Ти сам все сказав.Юрик писал(а):первое - эт не моя парафия
Киев-Вышгород
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Единственный ответ - не значит лучший. Более того, это даже не значит, что он правильный.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Інформація.
1. Проммайданчик HENKEL в м.Вишгород знаходиться аж за автодорогою Київ-Нові Петрівці-Димер і від залізниці це 5 км.
2. Залізнична колія з Києва до Вишгорода існує ( і діє) вже понад 50 років , тому говорити що з'явився НОВИЙ транспортний коридор не можна , отже і не варто говорити про потенційний ріст економіки Вишгорода . Та і навколо залізниці в Вишгороді нема вільної землі для нових проммайданчиків , влада навіть мріє перенести існуючі підприємства саме туди де ХЕНКЕЛЬ , а на їх місці зробити біля Дніпра парк .
-----------------------------
Вся штука в тому , що кожні 5-10 хвилин відправляється автобус до Києва (до метро) , і проходить маршрут цього автобуса по центральним вулицям міста . А потяг зупиняється подалі від центра. При співставній ціні на квиток мало хто хоче ще 15 хвилин йти (дощ , сніг, ожеледь , вітер ) до платформи і чекати на потяг , який ходить раз на годину , коли можна вискочити з під’їзду і вже за 5-10 хвилин їхати в маршрутці .
В потязі зараз 500 місць . Де взяти стільки (та навіть 50%) пасажирів одномоментно , якщо пасажиру треба підлаштуватись під потяг і вибігти до платформи не запізнюючись ? А не встиг на одну маршрутку , то через 5-10 хвилин буде інша. Або попутна машина , а таких вже дуже багато ,навіть водіїї маршруток скаржаться міліції, бо недобирають касу.
1. Проммайданчик HENKEL в м.Вишгород знаходиться аж за автодорогою Київ-Нові Петрівці-Димер і від залізниці це 5 км.
2. Залізнична колія з Києва до Вишгорода існує ( і діє) вже понад 50 років , тому говорити що з'явився НОВИЙ транспортний коридор не можна , отже і не варто говорити про потенційний ріст економіки Вишгорода . Та і навколо залізниці в Вишгороді нема вільної землі для нових проммайданчиків , влада навіть мріє перенести існуючі підприємства саме туди де ХЕНКЕЛЬ , а на їх місці зробити біля Дніпра парк .
-----------------------------
Вся штука в тому , що кожні 5-10 хвилин відправляється автобус до Києва (до метро) , і проходить маршрут цього автобуса по центральним вулицям міста . А потяг зупиняється подалі від центра. При співставній ціні на квиток мало хто хоче ще 15 хвилин йти (дощ , сніг, ожеледь , вітер ) до платформи і чекати на потяг , який ходить раз на годину , коли можна вискочити з під’їзду і вже за 5-10 хвилин їхати в маршрутці .
В потязі зараз 500 місць . Де взяти стільки (та навіть 50%) пасажирів одномоментно , якщо пасажиру треба підлаштуватись під потяг і вибігти до платформи не запізнюючись ? А не встиг на одну маршрутку , то через 5-10 хвилин буде інша. Або попутна машина , а таких вже дуже багато ,навіть водіїї маршруток скаржаться міліції, бо недобирають касу.
Обгажу Ваши разрахунки!vadik писал(а):А ти читав моє курікулум віте?
Поки хтось не запостить кращих розрахунків, мій варіант залишається найліпшим, бо він є і відповідає на поставлене питання.
Для начала - посчита зарплата всего одной лок бригады! А их должно быть три!
Расчёт топлива только одной "головы", а их две! Расчет топлива только в рабочее время, но вы наверное не представляете что он ещё ездит на ПТО или в депо и там тоже идёт расход, а зимой его вообще могут не глущить!
про количество обслужуещего персонала описаный вами - я молчу, потомучто эже писал - вы в этом ничерта не понимаете! бнальное ТО на ПТО для электропоезда, если не ошибаюсь требует около 10 человек (читал в какойто старой инструкции) а вот тот один описаный вами велосепеду колесо может вашему поменять!
О, нарешті пішов конструктив.
