Страница 218 из 255

Добавлено: 03 июн 2014, 17:46
Фосфор
Susvic вот и я о том же. Получается глупо -- платежеспособные ездят на чем-то еще из-за отсутствия нормальных опций общественным транспортом. Общественный транспорт свёртывается из-за отсутствия платежеспособных клиентов.

Добавлено: 03 июн 2014, 18:11
TANK
да, глупо это. просто "клиенториентированность" - это не для пост-совка. вон в ночном НОТе тот же бред про "отсутсвие необходимости" - на такси деньги есть, а вот с маршрутками - нету)))

Добавлено: 03 июн 2014, 20:17
Klovsky
Какой из Хюндаев сняли с какого направления для обеспечения утренних рейсов Дарница-Трускавец и вечерних в обратном направлении? С донецкого?

Сегодня на вокзале Хюндай 714 ("ИНТЕРСИТИ+") Киев-Донецк в 16:14 не отправлялся, объявлений нет, в системе билетов не продают.

Утренний 712-й поезд на головном табло вокзала тоже не видел (вообще Интерсити+ на Донецк не ходит?)

Добавлено: 03 июн 2014, 21:04
Бодрый
Поїзди на Донеччину та Луганщину не скасовано! - Укрзалізниця

Інформація про припинення руху поїздів у сполученнях із Донецьком та Луганськом не відповідає дійсності. Поїзди у цих напрямках курсуватимуть і надалі. До 15 червня включно відкрито попередній продаж квитків, а на наступні дати Укрзалізниця почне відкривати попередній продаж квитків з кінця наступного тижня.

Це пов’язано із необхідністю корегування графіка руху, зокрема, усі поїзди у донецькому та луганському напрямках курсуватимуть через ділянку Красноармійськ – Чаплине – Синельникове – Павлоград – Лозова. Частині з них змінено час прибуття та відправлення, що буде відображено у їх графіку руху і вказано на квитках.

Нині залізничники розробляють усім поїздам, що курсують у донецькому та луганському напрямку, новий графік та вносять зміни до автоматизованої системи продажу квитків. Окрім цього, деяким поїздам будуть встановлені зупинки на станціях Павлоград-1, Синельникове-1, Красноармійськ, Ясинувата, Дніпропетровськ, Ім. Т. Шевченка, Макіївка та Горлівка.

Про відкриття попереднього продажу квитків на дати після 15 червня буде повідомлено додатково.

Пасажири, які хочуть відмовитися від поїздки, можуть повернути квитки на загальних умовах, згідно з діючими правилами.

Нагадаємо, в умовах нестабільної ситуації на Луганщині та Донеччині задля безпеки пасажирів на початку травня було змінено маршрут курсування майже 20 парам пасажирських поїздів, які спрямували через ділянку Красноармійськ – Павлоград – Лозова. Однак ці зміни не були відображені у графіку руху і пасажирам було складно зорієнтуватися у часі їх відправлення та прибуття.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/381041/

Добавлено: 03 июн 2014, 21:53
Jyraff
Klovsky писал(а):Какой из Хюндаев сняли с какого направления для обеспечения утренних рейсов Дарница-Трускавец и вечерних в обратном направлении?
Загалом, після ремонту всіх Хюндаїв, їх має вистачити - порівняно з минулим літом з'явився рейс на Трускавець, але прибрали Дніпропетровськ-Сімферополь. Зараз же, судячи з цього фото, на рейсі Дарниця-Львів замінилу Хюндай на поїзд локомотивної тяги КВБЗ.

Добавлено: 03 июн 2014, 22:29
Klovsky
Фото 31 травня. Ранковий рейс на Львів запустили 1 червня. Тому фото не обов’язково свідчить про заміну Хюндая на КВБЗ і на тому рейсі.

Крім того, http://uz.gov.ua/files/image/IMG_7133rr.jpg (фото з сайту УЗ)

Добре, що вистачає.

Добавлено: 03 июн 2014, 23:04
NNNN
Утренний Дарница-Львов-Трускавец - Хюндай, вечерний - 5 вагинов КВСЗ.
Противники сидячих скоростных поездов, просветите, вы хоть РАЗ в них ездили в Украине?
Почему-то 7 часов до Донецка никого не напрягало, а до Трускавца - напрягает.
Пока обкатается, можно ещё минут 20-30 скостить (за счёт стоянки во Львове и уменьшения времени хода).
Собственно у нового поезда 2 цели:
1) утренняя связь Киев-Львов и вечерняя Львов-Киев;
2) связь Киев-Трускавец-Киев.
Для тех, кто не в курсе: check-in/check-out в санаториях - не в 8 утра и не в 8 вечера.
А для особо неверующих советую посмотреть на автобусы, которые ездят между Львовом и Трускавцом.

Добавлено: 12 июн 2014, 13:19
Klovsky
11.06.2014
З 13 червня щоп’ятниці та щонеділі за маршрутом Київ-Миргород-Полтава-Харків курсуватиме додатковий поїзд Інтерсіті+

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/381681/

У зв’язку зі збільшенням пасажиропотоку на маршруті Київ-Харків-Київ з 13 червня 2014 року Українська залізнична швидкісна компанія призначила додатковий поїзд Інтерсіті+, який буде курсувати щоп’ятниці та щонеділі:

- Поїзд № 724 Київ – Харків відправиться із Києва о 13 год. 36 хв. і прибуде до Харкова о 18 год. 11 хв.

- Поїзд № 723 Харків – Київ буде відправлено із Харкова о 13 год. 16 хв. і він прибуде до Києва о 17 год. 53 хв.

Поїзд курсуватиме із зупинками по ст. Дарниця, Миргород та Полтава-Київська.

Квитки вже у продажу на сайті http://booking.uz.gov.ua/ та в усіх залізничних касах.

Українська залізнична швидкісна постійно аналізує пасажиропотік та адаптує графік руху швидкісних поїздів для максимального задоволення потреб пасажирів.

[hr]
Получается только 1 Интерсити+ из вагонов КВСЗ, а остальные скоростные из/в Киев - Хюндаи? И сколько осталось в резерве?

Добавлено: 12 июн 2014, 13:27
Антошка
Эмм... он же был до снятия хюндаев.

Добавлено: 12 июн 2014, 18:50
const
В газетах пишут, что случилось чудо и 2 крюковских состава выйдут в поля.


Укрзализныця получит два поезда крюковского производства
На следующей неделе Крюковский вагоностроительный завод передаст в эксплуатацию украинской железной дороге два скоростных двухсистемных электропоезда. Об этом журналистам рассказал министр инфраструктуры Украины Максим Бурбак.

"На следующей неделе состоится презентация двух поездов производства Крюковского завода. Они уже прошли обкатку и готовы к курсированию. Первый рейс - во Львов", - сказал Максим Бурбак, которого цитирует пресс-служба Министерства инфраструктуры.

Как отметил генеральный директор Укрзализныци Борис Остапюк, сейчас специалисты изучают форму закупки этих поездов. Возможно они будут приобретены в лизинг.

Добавлено: 12 июн 2014, 19:07
Klovsky
Официоз.

12 червня 2014 року, 15:16

http://www.mtu.gov.ua/uk/news/42716.html

Наступного тижня Крюківський вагонобудівельний завод передасть в експлуатацію українській залізниці два швидкісні двохсистемні електропоїзди. Про це журналістам розповів Міністр інфраструктури України Максим Бурбак під час огляду виставки виробів залізничного призначення, запасних частин та послуг, що відбулася у Києві 12 червня на базі ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод».

«Наступного тижня відбудеться презентація двох поїздів виробництва Крюківського заводу. Вони вже пройшли обкатку і готові до курсування. Перший рейс - до Львова», - сказав Максим Бурбак.

Як зазначив генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк, зараз фахівці вивчають форму закупівлі цих поїздів. Можливо їх буде придбано у лізинг.

Окрім цього, до кінця цього місяця на маршрути повернуться ще два поїзди виробництва Hyundai Rotem. Нині поїзди Hyundai Rotem вже курсують сполученням Київ-Харків, Київ-Дніпропетровськ-Запоріжжя, Київ-Львів-Трускавець. За словами Бориса Остапюка у найближчих планах – запустити швидкісний електропоїзд Київ-Львів-Перемишль та Київ-Одеса.

Добавлено: 12 июн 2014, 22:51
Антошка
В Польшу на интерсити+? О_о Интересно какая будет цена и время в пути. И где будет таможенный контроль.

Добавлено: 12 июн 2014, 23:45
XAN
Собственно вопрос один:
А кто ездить на нем будет/а кто будет ремонтировать ПС после вытряхивания всех блоков сигарет?
Первое - при дорогих билетах, второе - при дешевых.

А, есть еще такая мелочь как негабаритный мост, через который проедет только Шкода: http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... RU#picture

Добавлено: 12 июн 2014, 23:53
HAnS
XAN писал(а): А, есть еще такая мелочь как негабаритный мост, через который проедет только Шкода: http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... RU#picture
Тобто, тільки Шкода?

Добавлено: 12 июн 2014, 23:58
XAN
Вот ВЛ10 - он в ширину 3160 мм, а Хюндики и Крюки - они 3500, и что-то у меня сомнения, что они пролезут в этот мост.