Страница 3 из 3

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 07 дек 2021, 11:43
Vadim
Мальчики, вы о чем тут развели треп? Где "ПЛАН-ФАКТ"? Я не вижу. Продолжите в том же ключе закрою тему. :x

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 07 дек 2021, 13:23
Dvorko
Vadim писал(а):
07 дек 2021, 11:43
Мальчики, вы о чем тут развели треп? Где "ПЛАН-ФАКТ"? Я не вижу. Продолжите в том же ключе закрою тему. :x
Не закривайте будь-ласка) Підходить кінець календарного року, отже доведеться підвести підсумки, там багато чого цікавого)

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 07 дек 2021, 13:26
dimentiy
Все у ваших руках.

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 07 дек 2021, 20:47
Yaroslav
З "великого" домучили перший тунель на Виноградар. Теоретично до запуску метро ще один рік, але схоже активні роботи на об'єкті не ведуться.

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 07 дек 2021, 21:42
TANK
Слушайте, а у меня идея.

А давайте пусть тут нытье живет, а профильные темы оставим для реально интересного? Я про метро на троещину, на виноградарь и пр.

Я даже обещаю тут ничего не писать, пусть буянят)))))))))

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 08 дек 2021, 13:21
Sinoptik
Повідомлення про таймери до прибуття поїзда переїхали в тему Часы на станциях

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 19 дек 2021, 22:37
Dvorko
Щоби закінчити тиждень на позитивній ноті)

Велика Кільцева дорога (ділянка від вул. С.Кульженків до вул. Богатирської + розв'язка у різних рівнях)

Плани: відкриття руху від вул. С.Кульженків до вул. Богатирської, лінк 1; лінк 2
Дата реалізації: кін. 2021 р.
Заявник планів: Кличко В.В., міський голова Києва, голова КМДА; Густелев О.О., екс-замісник голови КМДА
Дата заявлення планів: 30.08.2021, лінк 1; 17.09.2021, лінк 2
Статус (на обіцяну дату): Реалізовано!
Причини зриву строків: -------

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 20 фев 2023, 13:53
Коржик
MetroPony91 писал(а):
28 ноя 2021, 16:35
Щодо об'єктивності і правильності підходу до оцінювання, тоді явно не з боксера треба починати
Только хотел то же самое написать.
Точнее, что надо начинать с Омельченко.

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 20 фев 2023, 13:56
Коржик
Rider писал(а):
28 ноя 2021, 23:13
Я писал про новые развязки. Обещанные на Академгородке, Троещине, площади Героев ВОВ, Выдубичах и т.п.
А что там на Академгородке было обещано?

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 20 фев 2023, 14:00
Коржик
TANK писал(а):
29 ноя 2021, 10:05
с государством общаться, которое спит и видит как выкинуть тебя с должности КГГА, не смотря на закон о столице и куче судебных решений со времен хоронящего себя сегодня омели?
Эво как Омельченко ввернул.
TANK писал(а):
29 ноя 2021, 10:05
какой смысл начинать делать кучу развязок, если нет возможности добить 2 куска, о которых вы тут попеременно ноете? Нагородить лишних заборов, поубирать пару рядов для движения и так и оставить на пару-десять лет? Устроить московскую площадь № 2-3-4? Столбы? уже давно стоят - гарантия от застройщика работает.
Устроил Черновецкий, а разрулил Попов.
И не только.
Одна эпопея со скоростным трамваем чего стоила.

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 20 фев 2023, 14:08
Коржик
Yaroslav писал(а):
03 дек 2021, 13:45
Рух мостом гальмується дурнуватою камерою (обмеження 50км/год на мосту з відбійниками і 3ма смугами, без примикань доріг, переходів і зупинок громадського транспорту), а також купою старих стиків, на яких гальмують машини.
Далі одна-дві смуги ввечері відбираються на правий поворот на Славутичі - там росте чималенький масив, і на в'їзді одразу світлофор-моргайко - привіт заторам)
А зранку - на міст вливаються два великі потоки - з Дніпровської набережної та проспекту Бажана (це ПОХ+Борик з селами навколо).
На мосту цей потік знову гальмується камерою та старими стиками.
Ну а виїздів лише два (ну три) - прямо і направо (+під наліво), тут варіантів зовсім не багато, і я не думаю, що навіть понаїхало буде довго розбиратися, куди та як. Може перший раз, але вже потім умітиме.
Что за пох? :? :? :?

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 20 фев 2023, 15:14
Classic
Коржик писал(а):
20 фев 2023, 14:08
Yaroslav писал(а):
03 дек 2021, 13:45
Рух мостом гальмується дурнуватою камерою (обмеження 50км/год на мосту з відбійниками і 3ма смугами, без примикань доріг, переходів і зупинок громадського транспорту), а також купою старих стиків, на яких гальмують машини.
Далі одна-дві смуги ввечері відбираються на правий поворот на Славутичі - там росте чималенький масив, і на в'їзді одразу світлофор-моргайко - привіт заторам)
А зранку - на міст вливаються два великі потоки - з Дніпровської набережної та проспекту Бажана (це ПОХ+Борик з селами навколо).
На мосту цей потік знову гальмується камерою та старими стиками.
Ну а виїздів лише два (ну три) - прямо і направо (+під наліво), тут варіантів зовсім не багато, і я не думаю, що навіть понаїхало буде довго розбиратися, куди та як. Може перший раз, але вже потім умітиме.
Что за пох? :? :? :?
Позняки, Осокорки, Харьковский.

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 20 фев 2023, 15:29
Коржик
Classic писал(а):
20 фев 2023, 15:14
Позняки, Осокорки, Харьковский.
Спасибо.
Интуитивно чувствовал, но никогда бы не догадался.

Re: ПЛАН - ФАКТ. Київська інфраструктура

Добавлено: 21 фев 2023, 13:48
Бодрый
Коржик писал(а):
20 фев 2023, 13:56
Rider писал(а):
28 ноя 2021, 23:13
Я писал про новые развязки. Обещанные на Академгородке, Троещине, площади Героев ВОВ, Выдубичах и т.п.
А что там на Академгородке было обещано?
Має бути естакада в районі Палладіна/Вернадського/Єфремова