Добавлено: 29 окт 2011, 21:45
Никому не говори. А то всю малину пацанам обосрёшьПо моим сведениям с учётом геологии и стоимости ТПК мост дешевле в десятки ра
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Никому не говори. А то всю малину пацанам обосрёшьПо моим сведениям с учётом геологии и стоимости ТПК мост дешевле в десятки ра
Ось приклад, який підтверджує тренд: На Фемарн під Данією хотіли будувати міст, але порахували і вирішили будувати тунель. А коли додати вартість несплюндрованого ландшафту взагалі вийде, що тунель у рази кращий і дешевший. Геологія між іншим там дуже складна.DFAW писал(а):У тебя есть экономические выкладки что бы доказать это? По моим сведениям с учётом геологии и стоимости ТПК мост дешевле в десятки раз.
у нас не буде у тих розмірах, як у Західній Європі.додання екологічної, земельної, та естетичної складової
Ти агностик, це непродуктивно.Klovsky писал(а):Казати про "тренд, тенденцію, динаміку" та ін. можна, але це лише середня температура по лікарні.
DFAW писал(а):vadik - это совсем не наш случай. В наших грунтах проще строить мост.
Ми довели, що не можна наперед сказати, що дорожче. Таким чином, доки не буде ТО мосту і ТО тунелю, пропоную не трусити повітря щодо коштів, а дискутувати ’екологічну та естетичну складову.’Klovsky писал(а):Кожний проект - унікальний.
Ты ж один, так и ставь -1. Не надо расписываться за других. Жуков остров - это нетронутые пойменные луга со столетними дубами.sav писал(а): -100
В свое время это все просчитывалось.vadik писал(а):Таким чином, доки не буде ТО мосту і ТО тунелю, пропоную не трусити повітря щодо коштів
Тобто ’колись.’ Аргумент був у тому, що будівельництво не стоїть на місці, і технологічні умови, а значить, і вартість обох альтернатив змінилася. Потрібні розрахунки за найновішим станом техніки.tov_tob писал(а):В свое время это все просчитывалось.
Смішно.vadik писал(а):Тобто ’колись.’ Аргумент був у тому, що будівельництво не стоїть на місці, і технологічні умови, а значить, і вартість обох альтернатив змінилася. Потрібні розрахунки за найновішим станом техніки.tov_tob писал(а):В свое время это все просчитывалось.
До речі, як я розумію, на мости ідуть тисячі тон заліза, а на тунелі ні. Залізо виробляється в Украні, є місцеві сили, які захочуть залізо продати. Тобто за мости, як за варіант з більшим вмістом заліза, буде більш потужне лобі.
Угу, есть. Только оное на внутренний рынок продаётся значительно дороже, чем на экспорт. А металлоконструкции для мостов покупают также из-за рубежа, но при этом дороже, чем на внутреннем рынке. Вот такая экономика получается (с)Залізо виробляється в Украні, є місцеві сили, які захочуть залізо продати. Тобто за мости, як за варіант з більшим вмістом заліза, буде більш потужне лобі.
Судячи з написів, металічні прольоти нового шляхопровода на Московській площі російського виробництва.AMY писал(а):Угу, есть. Только оное на внутренний рынок продаётся значительно дороже, чем на экспорт. А металлоконструкции для мостов покупают также из-за рубежа, но при этом дороже, чем на внутреннем рынке. Вот такая экономика получается (с)Залізо виробляється в Украні, є місцеві сили, які захочуть залізо продати. Тобто за мости, як за варіант з більшим вмістом заліза, буде більш потужне лобі.