Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Вот и разгадка:
http://www.uz.gov.ua/index.php?f=Doc.Vi ... ews&lng=uk
Відправлено в перший рейс денний поїзд «Східний експрес» сполученням Дніпропетровськ-Донецьк
14 вересня зі станції Дніпропетровськ в перший рейс урочисто було відправлено денний поїзд «Східний експрес» сполученням Дніпропетровськ – Донецьк. У відправленні поїзду взяли участь Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, начальник Придніпровської залізниці Ігор Гладкіх, заступник Міністра юстиції України Інна Богословська, голова Дніпропетровської обласної ради Юрій Вілкул, мер Дніпропетровська Іван Куліченко, начальник Донецької залізниці Микола Рогов.
Володимир Козак привітав залізничників і зазначив, що тепер відстань між Дніпропетровськом і Донецьком на «Східному експресі» можна подолати лише на 3 години.
Після урочистостей, почесні гості оглянули виставку нового рухомого складу та техніки, яку залізниця придбала протягом 2007 року. На пероні та під’їзних коліях до огляду були виставлені пасажирський вагон, нова колійна техніка та електропоїзди, технологічний автотранспорт, які придніпровці придбали на умовах фінансового лізингу та за власні кошти.
Відповідаючи на питання журналістів Володимир Козак зазначив, що колії було прокладено за новими технологіями та з використанням сучасних матеріалів, дана ділянка обслуговуватиметься новою колійною технікою. «Сьогодні ми переглядаємо і тестування, і атестацію, і закріплення кадрів на залізниці, щоб професіоналізм наших робітників тільки зростав», - підкреслив Генеральний директор Укрзалізниці.
Володимир Козак також поділився з журналістами і планами щодо подальшого розвитку прискореного руху на залізницях: «З цього приводу вже проведена технічна рада Укрзалізниці, в якій взяли участь керівники залізниць та науковці. І нами затверджено концепцію розподілу вантажного та пасажирського руху, реалізація якої запланована до 2015 року. Це обґрунтовано різницею у навантаженні, швидкості доставки, поведінкою колії під різними рухомими складами і нормами, що існують для різних швидкостей. Така відмінність спричиняє дуже великі витрати», - зазначив Володимир Козак.
Для досягнення цієї мети Укрзалізниця вже сьогодні планує закупівлю нового рухомого складу, створення нових умов для утримання колії, яка буде витримувати швидкість 160-200 км/год, а також нових умов для забезпечення безпеки руху.
Довідково:
Денне сполучення між двома обласними центрами виконується електропоїздом підвищеної комфортності ЕПЛ2Т та пасажирським поїздом, який переобладнано в депо Придніпровської залізниці. Відстань між Дніпропетровськом та Донецьком поїзди будуть долати за 3 год.10 хв.
До закінчення літніх перевезень електропоїзд буде курсувати двічі на день, відправляючись з Дніпропетровська о 7.05 та о 14.05 і зупиняючись, окрім пунктів відправлення і прибуття, на станціях Синельникове-ІІ, Чаплине, Красноармійськ. Вартість квитка для проїзду на електропоїзді складатиме 33 грн. 48 коп. Вартість проїзду у пасажирському поїзді коштує у третьому класі 26 грн.48 коп. та 35 грн. 82 коп. у другому класі.
Електропоїзд підвищеної комфортності матиме 8 вагонів на 1016 місць для сидіння, конструктивна швидкість – 130 км/год, в кожному вагоні встановлені телевізори для перегляду відеопрограм. Пасажирський поїзд теж матиме 8 вагонів і 460 місць для пасажирів, вагон-буфет, телевізори для перегляду відеопрограм. Усі вагони обладнані системою кондиціювання повітря.
Прес-служба Придніпровської залізниці
P.S. Получается, что новый экспресс медленней двух "Столичных экспрессов".
http://www.uz.gov.ua/index.php?f=Doc.Vi ... ews&lng=uk
Відправлено в перший рейс денний поїзд «Східний експрес» сполученням Дніпропетровськ-Донецьк
14 вересня зі станції Дніпропетровськ в перший рейс урочисто було відправлено денний поїзд «Східний експрес» сполученням Дніпропетровськ – Донецьк. У відправленні поїзду взяли участь Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, начальник Придніпровської залізниці Ігор Гладкіх, заступник Міністра юстиції України Інна Богословська, голова Дніпропетровської обласної ради Юрій Вілкул, мер Дніпропетровська Іван Куліченко, начальник Донецької залізниці Микола Рогов.
Володимир Козак привітав залізничників і зазначив, що тепер відстань між Дніпропетровськом і Донецьком на «Східному експресі» можна подолати лише на 3 години.
