Страница 3 из 9

Re: City Express

Добавлено: 25 июн 2021, 21:52
TANK
ЛиС писал(а):
25 июн 2021, 14:01
С каким "оборотом"? Там не надо ничего оборачивать. Всё прекрасно ездит через 6-й путь ст.Васильков-1 в обоих направлениях.
Да, протупил. Почему-то причудилось, что со стороны аэродрома гонять будут.

Re: City Express

Добавлено: 25 июн 2021, 23:08
ЛиС
Единственная небольшая проблема - режущий маршрут нечетного(в сторону В-2) для четных поездов. А так - заехали на 6й, минутка стоянки, и погнали дальше. Аэродром в другой стороне.

Re: City Express

Добавлено: 26 июн 2021, 01:02
TANK
да не единственная проблема. 6 (да и 5)- уже давненько парковый для бочек с нефтяной жижей в сторону того самого аэродрома... Сильно сомневаюсь, что хотелок василькова хватит на разогнать "бензинщиков".

Re: City Express

Добавлено: 26 июн 2021, 07:03
ЛиС
Это как раз не проблема. Ну будут копить на 8-10 и по направлению на п/пути, как было во времена "гуньки", когда 6-й путь надо было держать свободным. Ну чуть больше времени на прицепки/отцепки. Не смертельно. "Бензинщикакм" как-то до фонаря, на каких путях их вагоны по станции стоят.

Re: City Express

Добавлено: 26 июн 2021, 12:46
TANK
В целом согласен, в любом случае ЖД решать будет.

Re: City Express

Добавлено: 26 июн 2021, 14:55
Sinoptik
ЛиС писал(а):
26 июн 2021, 07:03
, как было во времена "гуньки", когда 6-й путь надо было держать свободным.
Можна детальніше для тих, хто не в курсі?

Re: City Express

Добавлено: 26 июн 2021, 15:13
ЛиС
"Гунькою" свого часу називали вантажно-пасажирський поїзд №951/952 Васильків-1 - Васильків-2. Склад ЧМЕ3+2ЦМВ+вантажні вагони, скільки по ваговій нормі зможе взяти. В останні роки курсування був 1ЦМВ, і по суті возив лише пенсіонерів і зрідка судентів. Оскільки відправити/прийняти з В-2 поїзд можна лише на 6-ту колію, то звичайно, вона була практично завжди вільною. Ну за виключенням поточних маневрів протягом зміни.
В "кращі часи" склад могли збільшувати до 3-4 ЦМВ, наприклад по вихідним. 4 плацкарта постійно були на В-1, періодично розмінювали, коли потрібно було ТО-3 і т.ін.

Re: City Express

Добавлено: 26 июн 2021, 18:46
Sinoptik
Дякую.
А в які роки це було ?

Re: City Express

Добавлено: 26 июн 2021, 19:29
ЛиС
В кінці 90-х на початку 00-х ще було 2(+1 по вихідним) вагони, а остаточно "здох" він чи то в 2007 чи то в 2008, я вже не пам'ятаю. А ще, перед остаточною відміною курсував вже не щоденно, а лише ПТ,СБ,НД. Маршрутки Калинівка-Васильків остаточно забрали платоспроможніх пасажирів. 35-40 хв в дорозі влаштовувало хіба що пенсіонерів, бо безкоштовно.

Re: City Express

Добавлено: 27 июн 2021, 14:08
Sinoptik
Здивований. Вперше про це чую.
Дякую.

Re: City Express

Добавлено: 27 июн 2021, 20:29
ЛиС
До кінця 90-х існував ще один вантажно-пасажирський Спартак-Буян, але там значно менший паспотік був.

Re: City Express

Добавлено: 03 июл 2021, 15:38
Dvorko
Почали роботи з модернізації колії у Василькові для запуску "Сіті Експрес" до Києва

https://www.facebook.com/ol.vasilyev/po ... 5820273043

Re: City Express

Добавлено: 27 авг 2021, 16:48
euhome
Укрзалізниця тестує поїзд Stadler FLIRT для запуску на маршруті приміського сполучення Києва та міської електрички

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/558005/

26.08.2021

Поїзди такого класу компанія планує використовувати на маршрутах приміського сполучення в рамках реалізації проєкту City Express у Києві, Дніпрі, Харкові.

Перші поїзди Укрзалізниця планує отримати та запустити на маршрутах київського вузла в рамках реалізації проєкту City Express до кінця 2022 року. Серед джерел фінансування закупівлі розглядаються як кошти держбюджету, так і кредитні кошти, запропоновані виробниками.

«City Express — це один з головних залізничних проєктів у рамках програми Президента «Велике будівництво». Тестові заїзди поїзда FLIRT ми проводили на території столичної агломерації. Наразі працюємо над розробкою технічно-економічного обґрунтування проєкту, завершуємо підготовку технічних вимог до рухомого складу та платформ. Вже до кінця вересня плануємо оголосити тендер. Наше завдання — розвантажити в’їзди до столиці та скоротити час поїздок до робочих місць мешканців із міст-сателітів столиці», — зазначив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.

Закупівля таких поїздів буде проводитися за міжнародним тендером. Укрзалізниця вже розсилає технічне завдання провідним вітчизняним і зарубіжним виробникам рухомого складу для залучення їх до участі в тендері. Серед головних вимог до іноземних виробників буде локалізація виробництва на території України.

Загалом Kyiv City Express обслуговуватиме 6 напрямків навколо Києва: Вишгородський, Богуславський (Трипілля, Кагарлик, Миронівка), Ніжинський (Бровари, Бобровиця, Носівка), Яготинський (Бориспіль, Березань), Узинський (Боярка, Вишневе, Васильків, Фастів, Біла Церква) та Клавдієвський (Ірпінь, Буча, Ворзель, Немішаєве).

У подальших планах — реалізація City Express у Дніпрі та Харкові.

Максимальна швидкість електропоїзда Stadler FLIRT — 160 км/год. У ньому 262 місця для сидіння 1-го та 2-го класів. Поїзд пристосований для маломобільної категорії та людей з інвалідністю. Рухомий склад облаштований пандусом, місцями для розміщення людей на інвалідних кріслах, вся інформація продубльована шрифтом Брайля. Поїзд Stadler FLIRT адаптований для роботи у Фінляндії, Норвегії, Естонії, Білорусі та Україні.

Довідково
Stadler — міжнародна компанія з виробництва залізничних транспортних засобів (Буснанг, Швейцарія). Заснована в 1942 році, на сьогодні має понад 8500 співробітників та більш ніж 50 відділень сервісу. Компанія пропонує широкий спектр залізничного та міського транспорту: високошвидкісні поїзди, міжміські поїзди, регіональні та приміські поїзди, рухомий склад для метро, трамваї-потяги та трамваї.

Re: City Express

Добавлено: 27 авг 2021, 16:48
euhome
https://cfts.org.ua/news/2021/08/26/sta ... aine_66382
По словам министра инфраструктуры Александра Кубракова, в рамках сотрудничества со Stadler в рамках проекта City Express запланировано закупить 30 пригородных электропоездов производства этой компании для Киева, еще 30 будут распределены между Харьковом и Днепром.

Re: City Express

Добавлено: 01 сен 2021, 04:55
KuzyaCat
Вот только низкопольных поездов нам ещё не хватало. На ЖД пол должен был быть высоким, поскольку платформа для скоростного движения предусматривается высокая. С низкой платформы ну никак не организуешь быструю посадку и высадку, это вам не трамвай.