Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9665
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
4.20. Зупиняємось.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11055
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Прорив води в тунелі перегону Деміївська - Либідська
22 вересня 2024 р.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Таке відчуття що нічого там і не було)))
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11055
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Фахівці проводять постійний нагляд за відновленою ділянкою «Деміївська» – «Либідська». Протягом усього часу експлуатації жодних відхилень не встановлено.
12 вересня було відновлено рух поїздів на ділянці між станціями «Деміївська» – «Либідська» після проведених відновлювальних робіт. Наразі на цій ділянці підрядна організація разом із фахівцями метрополітену протягом двох місяців проводить посилений постійний нагляд і геодезичний моніторинг, а також маркшейдерські заміри.
На сьогодні пасажирські перевезення Оболонсько-Теремківською лінією метрополітену здійснюються у звичайному режимі, зокрема на відновленій ділянці тунелю між станціями «Деміївська» – «Либідська». Рух поїздів і перевезення пасажирів організовані з дотриманням правил безпеки.
Водночас, за рекомендаціями підрядної організації, на час посиленого нагляду за станом тунельних споруд після відновлювальних та будівельних робіт на цій ділянці встановлено швидкість 40 км/год для електропоїздів, із подальшим її збільшенням, протягом перших 180 днів експлуатації тунелю.
Джерело сторінка КП КМ в ФБ
12 вересня було відновлено рух поїздів на ділянці між станціями «Деміївська» – «Либідська» після проведених відновлювальних робіт. Наразі на цій ділянці підрядна організація разом із фахівцями метрополітену протягом двох місяців проводить посилений постійний нагляд і геодезичний моніторинг, а також маркшейдерські заміри.
На сьогодні пасажирські перевезення Оболонсько-Теремківською лінією метрополітену здійснюються у звичайному режимі, зокрема на відновленій ділянці тунелю між станціями «Деміївська» – «Либідська». Рух поїздів і перевезення пасажирів організовані з дотриманням правил безпеки.
Водночас, за рекомендаціями підрядної організації, на час посиленого нагляду за станом тунельних споруд після відновлювальних та будівельних робіт на цій ділянці встановлено швидкість 40 км/год для електропоїздів, із подальшим її збільшенням, протягом перших 180 днів експлуатації тунелю.
Джерело сторінка КП КМ в ФБ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Дуже цікава інформація на засіданні Тимчасової контрольної комісії Київради з питань метрополітену:
Інші засідання з питань метро:
https://www.youtube.com/@kmr/search?que ... 0%B5%D0%BD
Інші засідання з питань метро:
https://www.youtube.com/@kmr/search?que ... 0%B5%D0%BD
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11055
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
З тунеля на синій лінії метро у Києві тече струмок поряд з тим місцем, де тривав ремонт
Вода витікає з правого перегонного тунеля на ст.м. Деміївська, але сказати, наскільки небезпечним є це підтікання, наразі складно: візуально вода чиста і не несе в собі піску
Струмок тече досить потужний - навряд чи у цьому випадку йдеться про конденсат, що осідає на стінах та стелі
У тунелі метро на "синій" гілці знову посилено тече вода. Інформатор зафіксував на фото та відео досить потужний струмок, який витікає лотком для води з одного із тунелів на ст.м. "Деміївська". Говорити про те, чи становить це небезпеку, і чи пов'язано з аварією, що сталася в тунелі в грудні 2023 року, зарано. Але зазначимо, що йдеться про той самий, правий, перегонний тунель, в напрямку руху на "Либідську", тільки про інший його відрізок.
Потічок вже чималий - і тече тунелем до станції
Потічок витікає лотком для води на станції "Деміївська" із правого перегонного тунеля, з боку ст.м. "Голосіївська" (звідти прибувають потяги в напрямку ст.м. "Либідської"). Відтак, це - той самий, "проблемний", тунель, тільки інша його частина: наприкінці вересня підрядник щойно завершив замінювати ділянку довжиною 27 метрів між ст.м. "Деміївська" та "Либідською".
Першими воду, що струменить з тунеля, помітили пасажири, сідаючи у потяги метро напередодні. Станом на четвер, 3 жовтня, струмінь води має таку ж інтенсивність, як і у середу: кореспондент Інформатора особисто пересвідчився у цьому, відзнявши потічок на відео. Слід зазначити, що всередині тунеля звук ще гучніший - втім, це природньо, бо вода тече у замкненому просторі, і плескіт відлунюється від напівкруглих склепінь.
