Страница 23 из 25

Re: Метро на Троєщину

Добавлено: 29 апр 2025, 23:36
TANK
ну если путать туризм с эмиграцией пиар с реальностью - то я прямо завтра даже до соломенки доеду))))

Метро на Троєщину

Добавлено: 29 апр 2025, 23:43
Бодрый
TANK писал(а):
29 апр 2025, 23:36
ну если путать туризм с эмиграцией пиар с реальностью - то я прямо завтра даже до соломенки доеду))))
Так ти ж тудой і так на роботу їздиш

Re: Метро на Троєщину

Добавлено: 29 апр 2025, 23:50
TANK
так на метро жэж! и с эскалатором прямо на этаж!

Метро на Солом'янку

Добавлено: 30 апр 2025, 19:34
Бодрый
TANK писал(а):
29 апр 2025, 23:50
так на метро жэж! и с эскалатором прямо на этаж!
І ти готовий проміняти своє авто на метро + тролейбус по вул. Солом'янській ? )

Re: Метро на Троєщину

Добавлено: 30 апр 2025, 21:57
TANK
нет, только на метро! метро+трол. и сейчас есть. фигня по времени получается.

ПС - ты про ескалатор на этаж не дочитал?)))))

Метро на Солом'янку

Добавлено: 30 апр 2025, 21:59
Бодрый
TANK писал(а):
30 апр 2025, 21:57
ПС - ты про ескалатор на этаж не дочитал?)))))
А дупця не злипнеться ? )

Re: Метро на Троєщину

Добавлено: 30 апр 2025, 22:01
TANK
нет! нужно клиентоориентированно строить! что, мои 16 грн/день плохо пахнут?))))))

Подільський мостовий перехід

Добавлено: 14 май 2025, 21:27
Бодрый
Огляд робіт на 41 хв.

Метро на Русанівські сади

Добавлено: 24 май 2025, 13:08
Бодрый
Метро на Троєщину знову на горизонті:
Київрада готується залучати міжнародні кредити


Понад 20 років обіцянок. Один міст. Шість станцій. І новий кредит. Чи стане Подільсько-Вигурівська лінія реальністю — або це знову «метро у майбутньому часі»?

21 травня 2025 року до Київської міської ради подано проєкт рішення про початок переговорів із міжнародними фінансовими організаціями щодо залучення коштів на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, а саме “Про залучення коштів міжнародних фінансових організацій”, суб’єктом подання якого є міський голова Віталій Кличко.

В проєкті рішення йдеться про потенційне фінансування у розмірі до 1,5 мільярда євро — саме стільки, за оцінками столичних фахівців, потрібно на реалізацію першої черги проєкту, який має з’єднати центр Києва з масивом Троєщина

Проєкт рішення передбачає:

надання дозволу КМДА вести переговори з донорами;
звернення за технічною допомогою та консультативною підтримкою;
визнання доцільності реалізації проєкту через кредитну модель.
Простіше кажучи — планується пошук коштів, а не початок будівництва.

Згідно з пояснювальною запискою, нова лінія метро має з’єднати станцію «Глибочицька» з «Райдужною», відгалуження передбачене на Вигурівщину-Троєщину. Проєкт метро включає 6 станцій, 2 пересадочні вузли, транспортно-пересадочний хаб, тунелі та електродепо.

Крім того, частину інфраструктури вже частково збудовано: це насамперед Подільський мостовий перехід, де встановлено прогонові конструкції для колій, а також платформи трьох майбутніх станцій — «Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка».

1,5 млрд євро — ціна обіцяного метро. У грошовому еквіваленті вартість першого етапу оцінено у близько 68 мільярдів гривень, що, за курсом на травень 2025 року, становить до 1,5 мільярда євро.

Це один з найбільших потенційних інфраструктурних кредитів в історії Києва. Для порівняння, загальний річний бюджет міста у 2025 році становить приблизно 80–85 млрд грн

Ключове питання: хто стане кредитором? Поки в документах не згадується, чи це буде ЄБРР, ЄІБ, Світовий банк або інша структура. Умови кредитування також залишаються невідомими.

Чому Троєщина чекає на метро як на порятунок? Житловий масив Троєщина — один з найбільших у столиці. Щодня його мешканці стикаються з одними й тими самими проблемами:

тривалі затори на мостах;
нестача транспорту у години пік;
відсутність прямого сполучення з центром.
Метро — не розкіш, а вкрай необхідне рішення. І кожна нова ініціатива, пов’язана з цим проєктом, одразу викликає високий суспільний інтерес.

У чому виклики? Попри амбітність плану, існує кілька об’єктивних ризиків і запитань:

Чи є реальний графік реалізації?
Проєкт рішення — це лише дозвіл на початок переговорів. Жодних строків запуску робіт або поетапного будівництва не вказано.

Як місто обслуговуватиме кредит?
Обсяг потенційного боргу є суттєвим. Поки не ясно, чи готовий бюджет Києва до такого фінансового навантаження — і як це вплине на інші статті витрат.

Висновок. Ініціатива Київради про залучення міжнародного кредиту на будівництво метро на Троєщину — це перший конкретний крок за багато років. Але поки це лише декларація наміру, без гарантій реалізації чи фінансування.

Головне, щоб цей крок не став ще однією «гучною обіцянкою без продовження», а справді запустив системний процес — з публічним планом, відкритими переговорами та чіткою відповідальністю за результати.
https://priamamova.kyiv.ua/projects/met ... i-kredyty/

Подільський мостовий перехід

Добавлено: 25 май 2025, 15:40
Бодрый
Виїзд зі сторони трамвайного тунелю в напрямку руху до вул. Петра Вершигори

Метро на Троєщину !!!

Добавлено: 26 май 2025, 00:33
Бодрый
VOVA_H писал(а):
25 май 2025, 21:18
Кличко оптиміст: тут не знаєш що завтра буде....
Все він знає. Травень 2014 р. :

Подільський мостовий перехід

Добавлено: 26 май 2025, 18:15
Бодрый
«Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві». Ділянка від вул. Набережно-Хрещатицької до вул. Петра Вершигори (залишки робіт) (генпідрядні роботи) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість 1 185 291 117,00 UAH
UA-2025-05-26-001709-a ● 9ac7ba9054914994b5c215d6a77b13d0
Відкриті торги з особливостями
Початок аукціону: 11 червня 2025
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2026
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025- ... bBVyFs-reg

Re: Метро на Троєщину

Добавлено: 26 май 2025, 18:29
Rider
Фіга собі, 1.2 млрд на "залишки"? :shock:
Нормальні такі мінімальні роботи

Re: Метро на Троєщину

Добавлено: 26 май 2025, 19:28
VOVA_H
Rider писал(а):
26 май 2025, 18:29
Фіга собі, 1.2 млрд на "залишки"? :shock:
Нормальні такі мінімальні роботи
З другого боку це всього 30 лямів в грошах.
Об'єкт великий, багато, але некритично.

Подільський мостовий перехід

Добавлено: 26 май 2025, 22:38
Бодрый
Огляд за 24 травня на 41 хв.