Після урочистостей, почесні гості оглянули виставку нового рухомого складу та техніки, яку залізниця придбала протягом 2007 року. На пероні та під’їзних коліях до огляду були виставлені пасажирський вагон, нова колійна техніка та електропоїзди, технологічний автотранспорт, які придніпровці придбали на умовах фінансового лізингу та за власні кошти.
Відповідаючи на питання журналістів Володимир Козак зазначив, що колії було прокладено за новими технологіями та з використанням сучасних матеріалів, дана ділянка обслуговуватиметься новою колійною технікою. «Сьогодні ми переглядаємо і тестування, і атестацію, і закріплення кадрів на залізниці, щоб професіоналізм наших робітників тільки зростав», - підкреслив Генеральний директор Укрзалізниці.
Володимир Козак також поділився з журналістами і планами щодо подальшого розвитку прискореного руху на залізницях: «З цього приводу вже проведена технічна рада Укрзалізниці, в якій взяли участь керівники залізниць та науковці. І нами затверджено концепцію розподілу вантажного та пасажирського руху, реалізація якої запланована до 2015 року. Це обґрунтовано різницею у навантаженні, швидкості доставки, поведінкою колії під різними рухомими складами і нормами, що існують для різних швидкостей. Така відмінність спричиняє дуже великі витрати», - зазначив Володимир Козак.
Для досягнення цієї мети Укрзалізниця вже сьогодні планує закупівлю нового рухомого складу, створення нових умов для утримання колії, яка буде витримувати швидкість 160-200 км/год, а також нових умов для забезпечення безпеки руху.
Довідково:
Денне сполучення між двома обласними центрами виконується електропоїздом підвищеної комфортності ЕПЛ2Т та пасажирським поїздом, який переобладнано в депо Придніпровської залізниці. Відстань між Дніпропетровськом та Донецьком поїзди будуть долати за 3 год.10 хв.
До закінчення літніх перевезень електропоїзд буде курсувати двічі на день, відправляючись з Дніпропетровська о 7.05 та о 14.05 і зупиняючись, окрім пунктів відправлення і прибуття, на станціях Синельникове-ІІ, Чаплине, Красноармійськ. Вартість квитка для проїзду на електропоїзді складатиме 33 грн. 48 коп. Вартість проїзду у пасажирському поїзді коштує у третьому класі 26 грн.48 коп. та 35 грн. 82 коп. у другому класі.
Електропоїзд підвищеної комфортності матиме 8 вагонів на 1016 місць для сидіння, конструктивна швидкість – 130 км/год, в кожному вагоні встановлені телевізори для перегляду відеопрограм. Пасажирський поїзд теж матиме 8 вагонів і 460 місць для пасажирів, вагон-буфет, телевізори для перегляду відеопрограм. Усі вагони обладнані системою кондиціювання повітря.
Прес-служба Придніпровської залізниці
P.S. Получается, что новый экспресс медленней двух "Столичных экспрессов".
Здесь могла быть моя подпись...
піар. Його навіть не завели в систему продажі квитків. Це був пробний рейс, не здивуюсь якщо він йшов аж до Нижньодніпровська вузл. Про 160-200... та на Дон.Зал. чи Придніпровці один товарнячок пройде буде 140, після другого-120.tov_tob писал(а): Для досягнення цієї мети Укрзалізниця вже сьогодні планує закупівлю нового рухомого складу, створення нових умов для утримання колії, яка буде витримувати швидкість 160-200 км/год, а також нових умов для забезпечення безпеки руху.
....конструктивна швидкість – 130 км/год....
P.S. Получается, что новый экспресс медленней двух "Столичных экспрессов".
А про конструктивну швидкість взагалі під столом сидів...хто ж її пише в розкладі потяга? ну крім пана Рудьковського, який хоче запускати АН24 в Лондон....
2Tov_tob ну звичайно що повільніший, це ж прискорений поїзд, єдиний з прискорених який може отримати статут швидкісного-Харків-Сімферополь, досить швидкий поїзд який мав в графіку лише 120км/год, можливо скоро буде мати 140(якщо наразі не має). А "відкрили" поїзд лише через вибори.
З.І. вбили одну пару Київського Експресу(К-Львів), того що 155/6 був
Поезд "Евростар" установил рекорд скорости, промчавшись от Парижа до Лондона за 2 часа
http://www.newsru.com/world/04sep2007/ulet.html
время публикации: 4 сентября 2007 г., 19:51
последнее обновление: 4 сентября 2007 г., 20:31
Поезд "Евростар" установил новый скоростной рекорд, сократив время следования из Парижа в Лондона на полчаса. Он преодолел расстояние в 492 км, разделяющее две столицы, за 2 час 03 минуты, сообщили в компании "Французские железные дороги".
