На станції «Деміївська» запущено новітній тунелепрохідницький комплекс, що значно прискорить будівництво метро до Теремків
Нині на станції «Деміївська» запущено в роботу тунелепрохідницький комплекс, придбаний «Київметробудом» у німецької компанії «HERRENKNECHT» за 8,8 мільйона євро
Нині на станції «Деміївська» запущено в роботу тунелепрохідницький комплекс, придбаний «Київметробудом» у німецької компанії «HERRENKNECHT» за 8,8 мільйона євро. Таке обладнання використовується для будівництва підземної інфраструктури скрізь, де тунелі будують з допомогою машинної техніки. В Україні такий високотехнологічний комплекс запущено вперше. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Щит «HERRENKNECHT» нагадує рухому тунельну фабрику. Він не лише розкурює масив, але й виконує обробку тунелю бетонними кільцями та транспортує породу. Комплекс, що вводиться в дію на станції «Деміївській», виготовлено для проходження в складних гідрогеологічних умовах. Це дасть змогу значно прискорити продовження Куренівсько-Червоноармійської лінії Київського метрополітену до Теремків. На об’єктах будівництва працюють також сучасні екскаватори відомих зарубіжних фірм, крани, самоскиди, багато інших механізмів та техніки.
Значно прискорило спорудження стін у ґрунті використання високопродуктивної установки італійської фірми «САSAGRANDE». Вперше у вітчизняній практиці застосовується кріплення анкерними тросами, які надійно захищають стіни котловану. Технологічний процес «джет-граундінг» дає змогу на глибину, де проходитиме механізований щит, закачувати цементну суміш, а це сприяє безпечнішому і швидшому прокладанню тунелю в заплаві річки Либідь.
Станція метро «Деміївська» – одна з трьох станцій Куренівсько-Червоноармійської лінії столичного метрополітену, спорудження яких веде ВАТ «Київметробуд». У другій половині квітня минулого року було розпочато прокладання лівого перегінного тунелю від станції «Деміївської» до «Голосіївської», а в грудні 2007 року цю роботу завершено. Фахівці досягли високої швидкості проходження – до 8,4 метра на добу. Загалом будівельна довжина лівого перегінного тунелю від станції «Либідська» до станції «Васильківська» складає 2511 метрів. На сьогодні споруджено дільницю тунелю від «Либідської» до «Голосіївської» довжиною 1664 метри.
Як зазначив перший заступник голови КМДА Денис Басс, наразі будується правий перегінний тунель від станції «Либідської» до станції «Деміївської». Вже готово 280 метрів тунелю. На «Деміївській» завершено спорудження основних конструкцій станційного комплексу, добудовуються виходи для пасажирів, підземний пішохідний перехід під Голосіївським проспектом у бік бібліотеки ім. Вернадського. У лютому розпочнеться монтаж обладнання станції.
За словами Дениса Басса, спорудження основних конструкцій станції «Деміївська» буде завершено в травні нинішнього року, а відкриється вона одночасно зі станціями «Голосіївська» та «Васильківська» наприкінці року.
