Страница 218 из 219

Re: Дарницкий мост

Добавлено: 17 фев 2024, 21:49
dimentiy
На два-три, максимум п’ять тижнів.

Дарницький міст

Добавлено: 28 июл 2024, 14:23
Бодрый
Ями в черговий раз підлатати. Ніби можна їхати в усіх смугах без побоювань влетіти
* до осені

Дарницький міст

Добавлено: 07 ноя 2024, 12:07
Бодрый
Бодрый писал(а):
28 июл 2024, 14:23
Ями в черговий раз підлатати. Ніби можна їхати в усіх смугах без побоювань влетіти
* до осені
Періодично латають. Наразі без ям.

До повороту на вул. Сортувальну оновили дорожню розмітку. Обіцяють нанести і по вул. Петра Радзіня

Дарницький міст

Добавлено: 07 ноя 2024, 12:20
Бодрый
Довгобуд заїзду з Дніпровської набережної на вул. Петра Радзіня

Дарницький міст

Добавлено: 22 ноя 2024, 19:04
Бодрый
Коли добудують Дарницький міст – відповідь Укрзалізниці

Зараз триває обстеження конструкцій

Щоби добудувати Дарницький залізнично-автомобільний міст у Києві, потрібно зробити корегування проєкту, повідомила Укрзалізниця на запит Віледжа.

Станом на зараз триває обстеження конструкцій, уже перевірили лівобережні й правобережні з’їзди для авто, ще обстежують опори мосту. «Орієнтовний термін виконання цих робіт згідно з договором листопад 2024», – пояснює УЗ.

Після обстеження Укрзалізниця оголосить тендер на корегування проєкту добудови Дарницького моста. Цей проєкт має пройти експертизу. Тоді оголосять тендери на добудову моста й усунення зауважень, які виявили під час обстеження.
https://www.village.com.ua/village/city ... zaliznitsi

Re: Дарницкий мост

Добавлено: 22 ноя 2024, 19:14
Aktivnyy
Ну тут з'являється якесь надія на добудову. Взагалі у фантазіях ще й тунель на правому березі. Ой, что-то я размечтался

Re: Дарницкий мост

Добавлено: 22 ноя 2024, 19:17
Бодрый
Aktivnyy писал(а):
22 ноя 2024, 19:14
Ну тут з'являється якесь надія на добудову. Взагалі у фантазіях ще й тунель на правому березі. Ой, что-то я размечтался
Ідею будівництва тунелю під ботанічним садом вже давно поховали

Re: Дарницкий мост

Добавлено: 22 ноя 2024, 23:19
TANK
"мы строили-строили и наконец..."(с)-чебурашка - возникла необходимость обследования уже построенного на предмет пригодности, ну и за очередной квадрилион гривен в никуда конечно. "а то как же, вот как же ж без этого. мы ж нынче на проектах зарабатываем, да на экспертизах - война же в стране, не до строительства"..........

почему я так "люблю" платить налоги, кто-нибудь знает? мне даже все равно кто их украдет - а то что украдет - и ребенку понятно. Ну вот просто как в мусорник свои заработанные деньги выбрасываю, смесь брезгливости, отвращения и ненависти....

Re: Дарницкий мост

Добавлено: 23 ноя 2024, 11:43
Klovsky
"Витратити внікуда?.." - це мені часто кажуть на мою пропозицію сплатити та отримати юридичну консультацію до виникнення проблеми. А потім після катастрофи питають, як же я це знав)

Я це до того кажу, що не завжди якісь превентивні заходи є завідомо невигідними.

Якщо не витрачати гроші на нормальний проєкт - буде поганий результат будівельних робіт.
Бо це ж не якась типова панелька на стійких ґрунтах.
А експертиза лише контролює правильність певних характеристик проєкта.
Коротше, проєктування та експертиза є етапами будівництва. Не будівельних робіт, так. Але будівництва, оскільки воно складається не лише з будробіт.
А оскільки ми бачимо по аварії тунелю метро, що перевіряти контролюючі органи будуть на предмет "як обслідували вже побудоване" - тому і виникла потреба обстеження. Недоцільно без обстеження щось робити.
Крім того, більше 15 років після побудови мосту вже пройшло, реально час обстежити.

Re: Дарницкий мост

Добавлено: 23 ноя 2024, 12:55
TANK
получить консультацию за 15 лет до самого события? изменения закона не боишься?

все части моста там валялялись изначально, можно порыть архив - КМК стоимость строительства на тот момент примерно равна стоимости обследования сейчас. продолжаем платитть налоги и наблюдать
следующий 15 лет до следующего обследования.

Дарницький міст

Добавлено: 23 ноя 2024, 13:01
Бодрый
TANK, якщо пригадуєш, то проблеми були ще під час будівництва опор мосту.
Хотіли зекономити (читай, вкрасти)

Re: Дарницкий мост

Добавлено: 24 ноя 2024, 10:07
TANK
вот утку про это от журналюг - помню отлично, вроде как на 5 опоре со стороны правого берега - приняли границу заливок за трещину и даже собрали комиссию по изучению вопроса - а вот проблем с опорами - нет, не помню.

Re: Дарницкий мост

Добавлено: 24 ноя 2024, 13:20
Klovsky
TANK писал(а):
23 ноя 2024, 12:55
получить консультацию за 15 лет до самого события? изменения закона не боишься?
Я ж про це й кажу. Обстеження роблять через 15 років після будівництва, щоб бачити реальний стан після експлуатації та врахувати при проєктуванні на майбутнє.
TANK писал(а):
23 ноя 2024, 12:55
стоимость строительства на тот момент примерно равна стоимости обследования сейчас. продолжаем платитть налоги и наблюдать
Та ладно :lol:
Будівництво на папері коштувало 9,157 млрд гривень. Що, на обстеження зараз стільки ж витратять? Навіть в номінальну таку цифру на обстеження не можу повірити.
Крім того, номінальні цифри не порівнюють - вони не дають уявлення ні про реальне сьогоднішнє навантаження на бюджет, ні про тягар для платника податків зараз.
Якщо взяти не 15, а 16 років (оскільки наприкінці грудня 2008 року в Києві було відкрито залізничний проїзд на мості), то рівень інфляції з 2008 р. по цей час становить 570%.
Що, на обстеження зараз витратять 52 мільярди грн? (9.157*5.7).
Так отож! :twisted:

Re: Дарницкий мост

Добавлено: 25 ноя 2024, 13:52
TANK
ну все-таки не полную стоимость моста, а именно сьездов)))

Ну и 570% официальной инфляции я как-то не помню.... если ты их складываешь - то зря, она не накопительным итогом считается, а по среднему арифметическому.

Дарницький міст

Добавлено: 10 дек 2024, 21:51
Бодрый
Дептранспорту нарікає на утримання Дарницького мосту

Комунальні служби міста не мають можливості обробляти дорожнє покриття на цій ділянці.

Департамент транспортної інфраструктури вкотре звернувся до АТ «Укрзалізниця» щодо належного утримання залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро (Дарницького мосту).

Як наголошують у Департаменті, станом на сьогодні між містом і «Укрзалізницею» не укладено жодної угоди про поточне утримання цього мостового переходу (зокрема, низової автодорожньої частини споруди зі з’їздами, виїздами на неї), що призначений для руху транспортних засобів у напрямку з правого берега на лівий. Відтак комунальні служби міста не мають можливості обробляти дорожнє покриття на цій ділянці.

Раніше Департамент та КП «Київавтошляхміст» неодноразово звертався до АТ «Українська залізниця», регіональної філії «Південно-західна залізниця» та виробничого підрозділу Дирекції з будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві регіональної філії «Південно-Західна залізниця» щодо цього питання.

КП «Київавтошляхміст» також повідомляв зазначеним організаціям про готовність до виконання поточних робіт на договірних умовах.

Утім жодної позитивної відповіді або пропозицій щодо укладення відповідного договору Департамент та підприємство досі не отримали.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/106073/