Страница 23 из 27

Re: Международное сообщение

Добавлено: 01 апр 2024, 13:46
Vyacheslav
XAN писал(а):
31 мар 2024, 15:40
Словаки то ли до Ковида, то ли до полномасштабного вторжения спокойно ездили на двух-вагонном рельсовом автобусе до Мукачево :)
Вони і зараз їздять
Изображение
https://railgallery.pp.ua/view/129688/

Re: Международное сообщение

Добавлено: 02 апр 2024, 18:15
Kozak
XAN писал(а):
31 мар 2024, 15:40
Дешевые многосистемные локомотивы и электропоезда привели к доминирование переходов через нейтральные вставки, позволяющие избегать потерь времени на смену локомотива и связного с этим дорогих человекочасов.
Дешевые они (многосистемные) только в сравнении с современными электровозами (односистемными), т.к. схема одинакова:
"вв выпрямитель - инвертор - вч трансформатор - управляемый выпрямитель - двигатель"
добавить для второго типа питания второй неуправляемый вв выпрямитель стоит недорого.
Рама, кузов, кабина и др на разницу стоимости не влияют.

Re: Международное сообщение

Добавлено: 03 апр 2024, 03:22
ЛиС
В Польщі показали німецькі вагони, що імовірно курсуватимуть до України.

Зазначається, що вживані вагони Deutsche Bahn за рівнем комфорту переважають більшість рухомого складу, що є в Польщі.
Польський залізничний оператор Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych (SKPL) показав, як виглядають всередині вагони першого класу, які компанія придбала у німецького Deutsche Bahn.
Як пише ЦТС, доступ до вагонів отримали журналісти польського видання Rynek kolejowy. Вони відзначили, що, не дивлячись на те, що це вживані і виведені з експлуатації в Німеччині вагони, вони все рівно кращі за більшість рухомого складу, що курсує в Польщі.
Зазначається, що вагони типу R109 почали виготовляти в першій половині 1970-х років, а на початку нинішнього століття вони пройшли глибоку модернізацію, яка включала встановлення нових дверей, систем живлення та управління, модернізацію гальмівних систем і візків, а також заміну оббивки та переобладнання туалетів. Такі вагони все ще експлуатуються на деяких сполученнях IC та EC, наприклад, з Берліна до Амстердама. Наразі у зв’язку з введенням у рухомий склад нових вагонів ICE 4 та Talgo вони вилучаються з експлуатації в Німеччині.
"Тож, SKPL помітив дуже гарну можливість. Вагони готові курсувати не лише в Польщі, а й у сусідніх країнах", - відзначили польські журналісти.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що дані вагони планують задіяти у тому числі і на українському напрямку - на маршруті Варшава - Рава-Руська. Це може статися вже до кінця цієї весни. "Великий інтерес пасажирів змусив змінити тягову одиницю (дизель-поїзд) на вагон", - підтвердив президент SKPL Томаш Страпаґєль.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Международное сообщение

Добавлено: 20 май 2024, 18:31
euhome

Re: Международное сообщение

Добавлено: 21 май 2024, 00:45
dimentiy
euhome, нагадую: viewtopic.php?p=279793#p279793
Знаю, не так зручно, треба витратити трохи більше часу. Але якщо посилання «зламається», на форумі лишиться і цитування першоджерела, і контекст дискусії.
Дякую!

Re: Международное сообщение

Добавлено: 22 май 2024, 16:29
euhome
Час подорожі на поїзді Київ - Варшава скоротять на понад годину - УЗ

https://www.epravda.com.ua/news/2024/05/22/714060/

22 ТРАВНЯ 2024, 14:30

Завдяки оптимізації проходження прикордонно-митних операцій, час подорожі на поїзді за маршрутом Київ - Варшава, а також Дніпро - Київ - Хелм та Київ - Хелм скоротиться.

Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.

Поїзд №67 Київ - Варшава відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 19:45 (замість 18:19) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 10:18 (замість 10:15).

Поїзд №68 Варшава - Київ відправлятиметься з станції Варшава Всходня о 17:48 (замість 17:50) і прибуватиме до кінцевої зупинки о 12:13 (замість 12:17).

Окрім цього, за повідомленням, скориговано також графіки руху поїздів у сполученні з Хелмом, що має скоротити, як час у дорозі, так і очікування пасажирів при пересадці з польських стикувальних рейсів.

Поїзд №119 Дніпро - Київ - Хелм відправлятиметься з Дніпра о 21:48, Київ-Пасажирський 06:27 - 06:47 та прибуватиме до кінцевої зупинки о 16:33 (замість 17:20).

Поїзд №120 Хелм - Київ - Дніпро відправлятиметься зі станції Хелм о 10:37 (замість 10:27), Київ-Пасажирський 22:39 - 23:13 та прибуватиме до кінцевої зупинки о 07:28.

А також:

Поїзд №19 Київ - Хелм відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 19:45 (замість 18:19) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 05:42 (замість 04:55).

Поїзд №20 Хелм - Київ відправлятиметься зі станції Хелм о 22:43 (замість 23:40) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 12:13 (замість 12:17).

У інший час:

Поїзд №23 Київ - Хелм відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 21:41 (замість 22:40) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 11:15 (замість 11:05).

Поїзд №24 Хелм - Київ відправлятиметься зі станції Хелм о 15:55 (замість 16:42) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 05:13 (замість 05:39).

Продаж квитків на оновлені рейси вже розпочався, їх можна купити на дату від 9 червня.

Економічна правда

Re: Международное сообщение

Добавлено: 02 июн 2024, 15:31
euhome
Пасажирів поїздів до Варшави та Любліна попередили про тимчасові зміни

https://www.eurointegration.com.ua/news ... 1/7187231/

СУБОТА, 1 ЧЕРВНЯ 2024, 13:13 — ОЛЕГ ПАВЛЮК

З 23 червня по 31 серпня на залізничних маршрутах до Варшави та Любліна змінюють порядок пересадки у зв'язку з ремонтними роботами з польського боку.

Про це, як пише "Європейська правда", повідомили в "Укрзалізниці".

Тимчасові зміни стосуються поїздів №23 Київ — Хелм, №93/94 Харків — Хелм та №120 Хелм — Дніпро. Через ремонтні роботи на станції Хелм пересадка відбуватиметься на прикордонній станції Дорохуськ.

Прикордонно-митний контроль для пасажирів, як і раніше, відбуватиметься в поїзді, уточнюють в "Укрзалізниці".

Для поїздів №93/23 Харків/Київ — Дорохуськ прибуття до Дорохуська заплановане на 06:45, до 08:15 триває прикордонно-митний контроль, а пересадковий поїзд вирушає з з Дорохуська о 08:43 і прибуває на станцію Варшава Всходня о 12:31.

Для поїздів №120/94 Дорохуськ — Дніпро/Харків пересадка доступна до 11:00, після чого у поїзді починаються контрольні операції. Пересадковий поїзд із Варшави IC 12100 прибуватиме в Дорохуськ о 09:57, відправлятиметься з Варшави Центральної о 06:40, а Варшави Всходньої – о 06:49.

В "Укрзалізниці" наголосили, що йдеться про "вимушений тимчасовий крок", тож "станція буде доступна лише для узгодженої пересадки між двома поїздами без можливості покинути станцію іншим видом транспорту".

Поїзди, які курсують до Хелма, змін у розкладі руху не зазнають, так само як і прямий поїзд №67/68 Київ — Варшава — Київ.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 11 июн 2024, 09:26
euhome
В УЗ пояснили, на які поїзди потрібно роздруковувати квитки

https://www.epravda.com.ua/news/2024/06/10/714969/

10 ЧЕРВНЯ 2024, 20:20 - ОЛЕКСІЙ ПАВЛИШ

Пасажирам, які планують поїздку міжнародним рейсом до Австрії або Угорщини, потрібно роздруковувати електронні квитки.

Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці" в Telegram.

"Міжнародні рейси до Австрії та Угорщини - виняток. Міжнародний залізничний рух до цих країн здійснюється у партнерстві з угорськими та австрійськими залізничниками. У них свої правила: квиток має бути роздрукований", - пояснили в компанії.

Українські вагони RIC (прямий поїзд №749 Київ – Відень) або угорський поїзд (№146 Чоп – Відень) здійснюють транзитний рух. Під час курсування представники залізничних компаній можуть перевіряти проїзні документи, робити на них відповідні позначки, фіксувати дані щодо статистики та звітності.

