Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
http://kiev.pravda.com.ua/news/4f3525a786b29/
Залізниця жаліється, що "Київпастранс" не ділиться грошима
Версія для друку Додати коментар
10.02.2012 16:11
За підсумками 2011 року КП "Київпастранс" заборгував залізничникам 28,8 мільйона гривень, за січень 2012 року – ще 5 мільйонів.
Про це повідомляє прес-служба Південно-Західної залізниці.
У ППЗ нагадали, що потяги міської електрички у січні передали у підпорядкування Київської адміністрації.
"КП "Київпастранс" отримало в управління 10 електропоїздів. Щодня міською електричкою користується понад 35 тисяч пасажирів. Тільки у січні нинішнього року вона перевезла більше ніж 803 тисяч пасажирів", йдеться у повідомленні.
У ПЗЗ наголосили, що весь тягар витрат за експлуатацію та проведення технічного обслуговування ремонту рухомого складу ліг на залізницю.
"Від початку курсування міської електрички "Київпастранс" не перерахував ні копійки, але плату за проїзд у міській електричці з пасажирів стягує "Київпастранс". Доводиться констатувати, що "Київпастранс" ухиляється від укладання договору із залізницею щодо виконання поточного ремонту електропоїздів, які повинні проводитись через кожні 5 діб", йдеться в повідомленні.
Крім того, додали в прес-службі, підприємство затягує процес оформлення належним чином документів, пов’язаних з прийомом на баланс міських електропоїздів.
Залізниця жаліється, що "Київпастранс" не ділиться грошима
Версія для друку Додати коментар
10.02.2012 16:11
За підсумками 2011 року КП "Київпастранс" заборгував залізничникам 28,8 мільйона гривень, за січень 2012 року – ще 5 мільйонів.
Про це повідомляє прес-служба Південно-Західної залізниці.
У ППЗ нагадали, що потяги міської електрички у січні передали у підпорядкування Київської адміністрації.
"КП "Київпастранс" отримало в управління 10 електропоїздів. Щодня міською електричкою користується понад 35 тисяч пасажирів. Тільки у січні нинішнього року вона перевезла більше ніж 803 тисяч пасажирів", йдеться у повідомленні.
У ПЗЗ наголосили, що весь тягар витрат за експлуатацію та проведення технічного обслуговування ремонту рухомого складу ліг на залізницю.
"Від початку курсування міської електрички "Київпастранс" не перерахував ні копійки, але плату за проїзд у міській електричці з пасажирів стягує "Київпастранс". Доводиться констатувати, що "Київпастранс" ухиляється від укладання договору із залізницею щодо виконання поточного ремонту електропоїздів, які повинні проводитись через кожні 5 діб", йдеться в повідомленні.
Крім того, додали в прес-службі, підприємство затягує процес оформлення належним чином документів, пов’язаних з прийомом на баланс міських електропоїздів.
Шляхом нескладних математичних перетворень отримуємо, що собівартість перевезееня 1 пасажира - близько 6.20 грнVyacheslav писал(а): ... КП "Київпастранс" заборгував залізничникам за січень 2012 року 5 мільйонів.
... Тільки у січні нинішнього року вона перевезла більше ніж 803 тисяч пасажирів",...

- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
vadik, на перших етапах розвитку транспортної мережі нового виду собівартість перевезення 1 пасажира може значно перевищувати її, ніж в інших видах. Це - нормально.
Прикладів повно: СПЛ напочатку з 3-ма станціями мала невеликий пасажиропотік, тому був човник лише по одній із колій; невелике Дніпропетровське метро...
Чим частіше курсуватимуть потяги МЕ, тим зручніше буде пасажирам. Вони поступово пересядуть на МЕ з інших видів транспорту.
Тому 6,20 не означає, що планувалося перевезти втричі більше пасажирів. Згодом все буде гаразд.
А оскільки
Навіть, якщо якимось дивом договір підпишуть, бухгалтерія та казначейство не пропустить платежі, бо ж вагони не мають жодного юридичного відношення до КПТ, поки не на балансі за всіма належно оформленими документами.
P.S. КПТ - "напёрсточники".
УЗ "попала"
Прикладів повно: СПЛ напочатку з 3-ма станціями мала невеликий пасажиропотік, тому був човник лише по одній із колій; невелике Дніпропетровське метро...
Чим частіше курсуватимуть потяги МЕ, тим зручніше буде пасажирам. Вони поступово пересядуть на МЕ з інших видів транспорту.
Тому 6,20 не означає, що планувалося перевезти втричі більше пасажирів. Згодом все буде гаразд.
А оскільки
то юридично вони не у КПТ, відповідно, тому він не має права укладати з УЗ договір про техобслуговування потягів.підприємство затягує процес оформлення належним чином документів, пов’язаних з прийомом на баланс міських електропоїздів
Навіть, якщо якимось дивом договір підпишуть, бухгалтерія та казначейство не пропустить платежі, бо ж вагони не мають жодного юридичного відношення до КПТ, поки не на балансі за всіма належно оформленими документами.
P.S. КПТ - "напёрсточники".
УЗ "попала"

*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт