Продолжение ККЛ (Демиевская-Васильковская)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
В Киеве на ст. "Демеевская" запустят немецкий тунелепроходной комплекс Herrenknecht.
РБК-Украина, 22.01.2008, Киев 09:44
В Киеве на сооружаемой станции метро "Демеевская" сегодня состоится запуск нового тунелепроходного комплекса немецкой компании Herrenknecht, передает "Немецкая волна". Украинские метростроевцы ранее использовали импортное оборудование, которое успело уже отработать в других странах. Однако, по словам директора представительства компании Herrenknecht в Украине Евгения Миненко, тунелепроходной комплекс Herrenknecht был доставлен в столицу непосредственно со стапеля завода, он был построен конкретно под геологические условия украинской столицы. Е.Миненко отметил, что двух одинаковых машин фирма не изготовляет, поскольку геологические условия в каждом городе и на каждом объекте отличаются. По словам директора представительства компании, первые 100 м машину вместе с киевскими метростроевцами будут вести немецкие специалисты, параллельно обучая украинских коллег, а в дальнейшем украинцы возьмут работу полностью в свои руки. Как сообщили "Немецкой волне" в пресс-службе "Киевметростроя", за современное оборудование столичное предприятие заплатило около 9 млн евро.
РБК-Украина, 22.01.2008, Киев 09:44
В Киеве на сооружаемой станции метро "Демеевская" сегодня состоится запуск нового тунелепроходного комплекса немецкой компании Herrenknecht, передает "Немецкая волна". Украинские метростроевцы ранее использовали импортное оборудование, которое успело уже отработать в других странах. Однако, по словам директора представительства компании Herrenknecht в Украине Евгения Миненко, тунелепроходной комплекс Herrenknecht был доставлен в столицу непосредственно со стапеля завода, он был построен конкретно под геологические условия украинской столицы. Е.Миненко отметил, что двух одинаковых машин фирма не изготовляет, поскольку геологические условия в каждом городе и на каждом объекте отличаются. По словам директора представительства компании, первые 100 м машину вместе с киевскими метростроевцами будут вести немецкие специалисты, параллельно обучая украинских коллег, а в дальнейшем украинцы возьмут работу полностью в свои руки. Как сообщили "Немецкой волне" в пресс-службе "Киевметростроя", за современное оборудование столичное предприятие заплатило около 9 млн евро.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
На станції «Деміївська» запущено новітній тунелепрохідницький комплекс, що значно прискорить будівництво метро до Теремків
Нині на станції «Деміївська» запущено в роботу тунелепрохідницький комплекс, придбаний «Київметробудом» у німецької компанії «HERRENKNECHT» за 8,8 мільйона євро
Нині на станції «Деміївська» запущено в роботу тунелепрохідницький комплекс, придбаний «Київметробудом» у німецької компанії «HERRENKNECHT» за 8,8 мільйона євро. Таке обладнання використовується для будівництва підземної інфраструктури скрізь, де тунелі будують з допомогою машинної техніки. В Україні такий високотехнологічний комплекс запущено вперше. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Щит «HERRENKNECHT» нагадує рухому тунельну фабрику. Він не лише розкурює масив, але й виконує обробку тунелю бетонними кільцями та транспортує породу. Комплекс, що вводиться в дію на станції «Деміївській», виготовлено для проходження в складних гідрогеологічних умовах. Це дасть змогу значно прискорити продовження Куренівсько-Червоноармійської лінії Київського метрополітену до Теремків. На об’єктах будівництва працюють також сучасні екскаватори відомих зарубіжних фірм, крани, самоскиди, багато інших механізмів та техніки.
Значно прискорило спорудження стін у ґрунті використання високопродуктивної установки італійської фірми «САSAGRANDE». Вперше у вітчизняній практиці застосовується кріплення анкерними тросами, які надійно захищають стіни котловану. Технологічний процес «джет-граундінг» дає змогу на глибину, де проходитиме механізований щит, закачувати цементну суміш, а це сприяє безпечнішому і швидшому прокладанню тунелю в заплаві річки Либідь.
Станція метро «Деміївська» – одна з трьох станцій Куренівсько-Червоноармійської лінії столичного метрополітену, спорудження яких веде ВАТ «Київметробуд». У другій половині квітня минулого року було розпочато прокладання лівого перегінного тунелю від станції «Деміївської» до «Голосіївської», а в грудні 2007 року цю роботу завершено. Фахівці досягли високої швидкості проходження – до 8,4 метра на добу. Загалом будівельна довжина лівого перегінного тунелю від станції «Либідська» до станції «Васильківська» складає 2511 метрів. На сьогодні споруджено дільницю тунелю від «Либідської» до «Голосіївської» довжиною 1664 метри.
Як зазначив перший заступник голови КМДА Денис Басс, наразі будується правий перегінний тунель від станції «Либідської» до станції «Деміївської». Вже готово 280 метрів тунелю. На «Деміївській» завершено спорудження основних конструкцій станційного комплексу, добудовуються виходи для пасажирів, підземний пішохідний перехід під Голосіївським проспектом у бік бібліотеки ім. Вернадського. У лютому розпочнеться монтаж обладнання станції.
За словами Дениса Басса, спорудження основних конструкцій станції «Деміївська» буде завершено в травні нинішнього року, а відкриється вона одночасно зі станціями «Голосіївська» та «Васильківська» наприкінці року.

