Добавлено: 20 июл 2004, 17:52
Или же вот так
Відновлено роботи з проектування та спорудження Подільсько-Вигурівської лінії метро від станції "Вокзальна" до Троєщини
У 2004 році відновлюються роботи із проектування та спорудження Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від станції „Вокзальна” до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з будівництвом електродепо.
Враховуючи, що роботи із проектування та будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену були розпочаті в 1995 році, де замовником проектування та будівництва цієї лінії було комунальне підприємство „Київський метрополітен”, генпроектувальником – державне підприємство „Проектний інститут Укрметротунельпроект”, генпідрядником – відкрите акціонерне товариство „Київметробуд”, якими були виконані значні обсяги робіт, виконання зазначених функцій залишається за ними, повідомили у прес-службі КМДА. Відповідно до розпорядження, підписаного Київським міським головою Олександром ОМЕЛЬЧЕНКОМ, буде утворено комісію по вирішенню земельно-правових питань, пов’язаних з вилученням земельних ділянок підприємств, організацій і приватних осіб та знесенням зелених насаджень на територіях, що підпадають в зону будівництва лінії метрополітену, для визначення розмірів збитків та компенсацій з оформленням і затвердженням відповідних актів. До 1 вересня 2004 року замовники будівництва та Головне столичне управлінню земельних ресурсів мають розробити проекти відведення земельних ділянок під будівництво зазначених споруд та подати на затвердження Київською міською радою.
Відновлено роботи з проектування та спорудження Подільсько-Вигурівської лінії метро від станції "Вокзальна" до Троєщини
У 2004 році відновлюються роботи із проектування та спорудження Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від станції „Вокзальна” до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з будівництвом електродепо.
Враховуючи, що роботи із проектування та будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену були розпочаті в 1995 році, де замовником проектування та будівництва цієї лінії було комунальне підприємство „Київський метрополітен”, генпроектувальником – державне підприємство „Проектний інститут Укрметротунельпроект”, генпідрядником – відкрите акціонерне товариство „Київметробуд”, якими були виконані значні обсяги робіт, виконання зазначених функцій залишається за ними, повідомили у прес-службі КМДА. Відповідно до розпорядження, підписаного Київським міським головою Олександром ОМЕЛЬЧЕНКОМ, буде утворено комісію по вирішенню земельно-правових питань, пов’язаних з вилученням земельних ділянок підприємств, організацій і приватних осіб та знесенням зелених насаджень на територіях, що підпадають в зону будівництва лінії метрополітену, для визначення розмірів збитків та компенсацій з оформленням і затвердженням відповідних актів. До 1 вересня 2004 року замовники будівництва та Головне столичне управлінню земельних ресурсів мають розробити проекти відведення земельних ділянок під будівництво зазначених споруд та подати на затвердження Київською міською радою.