Страница 24 из 41
Добавлено: 12 мар 2012, 19:49
vadik
Юрик писал(а):первое - эт не моя парафия
Ти сам все сказав.
Добавлено: 12 мар 2012, 19:51
tov_tob
vadik писал(а):Ти сам все сказав.
А заодно и намекнул, что и не твоя тоже.
Добавлено: 12 мар 2012, 19:57
Юрик
Спасибо! Нужно знать свое место!
Добавлено: 12 мар 2012, 20:00
vadik
А ти читав моє курікулум віте?
Поки хтось не запостить кращих розрахунків, мій варіант залишається найліпшим, бо він є і відповідає на поставлене питання.
Добавлено: 12 мар 2012, 21:08
AMY
Поки хтось не запостить кращих розрахунків, мій варіант залишається найліпшим, бо він є і відповідає на поставлене питання.
Угу, возьми с полки пирожок. Их там два - бери средний. Вытри пыль и положи обратно.
Добавлено: 12 мар 2012, 22:20
Klovsky
Единственный ответ - не значит лучший. Более того, это даже не значит, что он правильный.
Добавлено: 13 мар 2012, 00:59
Федір
Інформація.
1. Проммайданчик HENKEL в м.Вишгород знаходиться аж за автодорогою Київ-Нові Петрівці-Димер і від залізниці це 5 км.
2. Залізнична колія з Києва до Вишгорода існує ( і діє) вже понад 50 років , тому говорити що з'явився НОВИЙ транспортний коридор не можна , отже і не варто говорити про потенційний ріст економіки Вишгорода . Та і навколо залізниці в Вишгороді нема вільної землі для нових проммайданчиків , влада навіть мріє перенести існуючі підприємства саме туди де ХЕНКЕЛЬ , а на їх місці зробити біля Дніпра парк .
-----------------------------
Вся штука в тому , що кожні 5-10 хвилин відправляється автобус до Києва (до метро) , і проходить маршрут цього автобуса по центральним вулицям міста . А потяг зупиняється подалі від центра. При співставній ціні на квиток мало хто хоче ще 15 хвилин йти (дощ , сніг, ожеледь , вітер ) до платформи і чекати на потяг , який ходить раз на годину , коли можна вискочити з під’їзду і вже за 5-10 хвилин їхати в маршрутці .
В потязі зараз 500 місць . Де взяти стільки (та навіть 50%) пасажирів одномоментно , якщо пасажиру треба підлаштуватись під потяг і вибігти до платформи не запізнюючись ? А не встиг на одну маршрутку , то через 5-10 хвилин буде інша. Або попутна машина , а таких вже дуже багато ,навіть водіїї маршруток скаржаться міліції, бо недобирають касу.
Добавлено: 13 мар 2012, 07:56
Юрик
vadik писал(а):А ти читав моє курікулум віте?
Поки хтось не запостить кращих розрахунків, мій варіант залишається найліпшим, бо він є і відповідає на поставлене питання.
Обгажу Ваши разрахунки!
Для начала - посчита зарплата всего одной лок бригады! А их должно быть три!
Расчёт топлива только одной "головы", а их две! Расчет топлива только в рабочее время, но вы наверное не представляете что он ещё ездит на ПТО или в депо и там тоже идёт расход, а зимой его вообще могут не глущить!
про количество обслужуещего персонала описаный вами - я молчу, потомучто эже писал - вы в этом ничерта не понимаете! бнальное ТО на ПТО для электропоезда, если не ошибаюсь требует около 10 человек (читал в какойто старой инструкции) а вот тот один описаный вами велосепеду колесо может вашему поменять!
Добавлено: 13 мар 2012, 08:12
vadik
О, нарешті пішов конструктив.
Додаємо на поїздки в депо та на ТО 300км на місяць. Загалом буде
8 рейсів х 30 км х 12 км + 300 км = 3180 км наїжджених на місяць.
Кажемо, що витрати палива вдвічі більші бо ’дві голови’, тобте не 2,5, які я взяв з машке.орг, а 5 літрів на км.
3180 км х 5 лкм х 7 грн = 111 300 грн на паливо + 10% на мастила та ін. буде 122 430 грн витрат на паливні матеріали на місяць.
Беремо 10 технарів (хоча я думаю, що вони не 100% свого часу витрачають саме на вишгородські потяги, як і локбригади) та 3 х 3 = 9 людей в бригадах, разом 19 чоловік, підвищуємо їм зарплатню до 1500грн, додаємо 40% на фонд зарплатні розходів і маємо
1500 грн х 140% х 19 чоловік = 39 900 грн персонал
Виходить загалом 162 330 грн витрат на місяць (ігноруючи витрати на інфраструктуру, адмін та ін.)
Або 676 грн на рейс.
Тобто середня заповнюваність при ціні 4 грн мусить бути 169 людей, а реально, враховуючи, що люди ранком їдуть всі до Києва а ввечері назад, до 300.
Висновок не міняється, проект на сьогодні глибоко збитковий.
(Я надаю перевагу спілкуванню на ти незалежно від віку до речі.)
Добавлено: 13 мар 2012, 08:31
Юрик
Короче говоря спорить бесполезно. Представляем себе этот участок как ООО"Имени меня" деньги нужны на ПС эксплуатацию, обслуживание и ремонт - мы не будем себе строить депо для трёх "головастиков" выгоднее будет гонять в "державное" депо. Но иметь при себе сильного контролёра который сможет оцень и понять стпень неисправности и стоимости работы выполненоё в депо, чтоб не нажухали, а в случае брака выдать претензии и чек!
Оплачиваем инфроструктуру (блин, ну и слово) пути, сцб и тому подобное..., хотя было бы круче выкупить весь участок пути, от петровки - там куча подезных путей и эта самая инфроструктура буде давать прибыль...
Добавлено: 13 мар 2012, 09:53
TANK
vadik писал(а):
Юрику, будь ласка на протязі 24 годин оприлюдни....
За что ты Юрика на сутки на сквозняк поставил? Простудится...
А по теме - не проще туда моториску-автобус бросить, вместо многожрущей тяжеленной дорогой и никому не нужной ДРки. Ведь ездят уже по украине во многих местах.
Добавлено: 13 мар 2012, 09:57
RVR
Добавлено: 13 мар 2012, 09:59
vadik
TANK писал(а):За что ты Юрика на сутки на сквозняк поставил? Простудится...
Ну щось же відповів, навіть цифри якісь навів, на цей раз не буде вигнаний )
Добавлено: 13 мар 2012, 10:11
TANK
ОФФ кончно, но я по поводу "на протязі" VS "протягом")
Добавлено: 13 мар 2012, 10:25
vadik
Аааа, ок, приймається, колоквіалізм з мого боку