Страница 22 из 255

Добавлено: 14 сен 2007, 08:53
d3fai13r
дык пиар чистой воды... просто чем дальше тем говняней пускают экспрессы. В последнее время разве что Кам.Подольский пустили нормально(точнее продлили). А слухи про то что там ЕПЛка будет были уже давно

Добавлено: 14 сен 2007, 11:50
tov_tob
Vadim писал(а):Более 125 чел в одном вагоне??? Электичка типичная. Я зол, нас обманывают.
Где-то проскакивало мнение, что имелась в виду дорога туда и обратно.

Добавлено: 14 сен 2007, 16:20
tov_tob
Вот и разгадка:

http://www.uz.gov.ua/index.php?f=Doc.Vi ... ews&lng=uk

Відправлено в перший рейс денний поїзд «Східний експрес» сполученням Дніпропетровськ-Донецьк

14 вересня зі станції Дніпропетровськ в перший рейс урочисто було відправлено денний поїзд «Східний експрес» сполученням Дніпропетровськ – Донецьк. У відправленні поїзду взяли участь Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, начальник Придніпровської залізниці Ігор Гладкіх, заступник Міністра юстиції України Інна Богословська, голова Дніпропетровської обласної ради Юрій Вілкул, мер Дніпропетровська Іван Куліченко, начальник Донецької залізниці Микола Рогов.
Володимир Козак привітав залізничників і зазначив, що тепер відстань між Дніпропетровськом і Донецьком на «Східному експресі» можна подолати лише на 3 години.
Після урочистостей, почесні гості оглянули виставку нового рухомого складу та техніки, яку залізниця придбала протягом 2007 року. На пероні та під’їзних коліях до огляду були виставлені пасажирський вагон, нова колійна техніка та електропоїзди, технологічний автотранспорт, які придніпровці придбали на умовах фінансового лізингу та за власні кошти.
Відповідаючи на питання журналістів Володимир Козак зазначив, що колії було прокладено за новими технологіями та з використанням сучасних матеріалів, дана ділянка обслуговуватиметься новою колійною технікою. «Сьогодні ми переглядаємо і тестування, і атестацію, і закріплення кадрів на залізниці, щоб професіоналізм наших робітників тільки зростав», - підкреслив Генеральний директор Укрзалізниці.
Володимир Козак також поділився з журналістами і планами щодо подальшого розвитку прискореного руху на залізницях: «З цього приводу вже проведена технічна рада Укрзалізниці, в якій взяли участь керівники залізниць та науковці. І нами затверджено концепцію розподілу вантажного та пасажирського руху, реалізація якої запланована до 2015 року. Це обґрунтовано різницею у навантаженні, швидкості доставки, поведінкою колії під різними рухомими складами і нормами, що існують для різних швидкостей. Така відмінність спричиняє дуже великі витрати», - зазначив Володимир Козак.
Для досягнення цієї мети Укрзалізниця вже сьогодні планує закупівлю нового рухомого складу, створення нових умов для утримання колії, яка буде витримувати швидкість 160-200 км/год, а також нових умов для забезпечення безпеки руху.

Довідково:
Денне сполучення між двома обласними центрами виконується електропоїздом підвищеної комфортності ЕПЛ2Т та пасажирським поїздом, який переобладнано в депо Придніпровської залізниці. Відстань між Дніпропетровськом та Донецьком поїзди будуть долати за 3 год.10 хв.
До закінчення літніх перевезень електропоїзд буде курсувати двічі на день, відправляючись з Дніпропетровська о 7.05 та о 14.05 і зупиняючись, окрім пунктів відправлення і прибуття, на станціях Синельникове-ІІ, Чаплине, Красноармійськ. Вартість квитка для проїзду на електропоїзді складатиме 33 грн. 48 коп. Вартість проїзду у пасажирському поїзді коштує у третьому класі 26 грн.48 коп. та 35 грн. 82 коп. у другому класі.
Електропоїзд підвищеної комфортності матиме 8 вагонів на 1016 місць для сидіння, конструктивна швидкість – 130 км/год, в кожному вагоні встановлені телевізори для перегляду відеопрограм. Пасажирський поїзд теж матиме 8 вагонів і 460 місць для пасажирів, вагон-буфет, телевізори для перегляду відеопрограм. Усі вагони обладнані системою кондиціювання повітря.

Прес-служба Придніпровської залізниці

P.S. Получается, что новый экспресс медленней двух "Столичных экспрессов".

Добавлено: 17 сен 2007, 07:32
d3fai13r
tov_tob писал(а): Для досягнення цієї мети Укрзалізниця вже сьогодні планує закупівлю нового рухомого складу, створення нових умов для утримання колії, яка буде витримувати швидкість 160-200 км/год, а також нових умов для забезпечення безпеки руху.
....конструктивна швидкість – 130 км/год....
P.S. Получается, что новый экспресс медленней двух "Столичных экспрессов".
піар. Його навіть не завели в систему продажі квитків. Це був пробний рейс, не здивуюсь якщо він йшов аж до Нижньодніпровська вузл. Про 160-200... та на Дон.Зал. чи Придніпровці один товарнячок пройде буде 140, після другого-120.
А про конструктивну швидкість взагалі під столом сидів...хто ж її пише в розкладі потяга? ну крім пана Рудьковського, який хоче запускати АН24 в Лондон....
2Tov_tob ну звичайно що повільніший, це ж прискорений поїзд, єдиний з прискорених який може отримати статут швидкісного-Харків-Сімферополь, досить швидкий поїзд який мав в графіку лише 120км/год, можливо скоро буде мати 140(якщо наразі не має). А "відкрили" поїзд лише через вибори.
З.І. вбили одну пару Київського Експресу(К-Львів), того що 155/6 був

Добавлено: 17 сен 2007, 12:12
tov_tob
d3fai13r писал(а):Про 160-200... та на Дон.Зал. чи Придніпровці один товарнячок пройде буде 140, після другого-120.
Почитай выше по статье - там пишут про разделение грузовых и пассажирских потоков.