Зазначимо, що вода прозора і візуально не несе в собі ані піску, ані інших домішок. Втім, це не означає, що піщана суміш не осідає вище за течією. Та й не зрозуміло, звідки виходить такий, досить потужний, струмінь: води надто багато, щоб вона була звичайним конденсатом. А якщо вона виходить з-під бетонних тюбінгів, з яких складено склепіння тунеля, - це становитиме проблему, адже фактично повториться минулорічна ситуація.
https://kiev.informator.ua/uk/z-tunelya ... vav-remont
Вода витікає з правого перегонного тунеля на ст.м. Деміївська, але сказати, наскільки небезпечним є це підтікання, наразі складно: візуально вода чиста і не несе в собі піску
Струмок тече досить потужний - навряд чи у цьому випадку йдеться про конденсат, що осідає на стінах та стелі
У тунелі метро на "синій" гілці знову посилено тече вода. Інформатор зафіксував на фото та відео досить потужний струмок, який витікає лотком для води з одного із тунелів на ст.м. "Деміївська". Говорити про те, чи становить це небезпеку, і чи пов'язано з аварією, що сталася в тунелі в грудні 2023 року, зарано. Але зазначимо, що йдеться про той самий, правий, перегонний тунель, в напрямку руху на "Либідську", тільки про інший його відрізок.
Потічок вже чималий - і тече тунелем до станції
Потічок витікає лотком для води на станції "Деміївська" із правого перегонного тунеля, з боку ст.м. "Голосіївська" (звідти прибувають потяги в напрямку ст.м. "Либідської"). Відтак, це - той самий, "проблемний", тунель, тільки інша його частина: наприкінці вересня підрядник щойно завершив замінювати ділянку довжиною 27 метрів між ст.м. "Деміївська" та "Либідською".
Першими воду, що струменить з тунеля, помітили пасажири, сідаючи у потяги метро напередодні. Станом на четвер, 3 жовтня, струмінь води має таку ж інтенсивність, як і у середу: кореспондент Інформатора особисто пересвідчився у цьому, відзнявши потічок на відео. Слід зазначити, що всередині тунеля звук ще гучніший - втім, це природньо, бо вода тече у замкненому просторі, і плескіт відлунюється від напівкруглих склепінь.
Зазначимо, що вода прозора і візуально не несе в собі ані піску, ані інших домішок. Втім, це не означає, що піщана суміш не осідає вище за течією. Та й не зрозуміло, звідки виходить такий, досить потужний, струмінь: води надто багато, щоб вона була звичайним конденсатом. А якщо вона виходить з-під бетонних тюбінгів, з яких складено склепіння тунеля, - це становитиме проблему, адже фактично повториться минулорічна ситуація.
https://kiev.informator.ua/uk/z-tunelya ... vav-remont
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
На Шулявській вже роками звук водоспаду, якщо по І колії біля голови першого вагону стати. І нічого страшного.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Возле последнего вагона в сторону Лыбедской поток воды было слышно с дня открытия станции в 2010 году.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11055
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Прорив води в тунелі перегону Деміївська - Либідська
Підтоплення та розгерметизація тунелів між станціями метро - екскерівнику Київського метрополітену повідомлено про підозру у службовій недбалості
За процесуального керівництва Подільської окружної прокуратури міста Києва повідомлено про підозру колишньому керівнику КП «Київський метрополітен» за фактом неналежного виконання службових обов'язків (ч. 2 ст. 367 КК України).
За даними слідства, підозрюваний не проводив оцінку ризиків виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктах КП «Київський метрополітен», не вживав заходи щодо забезпечення довгострокової служби штучних споруд та запобігання появі їх несправностей. Також він не призначав комісію для проведення спеціальних оглядів, обстежень та спостережень за дефектними, ослабленими конструкціями та спорудами станцій Оболонсько-Теремківської лінії Київського метрополітену.
Наслідком невиконання цих обов’язків стало поступове руйнування окремих елементів тунелів. Це призвело до потрапляння води до тунелю на перегоні між станціями метро «Деміївська»-«Либідська», появи тріщин у стінах та сталактитів, вимивання і порушення цілісності гідроізоляції тунелю метро протягом тривалого часу.
Внаслідок цього 8 грудня 2023 року столичною владою ухвалено рішення про зупинення руху поїздів Оболонсько-Теремківською лінією метро на відрізку між станціями метро «Либідська» та «Деміївська».
За результатами проведених експертиз встановлено, що експлуатація тунелю метро між станціями «Деміївська» та «Либідська» є неналежною та не відповідає будівельним нормам і правилам.
Внаслідок службової недбалості підозрюваного з грудня 2023 року до березня 2024 року міському бюджету завдано понад 138,5 млн грн збитків. КП «Київський метрополітен» через закриття станцій метро недоотримав доходи у сумі майже 26 млн грн.
Наразі вживаються заходи для встановлення місця перебування підозрюваного.
Раніше, у липні 2024 року повідомлено про підозру начальнику служби колії, тунельних споруд та головному інженеру КП «Київський метрополітен».
Досудове розслідування - СВ УП в метрополітені ГУНП у м Києві, оперативний супровід - УСР у м. Києві ДСР Нацполіції України.
Джерело Офіс Генерального прокурора
За процесуального керівництва Подільської окружної прокуратури міста Києва повідомлено про підозру колишньому керівнику КП «Київський метрополітен» за фактом неналежного виконання службових обов'язків (ч. 2 ст. 367 КК України).
За даними слідства, підозрюваний не проводив оцінку ризиків виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктах КП «Київський метрополітен», не вживав заходи щодо забезпечення довгострокової служби штучних споруд та запобігання появі їх несправностей. Також він не призначав комісію для проведення спеціальних оглядів, обстежень та спостережень за дефектними, ослабленими конструкціями та спорудами станцій Оболонсько-Теремківської лінії Київського метрополітену.
Наслідком невиконання цих обов’язків стало поступове руйнування окремих елементів тунелів. Це призвело до потрапляння води до тунелю на перегоні між станціями метро «Деміївська»-«Либідська», появи тріщин у стінах та сталактитів, вимивання і порушення цілісності гідроізоляції тунелю метро протягом тривалого часу.
Внаслідок цього 8 грудня 2023 року столичною владою ухвалено рішення про зупинення руху поїздів Оболонсько-Теремківською лінією метро на відрізку між станціями метро «Либідська» та «Деміївська».
За результатами проведених експертиз встановлено, що експлуатація тунелю метро між станціями «Деміївська» та «Либідська» є неналежною та не відповідає будівельним нормам і правилам.
Внаслідок службової недбалості підозрюваного з грудня 2023 року до березня 2024 року міському бюджету завдано понад 138,5 млн грн збитків. КП «Київський метрополітен» через закриття станцій метро недоотримав доходи у сумі майже 26 млн грн.
Наразі вживаються заходи для встановлення місця перебування підозрюваного.
Раніше, у липні 2024 року повідомлено про підозру начальнику служби колії, тунельних споруд та головному інженеру КП «Київський метрополітен».
Досудове розслідування - СВ УП в метрополітені ГУНП у м Києві, оперативний супровід - УСР у м. Києві ДСР Нацполіції України.
Джерело Офіс Генерального прокурора
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Якось воно ну геть нелогічно виходить:
підозрюваний завалив роботу скрізь, п тунель завалився тільки на сотні метрів.
Причому не самий старий.
Якби винні були ті хто будував і ті хто експлуатував, то було би по чесному.
А так все дуже упереджено.
підозрюваний завалив роботу скрізь, п тунель завалився тільки на сотні метрів.
Причому не самий старий.
Якби винні були ті хто будував і ті хто експлуатував, то було би по чесному.
А так все дуже упереджено.
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3579
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Особа, що 10 років очолювала метрополітен, просто пише за власним бажанням і спокійно йде, без будь-яких наслідків, бо до його "професійної роботи" у шефа (мера) претензій... не було
Демонстративно не з'являється на ТСК, щодо всього очолюваного ним десяток років метрополітену.
Упереджено?
ps. За стан справ між Почайною та ТШ, я так розумію, пропонується вішати й на тих, хто будував 40 років тому?)

Демонстративно не з'являється на ТСК, щодо всього очолюваного ним десяток років метрополітену.
Упереджено?
ps. За стан справ між Почайною та ТШ, я так розумію, пропонується вішати й на тих, хто будував 40 років тому?)
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
За повторні мільярдні розкрадання в МО під час війни просто на іншу посаду переводять і без питань від шефа, тому я вважаю що даний випадок упередженим, бо розкрадання це умисні дії, а недбальство неумисні.Rider писал(а): ↑13 ноя 2024, 08:12Особа, що 10 років очолювала метрополітен, просто пише за власним бажанням і спокійно йде, без будь-яких наслідків, бо до його "професійної роботи" у шефа (мера) претензій... не було![]()
Демонстративно не з'являється на ТСК, щодо всього очолюваного ним десяток років метрополітену.
Упереджено?
ps. За стан справ між Почайною та ТШ, я так розумію, пропонується вішати й на тих, хто будував 40 років тому?)
За 40 років вже строк давності вийшов, хоча і там і там проблеми проблеми вилізли раніше, яле якщо до цього часу виконавці робіт не покарані, то і сенсу немає їх чіпати. Особливо з урахуванням що більшість з них вже у кращому з світів.
Просто не може людина займатись недбальством на сотні метрів тунелю, а за рештою слідкувати нормально. 10 років тунель мав вистояти і без "постійного догляду", тут питання до того хто підписував приймальні акти, але спробуй не підписати при тій владі в країні.
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3579
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Якщо ніде в київському метрополітені ще такого смаженого півня не трапилось, це, скоріше, везіння, ніж результат сумлінного перебування на посаді. Бо інформації про проблемні ділянки в перегонах та на станціях щось суттєво менше не стає, а навпаки.
Звісно, дуже зручно валити на попередників, але смішно виглядає, коли людина на посаді 10 років. А проваленим є не тільки розвиток, а й підтримку існуючного.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Вище по темі вже було написано, що, як подейкують, нібито в метрополітені загальне реагування на проблемні питання було таке, яке по багатьох причинах змушує контролюючих мОнтєрів "закривати очі" на проблеми.
Проводячи паралелі: як кажуть у програмі "Розслідування авіакатастроф", "у авіакомпанії була створена атмосфера низької культури безпеки польотів. Керівництво не забезпечувало належну увагу до проблем і не мотивувало персонал повідомляти про проблеми, був відсутній багаторівневий контроль над тими, хто контролював безпеку на нижчому рівні, тому катастрофа була лише питанням часу".
Отже, керівництво уклало з мОнтєрами своєрідну соціальну угоду: одні не бачать проблем з тунелем, інші не бачать проблем з кадрами.
Мене дивує інше: всі триндять, ніби досить вигідно для кишені розграбовувачів бюджетних коштів постійно ставити латки на теплотрасах чи дорогах, аніж одного разу провести якісний капремонт. Тобто на дорогах і латках можуть вкрасти великі кошти на дрібних ремонтах.
Тоді чому ж не було жодних намагань недобросовісних людей ініціювати ще 10 років тому ставити латки та проводити поточний ремонт проблемного тунелю, щоб роками та десятиліттями висмоктувати гроші на це? Це ж вони скільки лавандосу могли підняти на такому постійному ремонті. Але цього не було.
Може, "під землею закони дерибану працюють по-іншому"?
Проводячи паралелі: як кажуть у програмі "Розслідування авіакатастроф", "у авіакомпанії була створена атмосфера низької культури безпеки польотів. Керівництво не забезпечувало належну увагу до проблем і не мотивувало персонал повідомляти про проблеми, був відсутній багаторівневий контроль над тими, хто контролював безпеку на нижчому рівні, тому катастрофа була лише питанням часу".
Отже, керівництво уклало з мОнтєрами своєрідну соціальну угоду: одні не бачать проблем з тунелем, інші не бачать проблем з кадрами.
Мене дивує інше: всі триндять, ніби досить вигідно для кишені розграбовувачів бюджетних коштів постійно ставити латки на теплотрасах чи дорогах, аніж одного разу провести якісний капремонт. Тобто на дорогах і латках можуть вкрасти великі кошти на дрібних ремонтах.
Тоді чому ж не було жодних намагань недобросовісних людей ініціювати ще 10 років тому ставити латки та проводити поточний ремонт проблемного тунелю, щоб роками та десятиліттями висмоктувати гроші на це? Це ж вони скільки лавандосу могли підняти на такому постійному ремонті. Але цього не було.
Може, "під землею закони дерибану працюють по-іншому"?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт