Продолжение ККЛ (Демиевская-Васильковская)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Замечания по тексту, за склейку - респект.
- кроме перегона Демеевская - Голосеевская не нарисованы ВШ
- у ВДНХ ещё забрали ПТО оно теперь на ипподроме судя по всему и кривая за ВДНХ теперь покруче
- кроме перегона Демеевская - Голосеевская не нарисованы ВШ
- у ВДНХ ещё забрали ПТО оно теперь на ипподроме судя по всему и кривая за ВДНХ теперь покруче
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Вчера при осмотре Голоссеевской был замечен явный подъём в районе ПТО, так что думаю что в 40 поместятся без вопросов.
Почему шести ? Трёх, один же тупик ? Его зачатки были мной замеченны ещё перед открытиям троллейбусного депо, но потом я подумал что то просто поворот, сейчас уже чётко и на местности видно что план реальный.
Почему шести ? Трёх, один же тупик ? Его зачатки были мной замеченны ещё перед открытиям троллейбусного депо, но потом я подумал что то просто поворот, сейчас уже чётко и на местности видно что план реальный.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Что ты имел в виду под ПТО?DFAW писал(а):Вчера при осмотре Голоссеевской был замечен явный подъём в районе ПТО, так что думаю что в 40 поместятся без вопросов.

Эээ.. М-да.. Пожалуй, ты прав.DFAW писал(а):Почему шести ? Трёх, один же тупик ?
Учитывая ее состояние и тот факт, что через нее должен транзитом новый щит пройти через n месяцев, к этому давно все идет.DFAW писал(а):Появилось подозрения что первая очередь будет пущена с призрачной Голосеевской.
Здесь могла быть моя подпись...
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Так гласит ДБН В.2.3-7-2003PILOT писал(а):я вот не могу понять, а на кой там ещё и депо теремки ставить?
1.11 На кожній лінії метрополітену слід розміщувати електродепо; при довжині лінії більше 20 км передбачати друге електродепо, а при довжині більше 40 км - третє електродепо. При обґрунтуванні дозволяється використання одного електродепо для двох ліній з однотипним рухомим складом на перший період експлуатації нової лінії при загальній довжині двох ліній не більше 20 км.
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/3227/a ... 30270.html
“Ярославна” активно ритиме землю
Новий тунелепрохідницький комплекс значно прискорить будівництво столичної підземки
Учора на станції метро "Деміївська" Куренівсько-Червоноармійської лінії завершено монтаж тунелепрохідницького комплексу "Ярославна". Щит прокладатиме підземку в напрямку Теремків, проходячи щодня до 20 м. Коштує комплекс $10 млн. Агрегат планують задіяти для будівництва метро в напрямку Троєщини і Виноградаря.
Учора на станції метро “Деміївська” завершили монтаж потужного агрегата. Нарешті Київ отримав агрегат, спеціально замовлений для спорудження столичної підземки.
За словами голови правління ВАТ “Київметробуд” Володимира Петренка, тунелепрохідницький щит виконує значний обсяг робіт. “Він не лише розбурює ґрунт, а й укріплює тунель бетонними кільцями, транспортує вироблену породу, а головне — значно полегшує складні підземні роботи,— сказав він.— Агрегат може працювати у тяжких геологічних умовах, не забруднюючи навколишнє середовище”. Володимир Петренко додав, що щит може проходити щохвилини 4 см. Загалом же будівельники планують щодня освоювати до 20 м. При цьому швидкість проходження становитиме від 180 до 250 м на місяць (хоча щит дає змогу пройти і 500 м). “Вітчизняні фахівці спільно з німецькими колегами в стислі строки змонтували комплекс завдовжки 97 м, який важить понад 600 т,— розповів “Хрещатику” Володимир Петренко.— Його вартість оцінюється в $10 млн”. Загалом же агрегат розраховано на проходження 5 км, після чого передбачено його санацію, тобто капітальний ремонт. Оновленого “крота” можна знову запускати в роботу.
