамках контракту передбачається постачання нових односекційних або зчленованих трамваїв (тип руху в одному напрямку), обладнаних мінімум двома візками, а також із запасними частинами, обладнанням для техобслуговування та супутніми послугами.

Першу партію вагонів мають поставити не пізніше ніж через 52 тижні від дати отримання постачальником авансового платежу, а весь контракт розрахований на 128 тижнів (32 місяці).

Кількість вагонів, яку мають поставити, невідома, але у серпні 2023 року після узгодження Мінфіном обсягу та умов отримання європейського фінансування міський голова Андрій Білоусов зазначав, що за ці кошти планувалось закупити 20 вагонів, пише Інтерфакс Україна.

Наразі Кам’янське експлуатує 32 трамвайних вагони, зокрема чеські Tatra.

Як повідомлялось, Татра-Юг поставить Київпастрансу 5 низькопідлогових трамвайних вагонів на 480,6 млн грн до 2026 року.

Вартість одного такого трамвайного вагона також складе 96,1 млн грн.

ТОВ Татра-Юг — український виробник трамвайних вагонів, працює з 1993 року. За свою історію компанія організувала виробництво 7 типів трамваїв.

Татра-Юг випускає трамвайні вагони на потужностях Південмашу в Дніпрі.

Кінцевим бенефіціаром ТОВ Татра-Юг є Вадим Кердівара.
https://biz.nv.ua/ukr/sviy-biznes/ukraj ... 21108.html