Страница 218 из 375
Добавлено: 22 сен 2010, 19:55
Vibro
Sturm писал(а):Сьогодні КСВ-2 по колії в центр чіпляв КМ від Лепсе майже до Індустріальної
Чіпляв не до ростяжок, а просто протягнув повз стовпи

Добавлено: 22 сен 2010, 21:42
Sturm
Vibro писал(а):Sturm писал(а):Сьогодні КСВ-2 по колії в центр чіпляв КМ від Лепсе майже до Індустріальної
Чіпляв не до ростяжок, а просто протягнув повз стовпи

Від Лепсе до ГС точно до розтяжок, сьогодні повз їхав, придивлявся
Добавлено: 22 сен 2010, 21:42
Susvic
AMY писал(а):один ЛыВыСы
он до сих пор на балансе КЗЭТа
Ну он же ж есть... И даже в Киеве... Он меня посчитал!(с)
Добавлено: 22 сен 2010, 22:34
FCDKdynamo
Sturm писал(а):Від Лепсе до ГС точно до розтяжок, сьогодні повз їхав, придивлявся
А по іншій колії, в сторону борщагівки, без розтяжок, лише провід...
Добавлено: 23 сен 2010, 07:49
Klovsky
Мідний дріт міцний, але все одно навіщо так ризикувати? Рано чи пізно такі навантаження призведуть до створення внутрішніх зон напружень, які "вистрелять" взимку, і він лусне, навіть вже на розтяжках.
Добавлено: 23 сен 2010, 15:11
Helgi
Добавлено: 23 сен 2010, 19:45
HAnS
КСМ-005 на Перемоги, на станції варить стики, паралельно поряд інші зашліфовують. Рейки Т-62 в кривій зняли і поклали по центру, по ходу, варитимуть так. Ближче до Повітрофлотької почали міняти б/у колії на нові, на самій станції лежать уже нові колії, їх варять 2 КСМки.
Колії до Політехнічної зварені крім кількох стиків на самій станції, де активно заливають борти станції, в напрямі Польової стоять перші стовпчики для екрану.
На Польвовій кіт не валявся (про станцію)
Далі все зварене, крім кривої з Т-62, кріплень навіть не знімали.
Колії перегону підходять прямо впритик до безшпальних плит на мосту.
На Індустріальній активно ворушаться: уже варені безшийкові рейки, котові до вкладання в пази, роблять вестибюль під мостом (уже облицьований плиткою).
Починаючи від магазинчиків на перегоні "Індустріальна - НАУ" висить КМ та паралельні їй додаткові дроти. Машини контактників кріплили ці дроти на місце, а працівники на КСВ здійснювали штатне закріплення КМ замість зав’язочки з дроту)
Від Індустріальної і далі всі зварені, наче.
На Лепсе на обочині лежить перевернута догори дригом залізнчина платформа

Добавлено: 23 сен 2010, 19:53
Vibro
На Гарматній-ГС всі кріплення рейок зняті — як там їздять не уявляю…
Добавлено: 23 сен 2010, 20:04
Yaroslav
Vibro писал(а):На Гарматній-ГС всі кріплення рейок зняті — як там їздять не уявляю…
низенько-низенько ))
Добавлено: 24 сен 2010, 11:49
kukudu
На 23/09 Станция пл. Победы,
Вид сверху
Добавлено: 24 сен 2010, 12:00
Vibro
Vibro писал(а):Sturm писал(а):Сьогодні КСВ-2 по колії в центр чіпляв КМ від Лепсе майже до Індустріальної
Чіпляв не до ростяжок, а просто протягнув повз стовпи

Схоже я помилився, то був не контактний дріт, а ті 2 верхні дроти, вони там і залишаються. А контактний на Гарматній почали чіпляти пізніше. Зараз вже висить. хто знає, що то за 2 дроти — освітлення?
Добавлено: 24 сен 2010, 12:09
Helgi
Скорее всего разгрузочные или питающие (для удаленного от ТП участка) фидеры.
Добавлено: 24 сен 2010, 12:16
dimentiy
На 23/09 Станция пл. Победы,
Вид сверху
Хехе - я сначала про узкоколейный трамвай подумал

Добавлено: 24 сен 2010, 18:02
Dream_On
dimentiy писал(а):
Хехе - я сначала про узкоколейный трамвай подумал

Я о монорельсе

Добавлено: 24 сен 2010, 21:17
kukudu
Ну сегодня с утра из "узколейки" возле станции пл. Победы, при помощи ломов и матов, пару рабочих сделали колею нормальной ширины. А уже около 17-30 привезли рельсы по 25 м для укладки в районе самой остановки.