Страница 214 из 602
Добавлено: 23 янв 2008, 11:27
DFAW
Замечания по тексту, за склейку - респект.
- кроме перегона Демеевская - Голосеевская не нарисованы ВШ
- у ВДНХ ещё забрали ПТО оно теперь на ипподроме судя по всему и кривая за ВДНХ теперь покруче
Добавлено: 23 янв 2008, 11:29
tov_tob
Ооо! Респект за схему
Так, кто тут говорил про пошерстный съезд за Васильковской?

Судя по схеме - стандартный шестистрелочник.
И судя по той же схеме - доп. кривых на перегоне Голосеевская-Васильковская нет. Значит вопрос с уклоном остется в силе.
Добавлено: 23 янв 2008, 11:58
Domszyn
Ого, станция Одесская вообще за выездом из города. 500 метров от троллейбусной конечной.
Добавлено: 23 янв 2008, 11:58
DFAW
Вчера при осмотре Голоссеевской был замечен явный подъём в районе ПТО, так что думаю что в 40 поместятся без вопросов.
Почему шести ? Трёх, один же тупик ? Его зачатки были мной замеченны ещё перед открытиям троллейбусного депо, но потом я подумал что то просто поворот, сейчас уже чётко и на местности видно что план реальный.
Добавлено: 23 янв 2008, 12:08
Domszyn
И еще о цифрах на схеме. Стоимость строительства 1659 млн. Освоено 250. План на 2008-й год 1233.
Остается 176 млн. Из этого следует, либо первая очередь будет пущена в 2009-м, либо оставшиеся деньги освоят дополнительно

Добавлено: 23 янв 2008, 12:15
DFAW
Появилось подозрения что первая очередь будет пущена с призрачной Голосеевской.
Добавлено: 23 янв 2008, 12:24
euhome
tov_tob писал(а):Ооо! Респект за схему

+1
ЗЫ:Не смог удержаться

Добавлено: 23 янв 2008, 12:50
tov_tob
DFAW писал(а):Вчера при осмотре Голоссеевской был замечен явный подъём в районе ПТО, так что думаю что в 40 поместятся без вопросов.
Что ты имел в виду под ПТО?
DFAW писал(а):Почему шести ? Трёх, один же тупик ?
Эээ.. М-да.. Пожалуй, ты прав.
DFAW писал(а):Появилось подозрения что первая очередь будет пущена с призрачной Голосеевской.
Учитывая ее состояние и тот факт, что через нее должен транзитом новый щит пройти через n месяцев, к этому давно все идет.
Добавлено: 23 янв 2008, 12:51
PILOT
я вот не могу понять, а на кой там ещё и депо теремки ставить?
Добавлено: 23 янв 2008, 12:53
tov_tob
А ты посчитай сколько вагонов нужно закупить для поддержания нормальных интервалов в час пик с пуском Одесской.
ТЧ-2 потянет эти объемы?
Добавлено: 23 янв 2008, 12:53
sashman
Линия длинная получается, надо два депо.
Добавлено: 23 янв 2008, 13:15
Метробудівець
PILOT писал(а):я вот не могу понять, а на кой там ещё и депо теремки ставить?
Так гласит ДБН В.2.3-7-2003
1.11 На кожній лінії метрополітену слід розміщувати електродепо; при довжині лінії більше 20 км передбачати друге електродепо, а при довжині більше 40 км - третє електродепо. При обґрунтуванні дозволяється використання одного електродепо для двох ліній з однотипним рухомим складом на перший період експлуатації нової лінії при загальній довжині двох ліній не більше 20 км.
Добавлено: 23 янв 2008, 13:29
Дёдя
При обґрунтуванні дозволяється використання одного електродепо для двох ліній з однотипним рухомим складом на перший період експлуатації нової лінії при загальній довжині двох ліній не більше 20 км.
СПЛ+ККЛ=(даже меньше 20)

Добавлено: 23 янв 2008, 13:42
Vyacheslav
http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/3227/a ... 30270.html
“Ярославна” активно ритиме землю
Новий тунелепрохідницький комплекс значно прискорить будівництво столичної підземки
Учора на станції метро "Деміївська" Куренівсько-Червоноармійської лінії завершено монтаж тунелепрохідницького комплексу "Ярославна". Щит прокладатиме підземку в напрямку Теремків, проходячи щодня до 20 м. Коштує комплекс $10 млн. Агрегат планують задіяти для будівництва метро в напрямку Троєщини і Виноградаря.
Учора на станції метро “Деміївська” завершили монтаж потужного агрегата. Нарешті Київ отримав агрегат, спеціально замовлений для спорудження столичної підземки.
За словами голови правління ВАТ “Київметробуд” Володимира Петренка, тунелепрохідницький щит виконує значний обсяг робіт. “Він не лише розбурює ґрунт, а й укріплює тунель бетонними кільцями, транспортує вироблену породу, а головне — значно полегшує складні підземні роботи,— сказав він.— Агрегат може працювати у тяжких геологічних умовах, не забруднюючи навколишнє середовище”. Володимир Петренко додав, що щит може проходити щохвилини 4 см. Загалом же будівельники планують щодня освоювати до 20 м. При цьому швидкість проходження становитиме від 180 до 250 м на місяць (хоча щит дає змогу пройти і 500 м). “Вітчизняні фахівці спільно з німецькими колегами в стислі строки змонтували комплекс завдовжки 97 м, який важить понад 600 т,— розповів “Хрещатику” Володимир Петренко.— Його вартість оцінюється в $10 млн”. Загалом же агрегат розраховано на проходження 5 км, після чого передбачено його санацію, тобто капітальний ремонт. Оновленого “крота” можна знову запускати в роботу.
Перший заступник голови КМДА Денис Басс вважає, що такий прохідницький комплекс дасть змогу в зазначені терміни, тобто до кінця нинішнього року, здати в експлуатацію три станції метро — “Деміївську”, “Голосіївську” і “Васильківську”. “У 2008-му на будівництво метро в столиці передбачено 2 млрд грн,— розповів Денис Басс.— Нещодавно ця сума дорівнювала річному бюджету Києва”. Він додав, що у планах столичної влади — придбання таких комплексів, які зарекомендували себе з найкращого боку під час будівництва 60 км тунелю в Швейцарії та у Москві під річкою Яузою. Денис Басс повідомив, що агрегат використовуватимуть для прокладання підземних магістралей і в інших напрямках, зокрема на Виноградар. Окрім цього, такі комплекси, тільки дещо більшого діаметра, знадобляться Києву для спорудження автомобільних тунелів, зокрема під Дніпром від метро “Лівобережна” до проспекту Перемоги.
Власник компанії “Herrenknecht AG” Мартін Херренкнехт задоволений співпрацею з Києвом. “Щоправда, це перший прохідницький щит, виготовлений для потреб київського метрополітену, але сподіваюся, що не останній”,— сказав він. До слова, такими комплексами вже зацікавилися дніпропетровські метробудівці.
Віталій КУРІННИЙ “Хрещатик”
Добавлено: 23 янв 2008, 13:44
Метробудівець
Дёдя писал(а):
СПЛ+ККЛ=(даже меньше 20)

Смотри
тут
СПЛ=>23км
ККЛ=15,5+4,2(пусковые)
Депо там на перспективу