Страница 218 из 499

Добавлено: 15 май 2013, 23:58
selykv
До речі питання на засипку:
Зважаючи, що Троєщина стоїть на намивному піску - то чи може це означати що при нормальному фінансуванні щити будуть швидше рити і прокладати тунелі?

Добавлено: 16 май 2013, 00:04
incognito
tov_tob писал(а):
incognito писал(а):1) оно началось в 2003-ем
Ничего подобного.
Не придирайтесь. В 90-х что-то слегка ковыряли, но активно начали строить в 2003-ем.

Добавлено: 16 май 2013, 06:02
Klovsky
selykv писал(а):До речі питання на засипку:
Зважаючи, що Троєщина стоїть на намивному піску - то чи може це означати що при нормальному фінансуванні щити будуть швидше рити і прокладати тунелі?
Складний грунт для щиту. Але намивалося там не 10 м.

Добавлено: 16 май 2013, 09:22
tov_tob
incognito писал(а):Не придирайтесь. В 90-х что-то слегка ковыряли, но активно начали строить в 2003-ем.
Это я-то придираюсь? :lol:
Никаких околометрошных работ в 2003-м и после него не было.

Добавлено: 16 май 2013, 09:33
dimentiy
incognito, наверное, имеет в виду ПВМП с конструкциями под пути и станции. Но назвать это строительством метрополитена нельзя — лишь мост, ничего более.

Добавлено: 16 май 2013, 10:03
AMY
Крайний раз, помнится, торжественно строить метро на Троещину начинал ЛЧ ровно 5 лет назад, аккурат перед прошлыми выборами
<...> Десь 19 травня 2008 року соціологія показала недостатню підтримку Л.М. на Троєщині, тому було вирішено змінити плани і замість чогось там у центральних районах провести широкомасштабну акцію на Троєщині.

Нам було доручено підготувати акцію під умовною назвою «Мер підписує розпорядження про початок будівництва метро на Троєщину». Варто зазначити, що це розпорядження уже було підписане, однак вирішили ще раз підписати його для народу під телекамери і аплодисменти. Це десь 22 травня. Зараз уже не згадаю.

За день до того довелося у терміновому порядку виготовити біг-борд «Метро на Троєщину – до 2011 року – Київська міська державна адміністрація гарантує», серед ночі я писав текст, а дизайнер робив макет буклета, який було вирішено роздавати усім присутнім, звичайно ж тези, сценарій, анонс, список акредитованих ЗМІ – все це треба було зранку надати БДЯ. Процедура «Что ты написал?» увечері пройшла успішно, правда цифра станцій метро, які будуть збудовані до 2012 року у тезах змінилася з 13 до 18. А стосовно буклету, який ми з дизайнером (слава йому, майстру на всі руки Сергію Борисовичу) редагували до першої години ночі і вранці друкували на усіх кольорових принтерах КМДА БДЯ сказав «геніально». Я був щасливий.

<...>

Нарешті прибуває мер, далі все за звичним сценарієм – він зачитує наші кров’ю написані тези, урочисто сідає за привезений з КМДА стіл і підписує уже раз підписане ним розпорядження. Бабусі аплодують, фотографи клацають, мер втомлено посміхаєься і від’їздить задоволений.

Журналісти ще пишуть Мірошинкова, бабусь-прихильниць… А я радію, що біг-борд нікому на голову не впав і чекаю, поки всі роз’їздуться, бо треба тепер простежити, щоб біг-борд зняли, однак щоб це сталося вже без присутності журналістів. Яка назло, частина журналістів та ще й ТРК «Київ» ніяк не від’їжджає, записує людей з сусіднього будинку, які воюють з ЖЕКом. Шиплю на вухо журналістці щоб кудись переміщалась у сусідній квартал. Нарешті і остання камера поїхала, я кличу робітників і за півгодини вже ніщо не нагадує про грандіозний екшн під назвою «Метро на Троєщину до 2011 року».

Я до речі був нещодавно на Милославській – там одна з перших замів вручала ключі від квартир. Кінцева зупинка швидкісного трамвая стоїть на тому ж місці і у тому ж стані, тому, думаю, на наступних виборах кандидати в мери знову зможуть її використати. Минулого разу троєщинці повірили – ми були переконливими. Може і наступного разу повірять…

http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 417#119417

Официоз в архиве
http://web.archive.org/web/201203082000 ... &Id=199055
Nil sub sole novum

Добавлено: 16 май 2013, 10:43
TommyGun
С такими темпами как раз к совершеннолетию дочери :)

Добавлено: 16 май 2013, 10:49
Анатолий
Понятное дело, что никто в этом году (пока не закончено строительство на Теремках) метро строить на Троещину не начнёт.
Более реальный срок - после демонтажа щитов на Теремках, их ремонта, а также полного завершения строительства ККЛ (чтобы КМС смог перебросить технику на Подол).
Опять встаёт вопрос о финансировании - могут ведь и в 2013 году не закончить стройку на Теремках. Тогда и начало строительства метро на Троещину соответственно будет сдвинуто.

Добавлено: 16 май 2013, 11:45
Yaroslav
А що тоді є "почати будувати метро" ? Це значить - закопати щити в землю і відкрити відлік встановленим кільцям ?

Добавлено: 16 май 2013, 11:49
AMY
А ничего, кроме пиар-акции. Придет 4.20 и торжественно перережет ленточку (блин, ничего не построили -- ленточки нет) выкопает первую лопату грунта.

Добавлено: 16 май 2013, 15:45
incognito
dimentiy писал(а):incognito, наверное, имеет в виду ПВМП с конструкциями под пути и станции. Но назвать это строительством метрополитена нельзя — лишь мост, ничего более.
Этот "лишь мост" - примерно треть всей запланированной ПВЛ и эдак три четверти первого пускового участка. С тем же успехом можно сказать, что тоннели, пока в них не проложены рельсы, тоже никакого отношения к метро не имеют.
Это я уже не говорю о трёх станциях в пределах мостового перехода. Они тоже не имеют отношения к метро?

Добавлено: 16 май 2013, 16:50
dimentiy
Именно, не построив эти конструкции, мост как бы не запустить тоже. Там всё завязано друг на дружку. Но считать можно по-разному. Для меня, например, ничего метрошного в том нет.

Добавлено: 16 май 2013, 16:50
tov_tob
incognito писал(а):Они тоже не имеют отношения к метро?
Они не имеют отношения к метростроительству.

Добавлено: 16 май 2013, 17:01
Yaroslav
ну тоді чекаємо першого кільця :roll:

Добавлено: 18 май 2013, 11:07
Евгений
Мост к метро имеет непосредственное отношение, но пока полотно моста не опустили, пути и коммуникации не проложены, Подольская с Радужной и пересадочный узел не строятся, строительством метро это назвать нельзя.

Очевидно, что метро будут открывать в 2015-м под выборы.