Re: Дарницкий мост
Добавлено: 19 окт 2021, 14:33
бери любого))) мне больше кратер на луне нравится - и там тоже 2 С, как в асфальте))
Триває підготовка майданчиків для будівництва лівобережної розв’язки Дарницького мосту
Група компаній «Автострада» у цілодобовому режимі веде роботи з підготовки будівництва двох з’їздів на Дніпровську набережну (у бік проспекту Бажана і у бік мосту Патона) та заїзду на міст (з боку проспекту Бажана). Задля цього на об’єкті концентрується потужна спеціалізована техніка, зокрема автомобільні та гусеничні крани, екскаватори, віброзанурювачі, електрогенератори пересувні, автомобілі-тягачі та низка інших. Готується до перебазування сучасна потужна бурова техніка для влаштування буронабивних паль великого діаметра, яку очікуємо вже за тиждень, а також надходження нової бурової установки останньої модифікації «Bauer» BG 45.
Наразі розпочали роботи безпосередньо на елементах споруд з’їздів.
Так, на з’їзді у бік проспекту Бажана працівники нашого мостового підрозділу:
влаштовують ростверки підпірної стіни та ростверк стояну, для цього підготували буронабивні палі діаметром 1020 і 1520 мм;
відновлюють та нарощують випуски армокаркасів БНП, добетоновують оголовки паль;
бетонують ростверк і влаштовують опалубку для майбутньої підпірної стіни з’їзду;
проводять роботи з армування ростверку стояну з’їзду.
Паралельно укріплюємо ґрунт на ділянках будівництва, для цього наші фахівці проводять влаштовування шпунтової стінки для монтажу блоків, які надалі будуть основою підпірної стінки споруд з’їздів.
Крім цього, розпочали виготовлення каркасів бурових паль, монолітних ригелів опор та їх монтаж на з’їзді у бік мосту Патона.
Разом з підготовчими роботами з будівництва проводимо інвентаризацію всіх наявних металоконструкцій, конструкцій елементів прогонових будов (блоки головних балок, консольні і ортотропні плити, опорні частини, деформаційні шви, елементи бар’єрної та перильної огорожі тощо) та їхнього стану, займаємось спільно з замовником питаннями переносу комунікацій та вирішенням низки інших питань. Зокрема, демонтажем старих опор освітлення, кабелів живлення, систем зливової каналізації, об’єктів вуличної мережі та ін.
Зараз на об’єкті працює близько 100 фахівців та задіяно більше 30 одиниць техніки.
Завершити основні роботи з будівництва лівобережної розв’язки Дарницького мосту плануємо до кінця 2022 року.
https://www.facebook.com/Autostrada.tra ... 7061268944На Дарницькому мосту пробурили й забетонували половину буронабивних паль, необхідних для спорудження лівобережної розв'язки
На мостобудівній ділянці фахівці Автостради працюють цілодобово та в середньому влаштовують дві палі за добу.
Мостові роботи виконуються за допомогою двох потужних бурових установок. Одну з них – Bauer BG 45 Premium Line, 2021 року випуску, компанія придбала у Німеччині. Тиждень тому її було привезено та змонтовано, вона вже працює на мосту у режимі 24/7. Аналогів Bauer BG 45 в Україні немає. Діаметр буріння установки – 1,5 метри, глибина буріння – до 48 м. Модель відрізняється тим, що дозволяє проводити буріння у складних ґрунтах, й після завершення робіт на Дарницькому мосту її буде перевезено на Ямпільський міст, який поєднає Україну з Молдовою. Бурова входить до "зеленої лінійки" Bauer – споживає менше палива та створює мінімум шуму. Для пришвидшення робіт на ділянці працює ще одна установка компанії Bauer BG 36.
Окрім буріння, триває виготовлення металевих конструкцій, бетонні та інші роботи. Зокрема, фахівці компанії роблять шпунтове огородження для влаштування ростверка тіла опори, самі ростверки, стапелі для укрупнення елементів металевих прогонових будов (плит, консолей, балок), тимчасові опори для монтажу готових будов.
Що загалом зроблено на мосту:
влаштовано п’ять фундаментів та сім ростверків підпірних стін на споруді №8;
споруджено ростверк стояна споруди №5;
виготовлено стояк на споруді №5;
забетоновано половину буронабивних паль, необхідних для спорудження розв'язки.
На об’єкті працюють 110 фахівців мостобудівного підрозділу Автостради, залучено понад 50 одиниць спеціалізованої мостобудівної техніки.
Проєктом спорудження лівобережної розв'язки Дарницького мосту передбачається будівництво двох з’їздів на Дніпровську набережну (у бік проспекту Бажана й у бік мосту Патона) та заїзду на міст (з боку проспекту Бажана). Основні роботи планують завершити до кінця 2022 року.