Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
И не забудьте узнать у охраны, где конкретно случился несчастный случай.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Всё уже украдено до нас. Заставили таки преодолеть лень.Да проведите уже эксперимент на месте. Чего гадать
http://goo.gl/OPGQN
Видимость с "внутренней" платформы в сторону моста таки действительно не очень. Решается подрезкой зелёных насаждений


-
- Дежурный по станции
- Сообщения: 354
- Зарегистрирован: 21 сен 2011, 17:29
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
2 ЛиС:
Зараз не всі знають правила правильного переходу через дорогу, а про залізницю й мови годі.
Багато хто зараз ще прогулюється коліями, а біля мене живе дуже багато охочих сфотографувати "в лоб" проїжджаючий потяг на відстанях менших за 20 метрів.
Зараз не всі знають правила правильного переходу через дорогу, а про залізницю й мови годі.
Багато хто зараз ще прогулюється коліями, а біля мене живе дуже багато охочих сфотографувати "в лоб" проїжджаючий потяг на відстанях менших за 20 метрів.
Трамваївка від 8 березня - http://onxard.io.ua/album519104
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253
Ну это недоработки школы и родителейЗараз не всі знають правила правильного переходу через дорогу, а про залізницю й мови годі.
Это недоработка ВОХРаБагато хто зараз ще прогулюється коліями, а біля мене живе дуже багато охочих сфотографувати "в лоб" проїжджаючий потяг на відстанях менших за 20 метрів.
http://galinfo.com.ua/news/82248.html


- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Правила перехода, которые озвучил ЛиС - это по-большому счету просто здравый смысл. Если человек не дружит с головой, ему никакие знания правил не помогут.GeoGraph писал(а):2 ЛиС:
Зараз не всі знають правила правильного переходу через дорогу, а про залізницю й мови годі.
Багато хто зараз ще прогулюється коліями, а біля мене живе дуже багато охочих сфотографувати "в лоб" проїжджаючий потяг на відстанях менших за 20 метрів.
Здесь могла быть моя подпись...
Чекайте, але в чому тут провина залізниці?GeoGraph писал(а):2 ЛиС:
Зараз не всі знають правила правильного переходу через дорогу, а про залізницю й мови годі.
Вибачте, але тут знову таки постає питання: "до чого тут залізниця?"GeoGraph писал(а): Багато хто зараз ще прогулюється коліями, а біля мене живе дуже багато охочих сфотографувати "в лоб" проїжджаючий потяг на відстанях менших за 20 метрів.
Це проблеми конкретних індивідуумів
Нагадаю ще раз - залізниця (так як і метрополітен) - зона підвищеної небезпеки. Те, що пасажири не хочуть виконувати правила - проблеми пасажирів а не залізниці.
Ідемо далі. Електропоїзди (а також вантажні і пасажирські поїзди) по Київському вузлу їздять вже більше 50 років. З новозбудованих платформ для МЕ є лише одна - Лівобережна. Всі інші використовувалися і раніше для приміського руху.
Тобто, вибачте шановні, але я не бачу проблеми.
Інтервал руху? Ні, раніше цей інтервал займали вантажні поїзди + приміські електропоїзди
Конкретно по платформі "Лівобережна" сказати не можу, але як було написано вище - таких платформ в приміській зоні багато. І нічого. Всі справляються без світлофорів.
Ї врещті решт інтервал поїздів ніяк не метрошний 2-4 хвилини.
До речі, запитайте у мешканців, які живуть на ділянці Фастів-1 - Жуляни Вишневе. Як вони ранком або ввечері переходять через колії, там де немає переїздів або переходів?
А інтервал руху там з 5-ї до 9-ї ранку в напрямку Києва - 3.5 - 4 хвилини. Ввечері навпаки - приблизно з 17-ї до 20-ї - в напрямку Фастова. І як там люди живуть?
ИменноAMY писал(а):Ну это недоработки школы и родителей
ВОХР не всесилен. Если непосредственно на путях - да. Если за пределами охранной зоны - ВОХР отправляется в лес.AMY писал(а): Это недоработка ВОХРа
И опять таки ВОХР имеет право только задержать (если на путях) и вызвать представителей ЛОВД. Ничего более. Права выписывать штраф у ВОХРа нету
Правила из "Правил ОТ для работников ж.д. транспорта"tov_tob писал(а):Правила перехода, которые озвучил ЛиС - это по-большому счету просто здравый смысл.

-
- Дежурный по станции
- Сообщения: 354
- Зарегистрирован: 21 сен 2011, 17:29
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
Коли я писав повідомлення, то і мав на увазі виключно пасажирів, залізницю я тут не звинувачую. І відштовхувався я від того, що
Здоровий глузд існує, але його часом затуманює адреналін у чергового самогубця, який вихваляючись перебігає перед гудучим вантажним потягом або електричкою.
Недоліки у вихованні нового покоління? Вважаю, що сучасне виховання нового покоління саме вже є недоліком, але це вже offtopic підкріплений моїми особистими думками.
Так моя думка звучатиме коректніше:ЛиС писал(а): залізниця (так як і метрополітен) - зона підвищеної небезпеки.
Чи не так?GeoGraph писал(а): Зараз не всі знають правила правильного переходу через дорогу, а про перехід залізничних колій й мови годі.
Здоровий глузд існує, але його часом затуманює адреналін у чергового самогубця, який вихваляючись перебігає перед гудучим вантажним потягом або електричкою.
Недоліки у вихованні нового покоління? Вважаю, що сучасне виховання нового покоління саме вже є недоліком, але це вже offtopic підкріплений моїми особистими думками.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Безпеку у 1950-х рр. та зараз - порівнювати некоректно. Може, відмінити двері у транспорті - раніше ж було так http://goo.gl/sBLDb ?ЛиС писал(а):Електропоїзди (а також вантажні і пасажирські поїзди) по Київському вузлу їздять вже більше 50 років.
І у квартирах не було заземлення. А тепер - стандарт.
В принципі, згоден, що здоровий глузд не замінити нічим. Але держава повинна, як мінімум, скоротити джерела виникнення небезпеки для громадян, які мають особливі потреби у застосуванні здорового глузду. Це такий евфемізм до слова "кретини".
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Антошка
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1254
- Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Но это уже не пригородные поезда, из которых выходило 10 человек на это станции, а городская электричка, в которой пассажиров будет побольше. Произойдет еще несколько несчастных случаев, и может после этого задумаются.ЛиС писал(а): Ідемо далі. Електропоїзди (а також вантажні і пасажирські поїзди) по Київському вузлу їздять вже більше 50 років. З новозбудованих платформ для МЕ є лише одна - Лівобережна. Всі інші використовувалися і раніше для приміського руху.
Тобто, вибачте шановні, але я не бачу проблеми.
Інтервал руху? Ні, раніше цей інтервал займали вантажні поїзди + приміські електропоїзди
Конкретно по платформі "Лівобережна" сказати не можу, але як було написано вище - таких платформ в приміській зоні багато. І нічого. Всі справляються без світлофорів.
Ї врещті решт інтервал поїздів ніяк не метрошний 2-4 хвилини.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Ул. Электриков, остановка "Завод "Северный ковш". Переход. По обе стороны у тротуара заборчик для безопасности пешеходов. Пассажиропоток - 1 человек в 20 минут.AMY писал(а): Государство много чего должно. Не думаю, что забота о "кретинах" стоит в этом списке на первом месте
Так что мешает сделать заботу пропорционально пассажиропотоку у ГЭ?
"Средства у нас есть! У нас ума не хватает" (с) Кот Матроскин ...
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт