Страница 220 из 375

Добавлено: 01 окт 2010, 21:37
AMY
До запуска линии осталось 13 дней?

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение

http://lb.ua/news/2010/10/01/67744_Popo ... _skor.html

[hr]

Олександр Попов: «В мене немає жодних сумнівів, що запуск швидкісного трамваю відбудеться 14 жовтня»

[ Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади| 01-10-2010 ]
Перший заступник голови КМДА Олександр Попов особисто перевірив хід реконструкції лінії швидкісного трамваю від вулиці Старовокзальної до Кільцевої дороги

«Сьогодні я переконався у тому, що робота на об’єкті виконується у напруженому режимі і потребує ще значних зусиль. Проте, я не маю жодних сумнівів, що довгоочікуваний запуск трамваю відбудеться 14 жовтня. Разом з тим, об’їзд показав, що нам треба оперативно залучити міські служби благоустрою і озеленення, щоб облаштувати території, прилеглі до зупинок швидкісного трамваю. Це буде другим етапом реконструкції об’єкту», – повідомив Олександр Попов.

Він запевнив, що усі роботи будуть профінансовані вчасно та у повному обсязі.

Перший заступник голови КМДА також поінформував, що стіни підземних переходів деяких зупинок швидкісного трамваю планується прикрасити сучасним розписом: «Ми запросили до участі в проекті художників графіті, які погодилися креативно прикрасити підземні переходи на деяких зупинках швидкісної лінії. Таким чином, ми залучимо до розбудови столиці нашу молодь і зекономимо бюджетні кошти».

Як розповів заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, 14 жовтня буде відкрито 11 станцій швидкісної лінії з 13 запланованих.

«Стосовно тих двох станцій, на яких трамвай поки що зупинятися не буде. По одній з них наразі вирішується земельне питання, оскільки ділянка приватизована, і ми зараз не можемо побудувати там зупинку. Щодо іншої станції, то вона потребує дещо більше часу на будівництво, оскільки з самого початку реконструкції її не було запроектовано, тобто вона з’явилась вже пізніше, у остаточному проекті», – поінформував заступник голови КМДА.

Анатолій Голубченко також додав, що більшість зупинок трамвайного маршруту будуть повністю готові вже 14 жовтня. На кількох станціях ремонт пішохідних переходів, встановлення турнікетів та накриттів металоконструкцій завершать трохи згодом.

_____________________________________

Довідково:

Лінія швидкісного трамваю від Кільцевої дороги до вул. Старовокзальна
• Протяжність лінії в одноколійному вимірі – 20,2 км.
• Кількість станцій – 13
• Кошторисна вартість реконструкції лінії – 422,8 млн. грн.

Будівництву лінії швидкісного трамвая від площі Перемоги до Великої кільцевої дороги передували техніко-економічні порівняння двох видів транспорту: метрополітену і швидкісного трамваю. Оскільки розрахунковий пасажиропотік цього району становив менше 20 тис. пасажирів за годину, у 1969 році було прийнято рішення будувати лінію швидкісного трамвая.

Під час експлуатації лінії швидкісного трамвая максимальний пасажиропотік досяг 13 тис. пасажирів за годину.

Нинішня реконструкція лінії швидкісного трамваю розрахована на пасажиропотік 15-20 тис. пасажирів на годину; за попередніми даними в перспективі максимально можливий потік пасажирів може досягти 15-18 тис. пасажирів на годину.

При реконструкції лінії швидкісного трамваю використовуються нові технології:
• безшпальна конструкція із застосуванням широкоплощинних плит на суміщеному з автошляхами полотні;
• шпальна конструкція на відокремленому від автошляхів полотні із застосуванням нових пружинних рейкових скріплень з додатковими гумовими прокладками.

Ці технології разом з шумозахисними екранами істотно знижують рівень шуму від руху трамвайних вагонів.