Добавлено: 18 сен 2007, 01:41
d3fai13r
сорри.... просто иногда надоедает уже читать новости типа АБВ, ВБА, АВБ, БВА(типа а,б,в-планы)

Добавлено: 18 сен 2007, 19:53
euhome
Поезд "Евростар" установил рекорд скорости, промчавшись от Парижа до Лондона за 2 часа

http://www.newsru.com/world/04sep2007/ulet.html

время публикации: 4 сентября 2007 г., 19:51
последнее обновление: 4 сентября 2007 г., 20:31


Поезд "Евростар" установил новый скоростной рекорд, сократив время следования из Парижа в Лондона на полчаса. Он преодолел расстояние в 492 км, разделяющее две столицы, за 2 час 03 минуты, сообщили в компании "Французские железные дороги".

Состав отправился сегодня около 10:44 с Северного вокзала французской столицы и, двигаясь со средней скоростью в 300 км/час, прибыл на новый железнодорожный терминал лондонского вокзала Сент-Панкрас. После выезда из туннеля под Ла-Маншем поезд следовал по новой высокоскоростной линии High Speed 1, передает ИТАР-ТАСС.

"Это был только пилотный пуск", - отметили в ФЖД. Пассажирами этого экспресса стали сотрудники железной дороги и журналисты. По свидетельству корреспондента британской ВВС, который находился на борту поезда, состав развивал скорость до 325 км/ч.

Регулярное движение по новой трассе откроется 14 ноября. Кроме Парижа, по ней можно будет также добраться из Лондона до других европейских городов - Брюсселя (за 1 час 51 минуту) и Лилля (за 1 час 20 минут), сообщает "Интерфакс".

Добавлено: 24 сен 2007, 11:56
vv
Фото с выставки ж/д техники в Щербинке, Россия
http://www.train-photo.ru/categories.ph ... 460&page=1
Особенно понравился дефектоскоп http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=34623
Укрзализныця представлена маневровым тепловозом
http://www.train-photo.ru/data/media/46 ... 7_copy.jpg

Добавлено: 25 сен 2007, 20:07
tov_tob
Obolon писал(а):Укрзализныця представлена маневровым тепловозом
http://www.train-photo.ru/data/media/46 ... 7_copy.jpg
Не понял. Там написано ЧМЭ3П. Разве ЧМЭ - это не Чехословакия? :roll:

Добавлено: 25 сен 2007, 20:59
vv
Во 1-х там лого Укрзализныци, а во 2-х где-то в каментах прочитал, что это изделие Крюкова (вроде КВР)

Добавлено: 25 сен 2007, 22:13
tov_tob
Тогда с какой радости используется аббревиатура "ЧМЭ"?
Не, я понимаю, что на ЧС4 после КВР в Запорожье тоже какую-то букву приписывают, но тем не менее. Это ж не КВР.

Добавлено: 26 сен 2007, 00:11
Vyacheslav
Obolon писал(а):Во 1-х там лого Укрзализныци, а во 2-х где-то в каментах прочитал, что это изделие Крюкова (вроде КВР)
Наскільки я зрозумів, не Крюкова, а Полтавського тепловозоремонтного заводу.

Добавлено: 26 сен 2007, 00:15
Vyacheslav
tov_tob писал(а):Тогда с какой радости используется аббревиатура "ЧМЭ"?
Не, я понимаю, что на ЧС4 после КВР в Запорожье тоже какую-то букву приписывают, но тем не менее. Это ж не КВР.
Це такий самий КВР як і у ЧС (до яких, до речі, ніякої букви не приписують) - навіть номер не змінили. Більше того, цей КВР розробляли чехи, і у них є так само відКВРені ЧСи , і ще аналогічний КВР роблять у Прибалтиці (було у коментарях ФГП)

Добавлено: 26 сен 2007, 14:18
tov_tob
Vyacheslav писал(а):Це такий самий КВР як і у ЧС (до яких, до речі, ніякої букви не приписують) - навіть номер не змінили.
Вроде где-то писали, что приписывают, только "виртуально" :)
Vyacheslav писал(а):Більше того, цей КВР розробляли чехи, і у них є так само відКВРені ЧСи , і ще аналогічний КВР роблять у Прибалтиці (було у коментарях ФГП)
Тогда, если это КВР, то меня немного удивляет, что Украина от своего имени представляет чужую технику.

Добавлено: 26 сен 2007, 20:15
Vyacheslav
tov_tob писал(а):
Vyacheslav писал(а):Більше того, цей КВР розробляли чехи, і у них є так само відКВРені ЧСи , і ще аналогічний КВР роблять у Прибалтиці (було у коментарях ФГП)
Тогда, если это КВР, то меня немного удивляет, что Украина от своего имени представляет чужую технику.
Ну так КВР робили в Україні. До речі, у Полтаві ще й *ТЕ10* у капотники переробляють.