Додаємо на поїздки в депо та на ТО 300км на місяць. Загалом буде
8 рейсів х 30 км х 12 км + 300 км = 3180 км наїжджених на місяць.
Кажемо, що витрати палива вдвічі більші бо ’дві голови’, тобте не 2,5, які я взяв з машке.орг, а 5 літрів на км.
3180 км х 5 лкм х 7 грн = 111 300 грн на паливо + 10% на мастила та ін. буде 122 430 грн витрат на паливні матеріали на місяць.
Беремо 10 технарів (хоча я думаю, що вони не 100% свого часу витрачають саме на вишгородські потяги, як і локбригади) та 3 х 3 = 9 людей в бригадах, разом 19 чоловік, підвищуємо їм зарплатню до 1500грн, додаємо 40% на фонд зарплатні розходів і маємо
1500 грн х 140% х 19 чоловік = 39 900 грн персонал
Виходить загалом 162 330 грн витрат на місяць (ігноруючи витрати на інфраструктуру, адмін та ін.)
Або 676 грн на рейс.
Тобто середня заповнюваність при ціні 4 грн мусить бути 169 людей, а реально, враховуючи, що люди ранком їдуть всі до Києва а ввечері назад, до 300.
Висновок не міняється, проект на сьогодні глибоко збитковий.
(Я надаю перевагу спілкуванню на ти незалежно від віку до речі.)
Додаємо на поїздки в депо та на ТО 300км на місяць. Загалом буде
8 рейсів х 30 км х 12 км + 300 км = 3180 км наїжджених на місяць.
Кажемо, що витрати палива вдвічі більші бо ’дві голови’, тобте не 2,5, які я взяв з машке.орг, а 5 літрів на км.
3180 км х 5 лкм х 7 грн = 111 300 грн на паливо + 10% на мастила та ін. буде 122 430 грн витрат на паливні матеріали на місяць.
Беремо 10 технарів (хоча я думаю, що вони не 100% свого часу витрачають саме на вишгородські потяги, як і локбригади) та 3 х 3 = 9 людей в бригадах, разом 19 чоловік, підвищуємо їм зарплатню до 1500грн, додаємо 40% на фонд зарплатні розходів і маємо
1500 грн х 140% х 19 чоловік = 39 900 грн персонал
Виходить загалом 162 330 грн витрат на місяць (ігноруючи витрати на інфраструктуру, адмін та ін.)
Або 676 грн на рейс.
Тобто середня заповнюваність при ціні 4 грн мусить бути 169 людей, а реально, враховуючи, що люди ранком їдуть всі до Києва а ввечері назад, до 300.
Висновок не міняється, проект на сьогодні глибоко збитковий.
(Я надаю перевагу спілкуванню на ти незалежно від віку до речі.)
Последний раз редактировалось vadik 13 мар 2012, 08:49, всего редактировалось 2 раза.
Короче говоря спорить бесполезно. Представляем себе этот участок как ООО"Имени меня" деньги нужны на ПС эксплуатацию, обслуживание и ремонт - мы не будем себе строить депо для трёх "головастиков" выгоднее будет гонять в "державное" депо. Но иметь при себе сильного контролёра который сможет оцень и понять стпень неисправности и стоимости работы выполненоё в депо, чтоб не нажухали, а в случае брака выдать претензии и чек!
Оплачиваем инфроструктуру (блин, ну и слово) пути, сцб и тому подобное..., хотя было бы круче выкупить весь участок пути, от петровки - там куча подезных путей и эта самая инфроструктура буде давать прибыль...
Оплачиваем инфроструктуру (блин, ну и слово) пути, сцб и тому подобное..., хотя было бы круче выкупить весь участок пути, от петровки - там куча подезных путей и эта самая инфроструктура буде давать прибыль...
За что ты Юрика на сутки на сквозняк поставил? Простудится...vadik писал(а): Юрику, будь ласка на протязі 24 годин оприлюдни....
А по теме - не проще туда моториску-автобус бросить, вместо многожрущей тяжеленной дорогой и никому не нужной ДРки. Ведь ездят уже по украине во многих местах.
Последний раз редактировалось TANK 13 мар 2012, 10:01, всего редактировалось 1 раз.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)