Вартість розподіляється між залізницями країн пропорційно кількості кілометрів, яку проїхали пасажири територією тієї чи іншої країни, тому перевірка квитків є складовою частиною взаємного контролю, додали в УЗ.

Усім пасажирам, як придбали квиток до Угорщини чи Австрії у застосунку, УЗ направляє сповіщення про необхідність роздрукувати щойно придбаний квиток, кажуть у компанії.

До того ж сам бланк квитка також містить марковану інформацію про необхідність роздрукувати електронний квиток.

"Якщо пасажир з якихось причин не виконав цю вимогу, то можуть виникнути неприємні ситуації. Зокрема, залізничники сусідніх країн можуть вимагати оплати за транзитний рух", - резюмували в компанії.

Економічна правда

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 04 июл 2024, 09:40
euhome
"Укрзалізниця" змінить правила продажу квитків на міжнародні поїзди

https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/3/716174/

3 ЛИПНЯ 2024, 19:27 - АРТУР КРИЖНИЙ

"Укрзалізниця" змінить час відкриття онлайн-продажів квитків на міжнародні поїзди, щоб зменшити навантаження на свій мобільний застосунок.

Про це повідомляє пресслужба УЗ.

Вже завтра продажі стартуватимуть наступним чином:
  • Польський напрямок (Перемишль, Дорохуськ, Хелм, Варшава) - старт продажів о 09:00, глибина - 20 діб до дати відправлення;
  • Словацький та австрійський напрямки - о 08:00, глибина 20 діб;
  • Молдовський напрямок - о 08:00, глибина 30 діб
Усі продажі стартують одночасно на сайті Укрзалізниці та в застосунку. Відкриття продажів на всі внутрішні рейси залишиться о 08:00.

"Ці зміни допоможуть знизити пікові навантаження на наші системи - і відповідно зроблять користування вашим улюбленим додатком ще зручнішим і швидшим", - додали у компанії.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 12 авг 2024, 15:07
euhome
УЗ змінить графік руху низки поїздів через ремонтні роботи у Польщі

https://www.epravda.com.ua/news/2024/08/12/717876/

12 серпня 2024, 12:25 - Анастасія Дячкіна

"Укрзалізниця" з 12 серпня змінить графік руху пересадкових поїздів внаслідок продовження ремонтних робіт на станції Хелм (Польща), які триватимуть до 30 вересня.

Про це повідомили у пресслужбі компанії.

"Обмеження маршруту деяких поїздів Хелмського напрямку до станції Дорохуськ триватиме ще місяць. Для ремонту інфраструктури польським колегам необхідний додатковий місяць, тож тимчасове обмеження деяких поїздів до станції Дорохуськ збережеться до 30 вересня", - йдеться у повідомленні.

Які маршрути будуть обмежені до станції Дорохуськ замість Хелму:
  • №23 Київ — Хелм;
  • ⁠№93/94 Харків — Хелм — Харків;
  • ⁠№120 Хелм — Дніпро.
Наголошується, що пасажири, які подорожуватимуть цими поїздами, проходитимуть прикордонно-митний контроль у поїзді "Укрзалізниці". Пересадка на польський поїзд до/з Варшави здійснюватиметься на станції Дорохуськ.

Двогрупний поїзд №93/23 Харків/Київ-Дорохуськ прибуватиме на станцію Дорохуськ о 06:45, після чого у поїзді буде проходити прикордонно-митний контроль до 07:55. Пересадковий поїзд до Варшави TLK 21112 вирушатиме з Дорохуська о 08:03.

Двогрупний поїзд №120/94 Дорохуськ-Дніпро/Харків буде доступним для посадки на станції Дорохуськ до 11:00, після чого у поїзді розпочнеться проведення контрольних операцій. Пересадковий поїзд з Варшави IC 12100 прибуватиме в Дорохуськ о 09:59, відправлення з Варшави Центральної о 06:45, Варшави Всходньої о 06:53.

