Городские электрички

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 4351
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Сообщение vv »

Да проведите уже эксперимент на месте. Чего гадать
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12640
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

И не забудьте узнать у охраны, где конкретно случился несчастный случай.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Да проведите уже эксперимент на месте. Чего гадать
Всё уже украдено до нас. Заставили таки преодолеть лень.
http://goo.gl/OPGQN

Видимость с "внутренней" платформы в сторону моста таки действительно не очень. Решается подрезкой зелёных насаждений
:rtfm: :censored:

Maksym
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2416
Зарегистрирован: 28 апр 2009, 16:18

Сообщение Maksym »

Вы не забывайте что не всегда переход осуществляется одним пассажиром. Иногда реально толпой. И если голова толпы успевает в те 12 сек перебежат, то хвост уже не всегда. А за впереди идущими не особо-то и просматривается.

GeoGraph
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 354
Зарегистрирован: 21 сен 2011, 17:29
Откуда: Київ
Контактная информация:

Сообщение GeoGraph »

2 ЛиС:
Зараз не всі знають правила правильного переходу через дорогу, а про залізницю й мови годі.
Багато хто зараз ще прогулюється коліями, а біля мене живе дуже багато охочих сфотографувати "в лоб" проїжджаючий потяг на відстанях менших за 20 метрів.
Трамваївка від 8 березня - http://onxard.io.ua/album519104
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Зараз не всі знають правила правильного переходу через дорогу, а про залізницю й мови годі.
Ну это недоработки школы и родителей
Багато хто зараз ще прогулюється коліями, а біля мене живе дуже багато охочих сфотографувати "в лоб" проїжджаючий потяг на відстанях менших за 20 метрів.
Это недоработка ВОХРа
http://galinfo.com.ua/news/82248.html
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

GeoGraph писал(а):2 ЛиС:
Зараз не всі знають правила правильного переходу через дорогу, а про залізницю й мови годі.
Багато хто зараз ще прогулюється коліями, а біля мене живе дуже багато охочих сфотографувати "в лоб" проїжджаючий потяг на відстанях менших за 20 метрів.
Правила перехода, которые озвучил ЛиС - это по-большому счету просто здравый смысл. Если человек не дружит с головой, ему никакие знания правил не помогут.
Здесь могла быть моя подпись...

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2915
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

GeoGraph писал(а):2 ЛиС:
Зараз не всі знають правила правильного переходу через дорогу, а про залізницю й мови годі.
Чекайте, але в чому тут провина залізниці?
GeoGraph писал(а): Багато хто зараз ще прогулюється коліями, а біля мене живе дуже багато охочих сфотографувати "в лоб" проїжджаючий потяг на відстанях менших за 20 метрів.
Вибачте, але тут знову таки постає питання: "до чого тут залізниця?"

Це проблеми конкретних індивідуумів

Нагадаю ще раз - залізниця (так як і метрополітен) - зона підвищеної небезпеки. Те, що пасажири не хочуть виконувати правила - проблеми пасажирів а не залізниці.

Ідемо далі. Електропоїзди (а також вантажні і пасажирські поїзди) по Київському вузлу їздять вже більше 50 років. З новозбудованих платформ для МЕ є лише одна - Лівобережна. Всі інші використовувалися і раніше для приміського руху.
Тобто, вибачте шановні, але я не бачу проблеми.
Інтервал руху? Ні, раніше цей інтервал займали вантажні поїзди + приміські електропоїзди
Конкретно по платформі "Лівобережна" сказати не можу, але як було написано вище - таких платформ в приміській зоні багато. І нічого. Всі справляються без світлофорів.
Ї врещті решт інтервал поїздів ніяк не метрошний 2-4 хвилини.