Швидкісний трамвай, як сучасний вид міського транспорту, нині набуває широкого розвитку в багатьох країнах світу: він екологічно чистий, будується на відокремленому полотні і позбавлений перешкод від інших видів транспорту.

Добавлено: 02 окт 2010, 11:15
Susvic
До конца года Киев закупит все украинские трамваи

В ближайшее время киевские власти закупят все многосекционные трамваи, которые на сегодняшний день произведены в Украине


Об этом сообщил и.о. председателя Киевской городской государственной администрации Александр Попов на совещании с отечественными производителями скоростного электротранспорта, передает РБК-Украина.

«Нам нужны многосекционные вагоны. Т.е. то, что есть сейчас у нас в Украине, забираем. Причем до конца года за эти вагоны мы должны рассчитаться», - сказал Попов.

«Мы найдем ресурсы. Даем шанс. Пусть они ездят», - добавил и.о. главы КГГА.

Как отметил в ходе совещания директор КП «Киевпасстранс» Николай Ламбуцкий, на сегодняшний день в Киеве имеется 10 многосекционных трамвайных составов, которые уже 14 октября будут запущены на скоростную трамвайную линию в столице.

«Требования к подвижному составу должны быть соответствующими, поскольку общий пассажиропоток составит 15-17 тыс. пассажиров на двухчасовой «пик». Эта скоростная линия будет функционировать в режиме наземного метрополитена», - сообщил Попов.

Напомним, ранее сообщалось, что линию скоростного трамвая в Киеве укладывают с грубым нарушением.

Добавлено: 02 окт 2010, 11:38
XAN
И много можно забрать? Я знаю аж 2 штуки: К1М8 в Днепре и КЗЭТ-2010 ы Киеве - оба на балансах заводов. :)

Добавлено: 02 окт 2010, 12:39
AMY
Олександр Попов зустрівся з вітчизняними виробниками електротранспорту

[ Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади| 01-10-2010 20:07 ]
Сьогодні, 1 жовтня 2010 року, перший заступник голови КМДА Олександр Попов зустрівся з керівниками вітчизняних підприємств з виробництва електротранспорту

«Сьогодні перед нами стоїть питання придбання нового рухомого складу для реконструйованої лінії швидкісного трамваю. Крім того, ми продовжуємо підготовку до ЄВРО-2012, в контексті якої нам необхідно забезпечити транспортну інфраструктуру міста комфортним і якісним рухомим складом. З огляду на економічну вигоду, ми вирішили довірити виготовлення трамваїв вітчизняним виробникам електротранспорту. З цією метою ми запросили до КМДА представників провідних українських підприємств, щоб ознайомитись з наявними потужностями та проаналізувати усі пропозиції», – поінформував Олександр Попов.

Свою продукцію на зустрічі презентували: генеральний директор ТД «Літан» Олег Сухов (Дніпропетровськ), генеральний директор ТОВ СП «Татра-Юг» (Одеса), директор КП «Харьківський вагоноремонтний завод» Василь Вітченко (Харків), генеральний директор ЗАТ «Київський завод електротранспорту» Микола Нечипуренко (Київ) та віце-президент корпорації «Богдан» (Луцьк) Володимир Гунчик.

Ознайомившись з презентаціями виробників, Олександр Попов прийняв рішення випробувати продукцію кожного з підприємств.

«Думаю, правильним рішенням буде дати шанс усім вітчизняним виробникам проявити себе. Ми випробуємо на практиці кожен з запропонованих зразків, проаналізуємо його функціональність і практичність, а також запитаємо у киян, який із трамваїв їм сподобався найбільше. Таким чином, за кілька місяців ми вже зможемо визначитись, які з виробників прийдуть на столичний ринок. Я вважаю, що таких виробників має бути два, щоб уникнути монополії в цьому питанні», – підсумував перший заступник голови КМДА.

