Добавлено: 06 дек 2006, 09:30
Как просили добавляю нормальную ссілку.. http://www.facts.kiev.ua/2006/12/05/10.htm#1
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ писал(а):КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
24.11.2006 № 1689
м. КиївПро затвердження робочого проекту спорудження першої черги другого надземного виходу (входу) на станції "Дарниця" Святошино-Броварської лінії метрополітену
Відповідно до статті 22 Закону України "Про столицю України — місто-герой Київ", Комплексної схеми транспорту міста Києва на період до 2020 року, затвердженої рішенням Київської міської ради від 16.06.2005 року № 433/3009:
1. Затвердити робочий проект спорудження першої черги другого надземного виходу (входу) на станції "Дарниця" Святошино-Броварської лінії метрополітену, рекомендований до затвердження спеціалізованою державною організацією "Київська міська служба Української інвестиційної експертизи (служба "Київдержекспертиза")" (позитивний висновок комплексної державної експертизи від 20 вересня 2006 року) та погоджений Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища (лист-погодження від 09.02.2006 № 07-1101) з такими техніко-економічними показниками:
Площа ділянки — 0,304 га
Площа забудови — 1685,00 м2
Будівельний об'єм — 11244,00 м3
Загальна площа — 1964,00 м2
Пропускна спроможність виходу, що проектується — 17,40 тис. пас/год
Кількість роботах місць (додаткових) — 23 місця
Кошторисна вартість будівництва в цінах 2006 року
(з урахуванням ПДВ, без коштів на покриття витрат, пов'язаних з інфляційними процесами) — 34148,966 тис. грн.
в тому числі:
— БМР (без ПДВ) — 14644,925 тис. грн.
— кошти на покриття ризику (з ПДВ) — 1060,180 тис. грн.
2. Використання коштів на покриття ризику (з ПДВ), що передбачені зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва, здійснюється замовником будівництва на підставі обґрунтовуючих документів та результатів їх детальної перевірки спеціалізованою державною організацією "Київська міська служба Української інвестиційної експертизи (служба "Київдержекпертиза")".
3. Виконуючому обов'язки заступника голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
4. КП "Київський метрополітен" до 01.12.2006 року виділити у складі проекту частину приміщень вестибюлю (з окремими техніко-економічними показниками) і надати їх постійно діючій комісії, утвореній розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 26.12.2003 № 2442 для проведення інвестиційного конкурсу.
Голова
Л. Черновецький
Чот я ничо не понялПро затвердження робочого проекту спорудження першої черги другого надземного виходу (входу) на станції "Дарниця" Святошино-Броварської лінії метрополітену
Это конечно шутка!!!Выход прност, Вход на новый вход сделать на 5 копеек дешевле (45 коп)
А разве не быстрее дойти до нового и зайти на станцию, чем тянуться по старому?Все торопятся, а обход отнимает время, - говорит киевлянка Коляда Наталья.
А вот это единственный недостаток перекрывающий все преимущества.Дело в том, что у нового выхода нет моста через автостраду для тех, кто идет со стороны «Детского мира
Не метро пассажирам, метру пассажиров.Если перенести маршруты 50-го, 45-го и многих других автобусов ближе к новому входу, то можно решить проблему.
Там переход и так узкий, а если ещё забор поставить во всюдлинну, бужет большая Ж...Закрыть вход в старый переход со стороны, противоположной детскому миру