Перший заступник голови КМДА Денис Басс вважає, що такий прохідницький комплекс дасть змогу в зазначені терміни, тобто до кінця нинішнього року, здати в експлуатацію три станції метро — “Деміївську”, “Голосіївську” і “Васильківську”. “У 2008-му на будівництво метро в столиці передбачено 2 млрд грн,— розповів Денис Басс.— Нещодавно ця сума дорівнювала річному бюджету Києва”. Він додав, що у планах столичної влади — придбання таких комплексів, які зарекомендували себе з найкращого боку під час будівництва 60 км тунелю в Швейцарії та у Москві під річкою Яузою. Денис Басс повідомив, що агрегат використовуватимуть для прокладання підземних магістралей і в інших напрямках, зокрема на Виноградар. Окрім цього, такі комплекси, тільки дещо більшого діаметра, знадобляться Києву для спорудження автомобільних тунелів, зокрема під Дніпром від метро “Лівобережна” до проспекту Перемоги.
Власник компанії “Herrenknecht AG” Мартін Херренкнехт задоволений співпрацею з Києвом. “Щоправда, це перший прохідницький щит, виготовлений для потреб київського метрополітену, але сподіваюся, що не останній”,— сказав він. До слова, такими комплексами вже зацікавилися дніпропетровські метробудівці.
Віталій КУРІННИЙ “Хрещатик”
“Ярославна” активно ритиме землю
Новий тунелепрохідницький комплекс значно прискорить будівництво столичної підземки
Учора на станції метро "Деміївська" Куренівсько-Червоноармійської лінії завершено монтаж тунелепрохідницького комплексу "Ярославна". Щит прокладатиме підземку в напрямку Теремків, проходячи щодня до 20 м. Коштує комплекс $10 млн. Агрегат планують задіяти для будівництва метро в напрямку Троєщини і Виноградаря.
Учора на станції метро “Деміївська” завершили монтаж потужного агрегата. Нарешті Київ отримав агрегат, спеціально замовлений для спорудження столичної підземки.
За словами голови правління ВАТ “Київметробуд” Володимира Петренка, тунелепрохідницький щит виконує значний обсяг робіт. “Він не лише розбурює ґрунт, а й укріплює тунель бетонними кільцями, транспортує вироблену породу, а головне — значно полегшує складні підземні роботи,— сказав він.— Агрегат може працювати у тяжких геологічних умовах, не забруднюючи навколишнє середовище”. Володимир Петренко додав, що щит може проходити щохвилини 4 см. Загалом же будівельники планують щодня освоювати до 20 м. При цьому швидкість проходження становитиме від 180 до 250 м на місяць (хоча щит дає змогу пройти і 500 м). “Вітчизняні фахівці спільно з німецькими колегами в стислі строки змонтували комплекс завдовжки 97 м, який важить понад 600 т,— розповів “Хрещатику” Володимир Петренко.— Його вартість оцінюється в $10 млн”. Загалом же агрегат розраховано на проходження 5 км, після чого передбачено його санацію, тобто капітальний ремонт. Оновленого “крота” можна знову запускати в роботу.
Перший заступник голови КМДА Денис Басс вважає, що такий прохідницький комплекс дасть змогу в зазначені терміни, тобто до кінця нинішнього року, здати в експлуатацію три станції метро — “Деміївську”, “Голосіївську” і “Васильківську”. “У 2008-му на будівництво метро в столиці передбачено 2 млрд грн,— розповів Денис Басс.— Нещодавно ця сума дорівнювала річному бюджету Києва”. Він додав, що у планах столичної влади — придбання таких комплексів, які зарекомендували себе з найкращого боку під час будівництва 60 км тунелю в Швейцарії та у Москві під річкою Яузою. Денис Басс повідомив, що агрегат використовуватимуть для прокладання підземних магістралей і в інших напрямках, зокрема на Виноградар. Окрім цього, такі комплекси, тільки дещо більшого діаметра, знадобляться Києву для спорудження автомобільних тунелів, зокрема під Дніпром від метро “Лівобережна” до проспекту Перемоги.
Власник компанії “Herrenknecht AG” Мартін Херренкнехт задоволений співпрацею з Києвом. “Щоправда, це перший прохідницький щит, виготовлений для потреб київського метрополітену, але сподіваюся, що не останній”,— сказав він. До слова, такими комплексами вже зацікавилися дніпропетровські метробудівці.
Віталій КУРІННИЙ “Хрещатик”
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Смотри тутДёдя писал(а): СПЛ+ККЛ=(даже меньше 20)
СПЛ=>23км
ККЛ=15,5+4,2(пусковые)
Депо там на перспективу