До речі, запитайте у мешканців, які живуть на ділянці Фастів-1 - Жуляни Вишневе. Як вони ранком або ввечері переходять через колії, там де немає переїздів або переходів?
А інтервал руху там з 5-ї до 9-ї ранку в напрямку Києва - 3.5 - 4 хвилини. Ввечері навпаки - приблизно з 17-ї до 20-ї - в напрямку Фастова. І як там люди живуть?
AMY писал(а):Ну это недоработки школы и родителей
Именно

AMY писал(а): Это недоработка ВОХРа
ВОХР не всесилен. Если непосредственно на путях - да. Если за пределами охранной зоны - ВОХР отправляется в лес.
И опять таки ВОХР имеет право только задержать (если на путях) и вызвать представителей ЛОВД. Ничего более. Права выписывать штраф у ВОХРа нету

tov_tob писал(а):Правила перехода, которые озвучил ЛиС - это по-большому счету просто здравый смысл.
Правила из "Правил ОТ для работников ж.д. транспорта" :)

GeoGraph
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 354
Зарегистрирован: 21 сен 2011, 17:29
Откуда: Київ
Контактная информация:

Сообщение GeoGraph »

Коли я писав повідомлення, то і мав на увазі виключно пасажирів, залізницю я тут не звинувачую. І відштовхувався я від того, що
ЛиС писал(а): залізниця (так як і метрополітен) - зона підвищеної небезпеки.
Так моя думка звучатиме коректніше:
GeoGraph писал(а): Зараз не всі знають правила правильного переходу через дорогу, а про перехід залізничних колій й мови годі.
Чи не так?
Здоровий глузд існує, але його часом затуманює адреналін у чергового самогубця, який вихваляючись перебігає перед гудучим вантажним потягом або електричкою.
Недоліки у вихованні нового покоління? Вважаю, що сучасне виховання нового покоління саме вже є недоліком, але це вже offtopic підкріплений моїми особистими думками.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12640
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

ЛиС писал(а):Електропоїзди (а також вантажні і пасажирські поїзди) по Київському вузлу їздять вже більше 50 років.
Безпеку у 1950-х рр. та зараз - порівнювати некоректно. Може, відмінити двері у транспорті - раніше ж було так http://goo.gl/sBLDb ?
І у квартирах не було заземлення. А тепер - стандарт.
В принципі, згоден, що здоровий глузд не замінити нічим. Але держава повинна, як мінімум, скоротити джерела виникнення небезпеки для громадян, які мають особливі потреби у застосуванні здорового глузду. Це такий евфемізм до слова "кретини".
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Але держава повинна, як мінімум, скоротити джерела виникнення небезпеки для громадян, які мають особливі потреби у застосуванні здорового глузду. Це такий евфемізм до слова "кретини".
Государство много чего должно. Не думаю, что забота о "кретинах" стоит в этом списке на первом месте
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Антошка
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1254
Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Антошка »

ЛиС писал(а): Ідемо далі. Електропоїзди (а також вантажні і пасажирські поїзди) по Київському вузлу їздять вже більше 50 років. З новозбудованих платформ для МЕ є лише одна - Лівобережна. Всі інші використовувалися і раніше для приміського руху.
Тобто, вибачте шановні, але я не бачу проблеми.
Інтервал руху? Ні, раніше цей інтервал займали вантажні поїзди + приміські електропоїзди
Конкретно по платформі "Лівобережна" сказати не можу, але як було написано вище - таких платформ в приміській зоні багато. І нічого. Всі справляються без світлофорів.
Ї врещті решт інтервал поїздів ніяк не метрошний 2-4 хвилини.
Но это уже не пригородные поезда, из которых выходило 10 человек на это станции, а городская электричка, в которой пассажиров будет побольше. Произойдет еще несколько несчастных случаев, и может после этого задумаются.

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

это уже не пригородные поезда, из которых выходило 10 человек на это станции, а городская электричка, в которой пассажиров будет побольше
Судя по загрузке пригородных и городской - скорее наоборот
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12640
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

AMY писал(а): Государство много чего должно. Не думаю, что забота о "кретинах" стоит в этом списке на первом месте
Ул. Электриков, остановка "Завод "Северный ковш". Переход. По обе стороны у тротуара заборчик для безопасности пешеходов. Пассажиропоток - 1 человек в 20 минут.
Так что мешает сделать заботу пропорционально пассажиропотоку у ГЭ?

"Средства у нас есть! У нас ума не хватает" (с) Кот Матроскин ...
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Остановку, переход, заборчик вижу. В чём принциапиальное отличие от этого? :shock:
:rtfm: :censored:

Ответить