Состав отправился сегодня около 10:44 с Северного вокзала французской столицы и, двигаясь со средней скоростью в 300 км/час, прибыл на новый железнодорожный терминал лондонского вокзала Сент-Панкрас. После выезда из туннеля под Ла-Маншем поезд следовал по новой высокоскоростной линии High Speed 1, передает ИТАР-ТАСС.
"Это был только пилотный пуск", - отметили в ФЖД. Пассажирами этого экспресса стали сотрудники железной дороги и журналисты. По свидетельству корреспондента британской ВВС, который находился на борту поезда, состав развивал скорость до 325 км/ч.
Регулярное движение по новой трассе откроется 14 ноября. Кроме Парижа, по ней можно будет также добраться из Лондона до других европейских городов - Брюсселя (за 1 час 51 минуту) и Лилля (за 1 час 20 минут), сообщает "Интерфакс".
http://www.newsru.com/world/04sep2007/ulet.html
время публикации: 4 сентября 2007 г., 19:51
последнее обновление: 4 сентября 2007 г., 20:31
Поезд "Евростар" установил новый скоростной рекорд, сократив время следования из Парижа в Лондона на полчаса. Он преодолел расстояние в 492 км, разделяющее две столицы, за 2 час 03 минуты, сообщили в компании "Французские железные дороги".
Состав отправился сегодня около 10:44 с Северного вокзала французской столицы и, двигаясь со средней скоростью в 300 км/час, прибыл на новый железнодорожный терминал лондонского вокзала Сент-Панкрас. После выезда из туннеля под Ла-Маншем поезд следовал по новой высокоскоростной линии High Speed 1, передает ИТАР-ТАСС.
"Это был только пилотный пуск", - отметили в ФЖД. Пассажирами этого экспресса стали сотрудники железной дороги и журналисты. По свидетельству корреспондента британской ВВС, который находился на борту поезда, состав развивал скорость до 325 км/ч.
Регулярное движение по новой трассе откроется 14 ноября. Кроме Парижа, по ней можно будет также добраться из Лондона до других европейских городов - Брюсселя (за 1 час 51 минуту) и Лилля (за 1 час 20 минут), сообщает "Интерфакс".
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Фото с выставки ж/д техники в Щербинке, Россия
http://www.train-photo.ru/categories.ph ... 460&page=1
Особенно понравился дефектоскоп http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=34623
Укрзализныця представлена маневровым тепловозом
http://www.train-photo.ru/data/media/46 ... 7_copy.jpg
http://www.train-photo.ru/categories.ph ... 460&page=1
Особенно понравился дефектоскоп http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=34623
Укрзализныця представлена маневровым тепловозом
http://www.train-photo.ru/data/media/46 ... 7_copy.jpg
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Не понял. Там написано ЧМЭ3П. Разве ЧМЭ - это не Чехословакия?Obolon писал(а):Укрзализныця представлена маневровым тепловозом
http://www.train-photo.ru/data/media/46 ... 7_copy.jpg

Здесь могла быть моя подпись...
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Це такий самий КВР як і у ЧС (до яких, до речі, ніякої букви не приписують) - навіть номер не змінили. Більше того, цей КВР розробляли чехи, і у них є так само відКВРені ЧСи , і ще аналогічний КВР роблять у Прибалтиці (було у коментарях ФГП)tov_tob писал(а):Тогда с какой радости используется аббревиатура "ЧМЭ"?
Не, я понимаю, что на ЧС4 после КВР в Запорожье тоже какую-то букву приписывают, но тем не менее. Это ж не КВР.
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Вроде где-то писали, что приписывают, только "виртуально"Vyacheslav писал(а):Це такий самий КВР як і у ЧС (до яких, до речі, ніякої букви не приписують) - навіть номер не змінили.

Тогда, если это КВР, то меня немного удивляет, что Украина от своего имени представляет чужую технику.Vyacheslav писал(а):Більше того, цей КВР розробляли чехи, і у них є так само відКВРені ЧСи , і ще аналогічний КВР роблять у Прибалтиці (було у коментарях ФГП)
Здесь могла быть моя подпись...
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Ну так КВР робили в Україні. До речі, у Полтаві ще й *ТЕ10* у капотники переробляють.tov_tob писал(а):Тогда, если это КВР, то меня немного удивляет, что Украина от своего имени представляет чужую технику.Vyacheslav писал(а):Більше того, цей КВР розробляли чехи, і у них є так само відКВРені ЧСи , і ще аналогічний КВР роблять у Прибалтиці (було у коментарях ФГП)