Страница 21 из 34
Добавлено: 09 апр 2012, 14:36
Bomberman
Ну конечно. Глупый вопрос.
Добавлено: 11 апр 2012, 17:15
GeoGraph
Стривайте, хіба Обленерго з цьогопитання і у вус не дує?
Добавлено: 02 июн 2012, 21:19
de@mon
Облэнерго подуло в ус и провода уже подняты, "ворота" убраны. Приведены в порядок подъездные дороги: Наумова и Булаховского вокруг массива. Тралликом пока и не пахнет.
Добавлено: 20 ноя 2012, 11:39
Системщик
На нову дорогу Київ-Ірпінь випустять абсолютно новий вид транспорту?
http://eveningkiev.com/ua/19011/news/1352109322.html 05.11.12
Вже наступного року по новій дорозі на Ірпінь може почати курсувати електробус. Київська влада переконує: абсолютно новий вид транспорту буде безпечніший, комфортніший і дешевший. Про це в прямому ефірі програми "Столиця" на каналі "Київ" повідомив Євген Водовозов - начальник головного управління транспорту і зв'язку.
"Ми над цим питанням працюємо. Ми розглядаємо два варіанти використання або тролейбусної лінії, або абсолютно нового виду транспорту, це електробус. Зараз вираховуємо економічну частину цього. Власне, це той же тролейбус, тільки у нього немає контактної мережі, він працює на електричній тязі. Думаю, що наступного року це буде однозначно реалізовано або в тому, або в іншому вигляді. Це буде великий, сучасний транспорт, який сполучатиме Київ-Ірпінь, який буде точно дешевший і комфортніший, безпечніший для людей, ніж те, що у них є зараз", - зазначив він. "Хороша дорога, хороший напрям, можна використати сучасний транспорт європейського рівня. Не переставити туди старі тролейбуси, а нормальний, новий рухомий склад. І точно в 2013 році ми реалізовуватимемо такий проект", - додав Євген Водовозов.
Добавлено: 20 ноя 2012, 12:10
Коржик
Ну и чушь.
Добавлено: 20 ноя 2012, 20:15
Klovsky
1. В Киеве поговаривали о ликвидации троллейбусов.
2. Участок ж/д Тетерев-Ирпень-Киев хотят сделать показательным, внедрив после 2014 года движение э/поездов с малыми интервалами.
3. Троллейбусы рациональны там, где они часто ездят, либо (не у нас) на спуске возвращают э/энергию в сеть.
В итоге, проектирование "або тролейбусної лінії" - немного странно.
Добавлено: 20 ноя 2012, 22:23
AMY
2. Участок ж/д Тетерев-Ирпень-Киев хотят сделать показательным, внедрив после 2014 года движение э/поездов с малыми интервалами.
откуда дровишки?
Добавлено: 20 ноя 2012, 22:48
Коржик
А есть предполагаемая схема движения - гуглил и ничего удовлетворительного не нашел.
Добавлено: 20 ноя 2012, 23:26
Бодрый
Так сегодня Системщик выкладывал :
Системщик писал(а):Сейчас завершается работа над бизнес-планом по этому проекту. В качестве опытного полигона мы выбрали направление Киев–Тетерев, один из основных пригородных маршрутов киевского железнодорожного узла. Он начинается от железнодорожной станции "Святошин", на которой можно пересесть на одноименную станцию Святошинско-Броварской линии метрополитена. На пути следования поездов есть два больших города-спутника – это Ирпень и Буча.
В следующем году мы ещё не приступим к процессу реализации этого проекта, по всей вероятности, это произойдет через год. После разработки бизнес-плана нужно будет определить, какие изменения в законодательство требуются, какой объем инвестиций необходим со стороны "Укрзализныци", городских и областных администраций, рассчитать уровень тарифов, найти новые механизмы компенсации затрат железной дороге.
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... start=1650
Добавлено: 21 ноя 2012, 12:22
const
Честно говоря, у меня сложилось впечатление, что они уже этот проект начали. Убрали 8 часовую (вечер) электричку, которая до Бучи за 19 минут доезжала, последняя стала как-то раньше уходить.
Добавлено: 21 ноя 2012, 12:23
Misha
Я вчера пообщался с Александром Кавой - очень интересно. "Наш человек".
Добавлено: 22 ноя 2012, 15:08
NOSIK
З Києва до Ірпеня прокладуть «золоту» дорогу
Кабінет Міністрів затвердив скоригований проект будівництва дороги від вул. Наумова (житловий масив Новобіличі) до житлового масиву Романівка (Ірпінь, Київська область) загальною вартістю 154 313 000 гривень. Про це йдеться в розпорядженні Кабміну № 928 від 21 листопада. Довжина дороги становить 5,3 км, повідомляють «Українські Новини».
Вартість будівельно-монтажних робіт складе 121 791 000 гривень, вартість обладнання – 1 826 000, пусконалагоджувальних робіт - 0,08 млн., інші витрати – 30 687 000 гривень.
Термін будівництва становитиме 14,5 місяців.
Генеральною підрядною організацією будівництва є компанія «Уманьавтодор».
Київрада на сесії 12 липня ухвалила рішення про передачу Службі автомобільних доріг у Київській області земельних ділянок загальною площею 19,84 га для будівництва дороги від вул. Наумова (житловий масив Новобіличі) до житлового масиву Романівка (Ірпінь).
Джерело :
http://kyiv.comments.ua/news/2012/11/22/141336.html
Добавлено: 22 ноя 2012, 15:23
Бодрый
Так она уже существует ... Будут расширять ?
Добавлено: 22 ноя 2012, 16:13
TANK
будут (то слово, которое нельзя говорить, на о начинается))
Добавлено: 22 ноя 2012, 16:17
tov_tob
TANK, за флуд давно карточку получал?
