Страница 217 из 499

Добавлено: 30 апр 2013, 18:23
Maksym
Начать не значит закончить. А начали уже давно...

Добавлено: 30 апр 2013, 18:39
Egor
Как можно начинать, не имея сметы... или они о запуске "строй-площадки"?

Добавлено: 30 апр 2013, 18:52
Klovsky
Именно.

Добавлено: 30 апр 2013, 20:55
Yaroslav
ну що ж, демонстративно почати копати котлован 25 травня - не проблема, помаленьку стрворювати видимість великого будівництва грошей багато не забере

Добавлено: 30 апр 2013, 21:58
Rider
Главное, что мост потихоньку строят.

Добавлено: 30 апр 2013, 22:40
Yaroslav
Rider писал(а):Главное, что мост потихоньку строят.
а що там нового ? бо я давно там не був...

Добавлено: 30 апр 2013, 22:47
Rider
Какое-то шевеление было на Рыбальском, и я что-то не могу припомнить чтобы раньше лежала балка будущего съезда на Набережно-Рыбальскую.
А теперь она есть :)

Добавлено: 30 апр 2013, 23:48
Helgi
Да, на днях добавилась балка в р-не 8-й опоры на Рыбальском.

Добавлено: 01 май 2013, 11:21
selykv
http://selykv.livejournal.com/163220.html - в неділю трошки покатався. Справді є тільки невеличкий рух на Рибальському. А на мосту через Дніпро повна тиша і туристи.

Добавлено: 02 май 2013, 16:53
Sascha
Цікавий репортаж. Дякую)

Добавлено: 03 май 2013, 00:21
Egor
На самом мосту появились какие-то ярко-красные уголки. То ли задел под домкраты, то ли просто какие-то элементы ярким покрасили. + На острове возе сегментов арок некие новые стойки массивные возникли (опять же исправьте меня, если я их просто не замечал)

Добавлено: 15 май 2013, 18:34
RVR
http://www.rbc.ua/ukr/news/economic/kgg ... 2013121500

КМДА планує отримати від уряду 400 млн грн на фінансування будівництва метро на Троєщина на першому етапі

Київська міська державна адміністрація (КМДА) планує отримати від уряду 400 млн грн на фінансування будівництва метро на Троєщина на першому етапі. Про це сьогодні повідомив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко, передає кореспондент РБК-Україна.

"Зараз ми будемо фінансувати за рахунок бюджетних коштів, а поступово, я думаю, що до осені, ми підпишемо інвестиційний договір, і це вже буде за залучені кошти. На першому етапі необхідно буде близько 400 млн грн. У нас є розуміння, що ми будемо рухатися у цьому напрямку. Зараз ведуться остаточні перемовини з Кабінетом міністрів, і будемо починати роботи", - зазначив Крамаренко.

За його словами, кошти мають бути виділені відповідною постановою уряду.

"Зараз це питання буде вирішено постановою Кабінету міністрів. Ми з вами побачимо конкретний документ, в якому буде конкретна сума... Зараз (з місцевого бюджету) ми профінансували проектування - 15 млн грн у нас є в бюджеті метро на Троєщину", - повідомив Крамаренко.

Він також додав, що приблизно до Дня Києві техніку, яка працює на будівництві метро "Теремки", перекинуть для початку будівництва метро на Троєщину.

http://www.rbc.ua/ukr/news/economic/kgg ... 2013120500

КМДА потрібні держгарантії для підписання інвестугоди з "Внєшекономбанком" для будівництва метро на Троєщину

Київська міська державна адміністрація (КМДА) намагається отримати від уряду державні гарантії для підписання інвестиційної угоди з російським "Внєшекономбанком" для будівництва метро на Троєщину. Про це сьогодні повідомив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко, передає кореспондент РБК-Україна.

"У нас сьогодні вже розроблена економічна модель, як ми і обіцяли. І зараз, в принципі, ми шукаємо фінансування, шукаємо кінцевого партнера, який може профінансувати. Враховуючи те, що інвестиційний проект, сама угода ще не підписана, в нас є пропозиція від "Веб-Капіталу" і "Зовнішекономбанку" Росії. Є пропозиція щодо фінансування. Там необхідна державна гарантія. Якщо ми її отримаємо, то будемо працювати з цими інвесторами. Якщо ні, то доки угода не підписана, ніхто нам не заважає шукати кращі умови фінансування", - зазначив Кроамаренко.

Він, зокрема, додав, що кошти можуть бути віділені з 50 млрд грн, які заплановані в інвестиційній програмі.

"Є певні умови для отримання гарантії. Ми знаємо, що прийнята програма інвестування. В цьому році вона складає 50 млрд грн. І, в принципі, ми намагаємось отримати державну гарантію з тих 50 млрд грн для будівництва метро на Троєщину", - додав Крамаренко.

Нагадаємо, загалом будівництво метро на Троєщину обійдеться в суму від 12 до 16 млрд грн.

Добавлено: 15 май 2013, 19:00
incognito
Интересно, о каком "начале строительства метро на Троещину" можно говорить если:
1) оно началось в 2003-ем
2) мост не готов
Даже если на метро выделят сразу 16 млрд, пока не достроен мост - никто никуда не поедет.

Добавлено: 15 май 2013, 19:44
tov_tob
incognito писал(а):1) оно началось в 2003-ем
Ничего подобного.

Добавлено: 15 май 2013, 20:05
Klovsky
Это понятно. Как раз мост сейчас имеет наивысшую степень готовности из всех объектов комплекса ПВЛ, поэтому пункт 2 вызывает не сильные опасения в перспективах.
А начало в 2003 было такое же, как и нынешнее, большей частью (кроме совмещённого моста) показушное.