В УЗ наголосили, що пересадка на станції Дорохуськ є вимушеним тимчасовим кроком, тож станція буде доступна лише для узгодженої пересадки між двома поїздами без можливості покинути станцію іншим видом транспорту. Дана опція збережеться на станції Хелм, через яку проїжджатиме пересадковий польський поїзд.

Поїзди ⁠№67/68 Київ-Варшава-Київ, №19/20 Київ-Хелм-Київ, №119 Дніпро-Хелм, ⁠№24 Хелм- Київ курсуватимуть без змін у розкладі.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 06 сен 2024, 19:42
Бодрый
На маршрутах RegioJet Прага-Перемишль та Прага-Чоп перевезено 130 тис. пасажирів за І півріччя 2024 року

З моменту запуску за маршрутом Прага-Перемишль перевезено понад 410 000 пасажирів.

Компанія RegioJet повідомила про результати пасажирських перевезень на маршрутах, що з'єднують Україну та Чехію за перше півріччя 2024 року. Так, компанія зафіксувала значне зростання кількості пасажирів на маршрутах Прага-Перемишль та Прага-Чоп: за 6 місяців поїздами компанії на цих напрямках скористались понад 130 000 пасажирів.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію

Маршрут Прага-Перемишль з березня 2022 року спочатку функціонував як гуманітарний рейс, а потім переведений був на комерційну основу.

"Цьогоріч маршрут демонструє відмінну динаміку зростання. З моменту запуску за маршрутом між Україною та Чехією перевезено понад 410 000 пасажирів, а її річний приріст склав 60%. Ця тенденція продовжилася і в першій половині цього року, коли лінія перевезла 105 000 пасажирів із середнім рівнем зайнятості місць 85%", - йдеться в повідомленні.

Також у березні поточного року компанія RegioJet розпочала перевезення за маршрутом Прага-Кошице-Чоп, яка забезпечує пряме залізничне сполучення України з Чехією та Словаччиною.

З моменту запуску наприкінці березня цим сполученням скористались майже 25 000 пасажирів. Цей нічний рейс користується підвищеним рівнем попиту, а средня зайнятість крісел перевищує 95%.

"Ми очікуємо ще кращих результатів у другому півріччі. Якщо нам дозволять технічні умови, ми плануємо збільшити кількість місць у поїздах, які прямують до Чопа", - зазначив регіональний менеджер Regiojet в Польщі та Україні говорить Міхал Плаза.
https://cfts.org.ua/news/2024/09/05/na_ ... u0-x678tZQ

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 07 сен 2024, 17:22
euhome
Бодрый писал(а):
06 сен 2024, 19:42
На маршрутах RegioJet Прага-Перемишль та Прага-Чоп перевезено 130 тис. пасажирів за І півріччя 2024 року
Між цими маршрутами є відмінність: ті хто вибирають маршрут в Україну через Перемишль, мають можливість придбати єдиний квиток з Праги до, наприклад, Харкова (маю такий досвід). В цю ж опцію входять, звісно ж, всі н.п., де зупиняються потяги з Перемишля до Львова, Києва, Запоріжжя та Харкова.
У варіанті через Чоп можливості придбати єдиений квиток немає.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 07 сен 2024, 21:56
TANK
О, это интересно, спасибо! т.е. если мониторить билеты из праги, то все танцы с бубнами (а с нашей стороны- и с ДИИИИйей) уже не нужны? попробуем.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 08 сен 2024, 12:10
euhome
TANK писал(а):
07 сен 2024, 21:56
О, это интересно, спасибо! т.е. если мониторить билеты из праги, то все танцы с бубнами (а с нашей стороны- и с ДИИИИйей) уже не нужны?
Так. Я просто 21 червня придбав своїм дівчатам на сайті RegioJet білет з Праги до Харкова на 08 серпня. Вони отримали один квиток на двох Прага-Перемишль з місцями, які я обрав під час придбання. А 24 липня, тобто за 15 діб до відправлення, на пошту прийшов квиток на потяг 074O Перемишль-Харків. Місця в ньому були надані автоматично. Слава Богу, поруч! )) В Перемишлі вони просто показали QR-код і сіли в потяг.

Re: Міжнародне сполучення

Добавлено: 08 сен 2024, 13:36
TANK
класс, спасибо. но все не без танцев в виде рандомным мест))