Метро на Троещину (часть 2)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- selykv
- Машинист
- Сообщения: 515
- Зарегистрирован: 27 окт 2011, 17:29
- Откуда: Kyiv
- Контактная информация:
http://selykv.livejournal.com/163220.html - в неділю трошки покатався. Справді є тільки невеличкий рух на Рибальському. А на мосту через Дніпро повна тиша і туристи.
http://www.rbc.ua/ukr/news/economic/kgg ... 2013121500
КМДА планує отримати від уряду 400 млн грн на фінансування будівництва метро на Троєщина на першому етапі
Київська міська державна адміністрація (КМДА) планує отримати від уряду 400 млн грн на фінансування будівництва метро на Троєщина на першому етапі. Про це сьогодні повідомив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко, передає кореспондент РБК-Україна.
"Зараз ми будемо фінансувати за рахунок бюджетних коштів, а поступово, я думаю, що до осені, ми підпишемо інвестиційний договір, і це вже буде за залучені кошти. На першому етапі необхідно буде близько 400 млн грн. У нас є розуміння, що ми будемо рухатися у цьому напрямку. Зараз ведуться остаточні перемовини з Кабінетом міністрів, і будемо починати роботи", - зазначив Крамаренко.
За його словами, кошти мають бути виділені відповідною постановою уряду.
"Зараз це питання буде вирішено постановою Кабінету міністрів. Ми з вами побачимо конкретний документ, в якому буде конкретна сума... Зараз (з місцевого бюджету) ми профінансували проектування - 15 млн грн у нас є в бюджеті метро на Троєщину", - повідомив Крамаренко.
Він також додав, що приблизно до Дня Києві техніку, яка працює на будівництві метро "Теремки", перекинуть для початку будівництва метро на Троєщину.
http://www.rbc.ua/ukr/news/economic/kgg ... 2013120500
КМДА потрібні держгарантії для підписання інвестугоди з "Внєшекономбанком" для будівництва метро на Троєщину
Київська міська державна адміністрація (КМДА) намагається отримати від уряду державні гарантії для підписання інвестиційної угоди з російським "Внєшекономбанком" для будівництва метро на Троєщину. Про це сьогодні повідомив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко, передає кореспондент РБК-Україна.
"У нас сьогодні вже розроблена економічна модель, як ми і обіцяли. І зараз, в принципі, ми шукаємо фінансування, шукаємо кінцевого партнера, який може профінансувати. Враховуючи те, що інвестиційний проект, сама угода ще не підписана, в нас є пропозиція від "Веб-Капіталу" і "Зовнішекономбанку" Росії. Є пропозиція щодо фінансування. Там необхідна державна гарантія. Якщо ми її отримаємо, то будемо працювати з цими інвесторами. Якщо ні, то доки угода не підписана, ніхто нам не заважає шукати кращі умови фінансування", - зазначив Кроамаренко.
Він, зокрема, додав, що кошти можуть бути віділені з 50 млрд грн, які заплановані в інвестиційній програмі.
"Є певні умови для отримання гарантії. Ми знаємо, що прийнята програма інвестування. В цьому році вона складає 50 млрд грн. І, в принципі, ми намагаємось отримати державну гарантію з тих 50 млрд грн для будівництва метро на Троєщину", - додав Крамаренко.
Нагадаємо, загалом будівництво метро на Троєщину обійдеться в суму від 12 до 16 млрд грн.
КМДА планує отримати від уряду 400 млн грн на фінансування будівництва метро на Троєщина на першому етапі
Київська міська державна адміністрація (КМДА) планує отримати від уряду 400 млн грн на фінансування будівництва метро на Троєщина на першому етапі. Про це сьогодні повідомив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко, передає кореспондент РБК-Україна.
"Зараз ми будемо фінансувати за рахунок бюджетних коштів, а поступово, я думаю, що до осені, ми підпишемо інвестиційний договір, і це вже буде за залучені кошти. На першому етапі необхідно буде близько 400 млн грн. У нас є розуміння, що ми будемо рухатися у цьому напрямку. Зараз ведуться остаточні перемовини з Кабінетом міністрів, і будемо починати роботи", - зазначив Крамаренко.
За його словами, кошти мають бути виділені відповідною постановою уряду.
"Зараз це питання буде вирішено постановою Кабінету міністрів. Ми з вами побачимо конкретний документ, в якому буде конкретна сума... Зараз (з місцевого бюджету) ми профінансували проектування - 15 млн грн у нас є в бюджеті метро на Троєщину", - повідомив Крамаренко.
Він також додав, що приблизно до Дня Києві техніку, яка працює на будівництві метро "Теремки", перекинуть для початку будівництва метро на Троєщину.
http://www.rbc.ua/ukr/news/economic/kgg ... 2013120500
КМДА потрібні держгарантії для підписання інвестугоди з "Внєшекономбанком" для будівництва метро на Троєщину
Київська міська державна адміністрація (КМДА) намагається отримати від уряду державні гарантії для підписання інвестиційної угоди з російським "Внєшекономбанком" для будівництва метро на Троєщину. Про це сьогодні повідомив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко, передає кореспондент РБК-Україна.
"У нас сьогодні вже розроблена економічна модель, як ми і обіцяли. І зараз, в принципі, ми шукаємо фінансування, шукаємо кінцевого партнера, який може профінансувати. Враховуючи те, що інвестиційний проект, сама угода ще не підписана, в нас є пропозиція від "Веб-Капіталу" і "Зовнішекономбанку" Росії. Є пропозиція щодо фінансування. Там необхідна державна гарантія. Якщо ми її отримаємо, то будемо працювати з цими інвесторами. Якщо ні, то доки угода не підписана, ніхто нам не заважає шукати кращі умови фінансування", - зазначив Кроамаренко.
Він, зокрема, додав, що кошти можуть бути віділені з 50 млрд грн, які заплановані в інвестиційній програмі.
"Є певні умови для отримання гарантії. Ми знаємо, що прийнята програма інвестування. В цьому році вона складає 50 млрд грн. І, в принципі, ми намагаємось отримати державну гарантію з тих 50 млрд грн для будівництва метро на Троєщину", - додав Крамаренко.
Нагадаємо, загалом будівництво метро на Троєщину обійдеться в суму від 12 до 16 млрд грн.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Это понятно. Как раз мост сейчас имеет наивысшую степень готовности из всех объектов комплекса ПВЛ, поэтому пункт 2 вызывает не сильные опасения в перспективах.
А начало в 2003 было такое же, как и нынешнее, большей частью (кроме совмещённого моста) показушное.
А начало в 2003 было такое же, как и нынешнее, большей частью (кроме совмещённого моста) показушное.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт