Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Модераторы: dimentiy, Администраторы
ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
ЕЛЕКТРОННОМУ КВИТКУ В КИЄВІ БУТИ!
ЕЛЕКТРОННОМУ КВИТКУ В КИЄВІ БУТИ!
Неужели случится чудо и в Киеве заработает единый билет? Интересно, а что станется с paypass терминалами? Врядле они в концепцию единого билета впишутся.У Києві продовжується запровадження єдиного електронного квитка для всіх видів громадського транспорту.
За рахунок автоматизації процесу, після введення єдиного електронного квитка, обсяг збору виручки має збільшитися на 20-30%, а відсоток коштів, які витрачаються комунальними підприємствами на збір, зменшиться з 30% до 8%. Завдяки автоматизації процесу буде можливість повністю виключити людський фактор із процесу збору коштів і запобігти випадкам крадіжок, що наповнить міський бюджет а не кишені певних осіб, дотичних до реалізації паперових квитків на громадський транспорт.
Департамент транспортної інраструктури разом із Київською міською державною адміністрацією, Департементом економіки та комунальними підприємствами провели велику роботу для відстоювання інтересів Києва по створенню єдиної загальноміської автоматизованої системи для оплати проїзду та обліку пасажирів у наземному та підземному пасажирському транспорті столиці.
Після довготривалих переговорів з ООО" Альфа Пей", інвесторами проекту було внесено такі зміни: винагорода інвестору зменшилась з 8,47% до 6,95%. приймання та розподіл виручки за проїзд здійснюється містом, а не афілійованою компанією інвестора, ексклюзивне права емісії засобів оплати проїзду також передано місту, організовано забезпечення реалізації проекту протягом року та визначено чіткий порядок та строки прийому-передачі робіт. Також було узгоджено відповідні штрафні санкції по відношенню до інвестора, в разі невиконання ним своїх зобовязань. Раніше штрафні санкції до інвестора не було визначено.
Під час допрацювання даного проекту було збільшено кількість встановлених багатофункціональних автоматів з продажу та поповнення засобів оплати проїзду, і тепер вона складає 1400 шт. на зупинках громадського транспорту і в метрополітені. Слід зазначити, що інвестор забезпечує поповнення засобів оплати проїзду через інтернет.
Отже, проект "електронний квиток" триває і успішно реалізується.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Каким образом разовая оплата с карты противоречит концепции единого билета, конкретно? Тем более, что издержки несёт не метрополитен.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Единый билет подразумевает, что по нему можно будет после метро прокатиться на трамвае, а потом на автобусе. В случае оплаты с помощью paypass ни трам, ни автобус об этом не узнают, т.е. получится, в итоге, ну очень невыгодное капиталовложение у пассажира.Каким образом разовая оплата с карты противоречит концепции единого билета, конкретно? Тем более, что издержки несёт не метрополитен
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Да, но не всем нужны пересадки, а разовый билет без пересадок будет дешевле единого билета, что подразумевает выгодное капиталовложение у пассажира.
Поэтому пейпасс не вписывается в единый билет, но дополняет и не противоречит ему.
Поэтому пейпасс не вписывается в единый билет, но дополняет и не противоречит ему.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
А методика расчета стоимости разового проезда у нас позволяет завысить стоимость в несколько раз? 
Вопрос риторический.

Вопрос риторический.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт