Страница 214 из 262

Добавлено: 25 июн 2015, 10:16
AMY
итого акционная скидка составит 10%, т.е. стоимость одной поездки -- 3,6 грн

Добавлено: 25 июн 2015, 10:47
Klovsky
На бонусный счёт.

Добавлено: 25 июн 2015, 19:17
AMY
На бонусный счёт.
тогда практически бесполезно

Добавлено: 26 июн 2015, 18:06
const
ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

ЕЛЕКТРОННОМУ КВИТКУ В КИЄВІ БУТИ!
У Києві продовжується запровадження єдиного електронного квитка для всіх видів громадського транспорту.

За рахунок автоматизації процесу, після введення єдиного електронного квитка, обсяг збору виручки має збільшитися на 20-30%, а відсоток коштів, які витрачаються комунальними підприємствами на збір, зменшиться з 30% до 8%. Завдяки автоматизації процесу буде можливість повністю виключити людський фактор із процесу збору коштів і запобігти випадкам крадіжок, що наповнить міський бюджет а не кишені певних осіб, дотичних до реалізації паперових квитків на громадський транспорт.

Департамент транспортної інраструктури разом із Київською міською державною адміністрацією, Департементом економіки та комунальними підприємствами провели велику роботу для відстоювання інтересів Києва по створенню єдиної загальноміської автоматизованої системи для оплати проїзду та обліку пасажирів у наземному та підземному пасажирському транспорті столиці.
Після довготривалих переговорів з ООО" Альфа Пей", інвесторами проекту було внесено такі зміни: винагорода інвестору зменшилась з 8,47% до 6,95%. приймання та розподіл виручки за проїзд здійснюється містом, а не афілійованою компанією інвестора, ексклюзивне права емісії засобів оплати проїзду також передано місту, організовано забезпечення реалізації проекту протягом року та визначено чіткий порядок та строки прийому-передачі робіт. Також було узгоджено відповідні штрафні санкції по відношенню до інвестора, в разі невиконання ним своїх зобовязань. Раніше штрафні санкції до інвестора не було визначено.
Під час допрацювання даного проекту було збільшено кількість встановлених багатофункціональних автоматів з продажу та поповнення засобів оплати проїзду, і тепер вона складає 1400 шт. на зупинках громадського транспорту і в метрополітені. Слід зазначити, що інвестор забезпечує поповнення засобів оплати проїзду через інтернет.

Отже, проект "електронний квиток" триває і успішно реалізується.
Неужели случится чудо и в Киеве заработает единый билет? Интересно, а что станется с paypass терминалами? Врядле они в концепцию единого билета впишутся.

Добавлено: 26 июн 2015, 18:09
Klovsky
Каким образом разовая оплата с карты противоречит концепции единого билета, конкретно? Тем более, что издержки несёт не метрополитен.

Добавлено: 29 июн 2015, 13:38
Rider
Попробовал в субботу PayPass на Почтовой.
Авторизация практически моментальная, как работает мне понравилось)

Добавлено: 29 июн 2015, 17:03
Klovsky
По-прежнему актуально

http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 381#244381

Добавлено: 29 июн 2015, 18:07
const
Каким образом разовая оплата с карты противоречит концепции единого билета, конкретно? Тем более, что издержки несёт не метрополитен
Единый билет подразумевает, что по нему можно будет после метро прокатиться на трамвае, а потом на автобусе. В случае оплаты с помощью paypass ни трам, ни автобус об этом не узнают, т.е. получится, в итоге, ну очень невыгодное капиталовложение у пассажира.

Добавлено: 29 июн 2015, 18:54
Santehnik
Концепция единого билета предполоагет что разовая поездка очень дорогая, а оптовые закупки дешевые. Потому paypass будет выполнять функцию помощи залётному туристу.

Добавлено: 29 июн 2015, 23:35
const
Ну дык, разовый билет на весь транспорт (со стыковками) и разовый билет на метро - это всё-таки две большие разницы.

Добавлено: 01 июл 2015, 18:55
Klovsky
Да, но не всем нужны пересадки, а разовый билет без пересадок будет дешевле единого билета, что подразумевает выгодное капиталовложение у пассажира.

Поэтому пейпасс не вписывается в единый билет, но дополняет и не противоречит ему.

Добавлено: 02 июл 2015, 01:13
const
В общем, видимо, надо ждать тарифов и тогда смотреть - что получится :)

Добавлено: 02 июл 2015, 01:43
Santehnik
По хорошему там должно быть что-то типа разовый 10 грн, пересадочный 15 грн. Тоесть впринципе по самой концепции это должны быть такие тарифы, которыми никто кроме туристов не воспользуется.

Добавлено: 02 июл 2015, 19:05
Klovsky
А методика расчета стоимости разового проезда у нас позволяет завысить стоимость в несколько раз? :)
Вопрос риторический.

Добавлено: 03 июл 2015, 12:02
TANK
прошу прощения за 1/2 офтоп - а сколько нынче стоит проездной метро+тролейбус (если существует в природе) и где его покупают?