Продолжение ККЛ (Демиевская-Васильковская)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- minkovk
- Начальник депо
- Сообщения: 1004
- Зарегистрирован: 25 май 2007, 21:34
- Откуда: Киев Васильковская 2
А как обслуживаются мертвые зоны между двумя кранами (примерно 15м)?
Что будут все время пригонять автокран?
Если три крана то таких зон становится две.
Похоже, что третий кран -изменение проекта связанное с изменением вентиляционного киоска.
Сейчас вход в котлован от киоска именно в месте начала стенки для третьего крана.
Ставить в месте где нет опорной стенки в грунте 3,5 метровой высоты стенку и широной 1,5 м для крана наверно не безопасно вот и решили поставить третий кран на легкой опоре 1*1 метр.
Или я не прав?
Что будут все время пригонять автокран?
Если три крана то таких зон становится две.
Похоже, что третий кран -изменение проекта связанное с изменением вентиляционного киоска.
Сейчас вход в котлован от киоска именно в месте начала стенки для третьего крана.
Ставить в месте где нет опорной стенки в грунте 3,5 метровой высоты стенку и широной 1,5 м для крана наверно не безопасно вот и решили поставить третий кран на легкой опоре 1*1 метр.
Или я не прав?
Лучшее-враг хорошего
Не в контексте, а в конструкции.Дёдя писал(а):Следовательно в контексте
Мостовой кран - по сути есть кран-балка. Направляющие для мостового крана уложены "на высоте", на элементах строительной конструкции.
Направляющие козлового крана уложена грубо говоря "на земле", и строительная конструкция находится у него (крана) "между ногами". То, что мы видим на Васильковской, например.

Sinoptik
- minkovk
- Начальник депо
- Сообщения: 1004
- Зарегистрирован: 25 май 2007, 21:34
- Откуда: Киев Васильковская 2
Ну такое определение к Голосеевской подходит наНаправляющие для мостового крана уложены "на высоте", на элементах строительной конструкции.