Нині на станції «Деміївська» запущено в роботу тунелепрохідницький комплекс, придбаний «Київметробудом» у німецької компанії «HERRENKNECHT» за 8,8 мільйона євро
Нині на станції «Деміївська» запущено в роботу тунелепрохідницький комплекс, придбаний «Київметробудом» у німецької компанії «HERRENKNECHT» за 8,8 мільйона євро. Таке обладнання використовується для будівництва підземної інфраструктури скрізь, де тунелі будують з допомогою машинної техніки. В Україні такий високотехнологічний комплекс запущено вперше. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Щит «HERRENKNECHT» нагадує рухому тунельну фабрику. Він не лише розкурює масив, але й виконує обробку тунелю бетонними кільцями та транспортує породу. Комплекс, що вводиться в дію на станції «Деміївській», виготовлено для проходження в складних гідрогеологічних умовах. Це дасть змогу значно прискорити продовження Куренівсько-Червоноармійської лінії Київського метрополітену до Теремків. На об’єктах будівництва працюють також сучасні екскаватори відомих зарубіжних фірм, крани, самоскиди, багато інших механізмів та техніки.
Значно прискорило спорудження стін у ґрунті використання високопродуктивної установки італійської фірми «САSAGRANDE». Вперше у вітчизняній практиці застосовується кріплення анкерними тросами, які надійно захищають стіни котловану. Технологічний процес «джет-граундінг» дає змогу на глибину, де проходитиме механізований щит, закачувати цементну суміш, а це сприяє безпечнішому і швидшому прокладанню тунелю в заплаві річки Либідь.
Станція метро «Деміївська» – одна з трьох станцій Куренівсько-Червоноармійської лінії столичного метрополітену, спорудження яких веде ВАТ «Київметробуд». У другій половині квітня минулого року було розпочато прокладання лівого перегінного тунелю від станції «Деміївської» до «Голосіївської», а в грудні 2007 року цю роботу завершено. Фахівці досягли високої швидкості проходження – до 8,4 метра на добу. Загалом будівельна довжина лівого перегінного тунелю від станції «Либідська» до станції «Васильківська» складає 2511 метрів. На сьогодні споруджено дільницю тунелю від «Либідської» до «Голосіївської» довжиною 1664 метри.
Як зазначив перший заступник голови КМДА Денис Басс, наразі будується правий перегінний тунель від станції «Либідської» до станції «Деміївської». Вже готово 280 метрів тунелю. На «Деміївській» завершено спорудження основних конструкцій станційного комплексу, добудовуються виходи для пасажирів, підземний пішохідний перехід під Голосіївським проспектом у бік бібліотеки ім. Вернадського. У лютому розпочнеться монтаж обладнання станції.
За словами Дениса Басса, спорудження основних конструкцій станції «Деміївська» буде завершено в травні нинішнього року, а відкриється вона одночасно зі станціями «Голосіївська» та «Васильківська» наприкінці року.

- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
Он начал работу прямо..... вчера 
К моменту пуска было выложено гдето с 10 колец
Но правда нужно учесть что это пилот-тунель и в данный момент от ротора до начала тунеля еще гдето метров 5. Сегодня мы имели шанс (и воспользовались им) прокатиться на щите. Правда только гдето 1 - 1.30 м.

К моменту пуска было выложено гдето с 10 колец

Но правда нужно учесть что это пилот-тунель и в данный момент от ротора до начала тунеля еще гдето метров 5. Сегодня мы имели шанс (и воспользовались им) прокатиться на щите. Правда только гдето 1 - 1.30 м.

kitponiS, женились бы, БАРИН!
- minkovk
- Начальник депо
- Сообщения: 1004
- Зарегистрирован: 25 май 2007, 21:34
- Откуда: Киев Васильковская 2
Начал работу -это когда начнет выемку грунта.Он начал работу прямо..... вчера
Вот Вирт за два месяца не смог пройти пилот-тонелем и 2/3 котлована Голосеевской.
Конечно Демеевская против Голосеевской как Мариинский дворец против болота.
В нижнем котловане экскаваторы передают друг другу "багно".
И САТ , который раньше 4 ковша грузил на мерседес сейчас 10-12 ковшей грязи грузит -вытекает по дороге.
В верхнем вообще в грязи тонут плиты бетонные.
С ливневой канализации отрезанной от стока насосом перекачивают воду в обычную канализацию (благо под боком оказалась)
Под монтаж третьего крана поставили на прошлой неделе 16 колец
4 колоны по 4 кольца. Вчера по новому переставили все кольца сначала. (Косо поставили -деревяными клиньями ровняли кольца)
И кто-то верит в сдачу в этом году?
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
Вот:
Девочка http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=4571
Её личико http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=4570
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=4569
Её клитор блок управления эректором
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=4573
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=4572
Девочка http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=4571
Её личико http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=4570
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=4569
Её клитор блок управления эректором
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=4573
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=4572
kitponiS, женились бы, БАРИН!
Планы продления ККЛ

Трафик 1,3 М
Положение ВЦ сместили на 285 метров ближе ко входу на ВДНХ, не нарисовали перегонные ВК, показаны не все межтоннельные сбойки
Станция "Ипподром" на перекрестке с Касияна за автостанцией "Южная", станция "Теремки" — за Одесской площадью
Видно перспективное ответвление на Кольцевую дорогу в сторону "Эпицентра" и "METRO"
Остальные фотографии ждите попозже

Трафик 1,3 М
Положение ВЦ сместили на 285 метров ближе ко входу на ВДНХ, не нарисовали перегонные ВК, показаны не все межтоннельные сбойки
Станция "Ипподром" на перекрестке с Касияна за автостанцией "Южная", станция "Теремки" — за Одесской площадью
Видно перспективное ответвление на Кольцевую дорогу в сторону "Эпицентра" и "METRO"
Остальные фотографии ждите попозже
Последний раз редактировалось AMY 23 янв 2008, 21:29, всего редактировалось 2 раза.