Нагадаємо, наразі КП «Київпастранс» підготував для експлуатації на швидкісній лінії 9 трамвайних потягів виробництва «Київського заводу електротранспорту». Найближчим часом передбачається закупити ще один трамвайний потяг, зібраний на цьому ж заводі.

Враховуючи потенціал маршруту, прогнозований пасажиропотік якого складає 20 тисяч пасажирів на годину, загалом для забезпечення лінії у години пік необхідно 45 трисекційних потягів середньою довжиною 28-29 м.
[hr]
До конца года Киев закупит все украинские трамваи

В ближайшее время киевские власти закупят все многосекционные трамваи, которые на сегодняшний день произведены в Украине

[ crossposting ]

Добавлено: 02 окт 2010, 13:43
Dream_On
Один К1М8 и один ЛВС?
Потом оба будут стоять под без з/ч и постепенно барахолиться?

Добавлено: 02 окт 2010, 14:17
AMY
Один К1М8 и один ЛВС?

— А потом танки, танки!
— Что, все танки?
— Да! Все два танка!
:wink:

PS: думаю, что для К1М8 подойдут запчасти от Т3М (Т6В5), которых всё равно нет :roll:

Добавлено: 02 окт 2010, 14:19
Santehnik
Когда говорит Попов, у меня такое чувство что он бредит.

Добавлено: 02 окт 2010, 15:07
Susvic
Santehnik писал(а):Когда говорит Попов, у меня такое чувство что он бредит.
А че? Вполне реально забрать два вагона... Зато как звучит! Заберем ВСЕ!

Добавлено: 02 окт 2010, 18:10
AMY
Когда говорит Попов, у меня такое чувство что он бредит.


Купила компания Мерседес завод АвтоВАЗ. Перенастроили производство, запускают конвеер... Бац! На выходе Жигули!

Демонтируют оборудование, пригнали новое из Германии, установили, наладили, запускают. Снова Жигули!

Увольняют весь персонал завода, привозят работников из Германии, налаживают, проверяют, запускают. На выходе вновь Жигули!

...Около завода холм, на нём отдыхают бывшие главный инженер и гендиректор завода. Смотрят на всё это.

Инженер директору:
— А я тебе говорил — место проклятое! А то всё “руки из жопы, руки из жопы”...


PS: а типа предыдущие были вменяемые :roll:

Добавлено: 03 окт 2010, 00:40
AMY
В период моратория МАФы ларьки ставить запрещено только пацакам :roll:

Добавлено: 04 окт 2010, 09:09
AMY
Репортаж с линии скоростного, КЗЭТа и совещания в мэрии с участием 4-х заводов-производителей и продавцов трамвайных вагонов

[ ТРК «Киев»: «СТН. Еженедельник». ( 4.10.2010 00:00 ) ]
второй поток, 13:40—19:30

• линию СТ откроют 14/10/10 (без «Воздухофлотской» и «Площади Победы»).
• закупят для испытаний пару вагонов.
• до конца года (какого предусмотрительно не названо) откроют продлённую линию скоростного на Троещине.

Добавлено: 04 окт 2010, 09:33
Анатолий
"...До конца года (какого предусмотрительно не названо) откроют продлённую линию скоростного на Троещине."

А что, уже начали реанимацию той линии?

Добавлено: 04 окт 2010, 09:43
AMY
А то! Полдела сделано — распоряжение о продлении линии СТ-2 и строительстве о.п. Троещина-2 Лёня еще год назад подписал :wink:

Добавлено: 04 окт 2010, 09:55
Анатолий
AMY писал(а):А то! Полдела сделано — распоряжение о продлении линии СТ-2 и строительстве о.п. Троещина-2 Лёня еще год назад подписал :wink:
Ну наш дорогой Леонид (почти Ильич) много чего подписывал.
Что из подписанного претворили в жизнь?

Добавлено: 04 окт 2010, 09:59
AMY
Претворять не обязательно. Главное обещать и осваивать!