В нижней точке верхнего крана рельсы уложены на высоте около 3 метров от земли в верхней точке на метр ниже асфальта.
Если бы не ставили третий кран то еще почти на метр выросла бы высота стенки.
Как ни назови хоть мостовой хоть козловой суть дела не меняется.
Сам кран будет ездить только на 50 м примерно.
Если бы проектировали 3 крана сначала, то думаю сделали бы примерно одинаковыми участки под верхний и средний кран и не пришлось бы такую стену городить.
На станції «Деміївська» монтується новітній тунелепрохідницький комплекс, що значно прискорить будівництво метро до Теремків
Нині на станції «Деміївська» монтується тунелепрохідницький комплекс, придбаний «Київметробудом» у німецької компанії «СHERRENKNECHT». Таке обладнання використовується для будівництва підземної інфраструктури скрізь, де тунелі будують з допомогою машинної техніки.
Щит «CHTRRENKNECHT» нагадує рухому тунельну фабрику. Він не лише розкурює масив, але й виконує обробку тунелю бетонними кільцями та транспортує породу. Комплекс, що вводиться в дію на станції «Деміївській», виготовлено для проходження в складних гідрогеологічних умовах. Це дасть змогу значно прискорити продовження Куренівсько-Червоноармійської лінії Київського метрополітену до Теремків. На об’єктах будівництва працюють також сучасні екскаватори відомих зарубіжних фірм, крани, самоскиди, багато інших механізмів та техніки.
Станція метро «Деміївська» – одна з трьох станцій Куренівсько-Червоноармійської лінії столичного метрополітену, спорудження яких веде ВАТ «Київметробуд». У другій половині квітня минулого року було розпочато прокладання лівого перегінного тунелю від станції «Деміївської» до «Голосіївської», а в грудні 2007 року цю роботу завершено. Фахівці досягли високої швидкості проходження – до 8,4 метра на добу. Загалом будівельна довжина лівого перегінного тунелю від станції «Либідська» до станції «Васильківська» складає 2511 метрів. На сьогодні споруджено дільницю тунелю від «Либідської» до «Голосіївської» довжиною 1664 метри.
Як зазначив перший заступник голови КМДА Денис Басс, наразі будується правий перегінний тунель від станції «Либідської» до станції «Деміївської». Вже готово 280 метрів тунелю. На «Деміївській» завершено спорудження основних конструкцій станційного комплексу, добудовуються виходи для пасажирів, підземний пішохідний перехід під Голосіївським проспектом у бік бібліотеки ім. Вернадського. У лютому розпочнеться монтаж обладнання станції.
Значно прискорило спорудження стін в ґрунті використання високопродуктивної установки італійської фірми «САSAGRANDE». Вперше у вітчизняній практиці застосовується кріплення анкерними тросами, які надійно захищають стіни котловану. Технологічний процес «джет-граундінг» дає змогу на глибину, де проходитиме механізований щит, закачувати цементну суміш, а це сприяє безпечнішому і швидшому прокладанню тунелю в заплаві річки Либідь.
Як зазначив Денис Якович, спорудження основних конструкцій станції «Деміївська» буде завершено в травні нинішнього року, а відкриється вона одночасно зі станціями «Голосіївська» та «Васильківська» наприкінці року.
http://www.kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=193617
Нині на станції «Деміївська» монтується тунелепрохідницький комплекс, придбаний «Київметробудом» у німецької компанії «СHERRENKNECHT». Таке обладнання використовується для будівництва підземної інфраструктури скрізь, де тунелі будують з допомогою машинної техніки.
Щит «CHTRRENKNECHT» нагадує рухому тунельну фабрику. Він не лише розкурює масив, але й виконує обробку тунелю бетонними кільцями та транспортує породу. Комплекс, що вводиться в дію на станції «Деміївській», виготовлено для проходження в складних гідрогеологічних умовах. Це дасть змогу значно прискорити продовження Куренівсько-Червоноармійської лінії Київського метрополітену до Теремків. На об’єктах будівництва працюють також сучасні екскаватори відомих зарубіжних фірм, крани, самоскиди, багато інших механізмів та техніки.
Станція метро «Деміївська» – одна з трьох станцій Куренівсько-Червоноармійської лінії столичного метрополітену, спорудження яких веде ВАТ «Київметробуд». У другій половині квітня минулого року було розпочато прокладання лівого перегінного тунелю від станції «Деміївської» до «Голосіївської», а в грудні 2007 року цю роботу завершено. Фахівці досягли високої швидкості проходження – до 8,4 метра на добу. Загалом будівельна довжина лівого перегінного тунелю від станції «Либідська» до станції «Васильківська» складає 2511 метрів. На сьогодні споруджено дільницю тунелю від «Либідської» до «Голосіївської» довжиною 1664 метри.
Як зазначив перший заступник голови КМДА Денис Басс, наразі будується правий перегінний тунель від станції «Либідської» до станції «Деміївської». Вже готово 280 метрів тунелю. На «Деміївській» завершено спорудження основних конструкцій станційного комплексу, добудовуються виходи для пасажирів, підземний пішохідний перехід під Голосіївським проспектом у бік бібліотеки ім. Вернадського. У лютому розпочнеться монтаж обладнання станції.
Значно прискорило спорудження стін в ґрунті використання високопродуктивної установки італійської фірми «САSAGRANDE». Вперше у вітчизняній практиці застосовується кріплення анкерними тросами, які надійно захищають стіни котловану. Технологічний процес «джет-граундінг» дає змогу на глибину, де проходитиме механізований щит, закачувати цементну суміш, а це сприяє безпечнішому і швидшому прокладанню тунелю в заплаві річки Либідь.
Як зазначив Денис Якович, спорудження основних конструкцій станції «Деміївська» буде завершено в травні нинішнього року, а відкриється вона одночасно зі станціями «Голосіївська» та «Васильківська» наприкінці року.
http://www.kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=193617
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Вони хоча б читають що вони пишуть? І це офф. сайт...
З.І. Монтують "СHERREN", а розкурює "CHTRREN".
Вірно - "Herrenknecht AG"....німецької компанії «СHERRENKNECHT»...
Щит «CHTRRENKNECHT»...
Яку траву курили?...розкурює масив...

На «Деміївській» завершено спорудження основних конструкцій станційного комплексу...
Виходить стаття протирічь......спорудження основних конструкцій станції «Деміївська» буде завершено в травні нинішнього року...

З.І. Монтують "СHERREN", а розкурює "CHTRREN".