Страница 232 из 262

Добавлено: 08 дек 2016, 19:31
Klovsky
О, спасибо!

Кстати, на "Дарнице" ("Гидропарке" и т.д.) старый выход с турникетами, которые позволяют и входить, и выходить.

А как обстоит дело на других станциях, где раздельно стоят турникеты на вход и на выход? Например, если человек вдруг захочет выйти через такой входной турникет на "Кловской"?

Добавлено: 09 дек 2016, 18:23
Klovsky
СЕНСАЦИЯ! ЭКСКЛЮЗИВ!

Читать всем!

Итак, метро будет отказываться от жетонов. :)
И переходить с жетонов на бумажные билеты. :(

Доопрацювання АКП для системи оплати проїзду за разовими квитками з QR-кодом на станції «Кловська» (пілотний проект автоматизації продажу та поповнення засобів оплати проїзду).
1.1.1. Метою надання даних послуг є доопрацювання АКП-73 для забезпечення функціонування системи оплати проїзду за разовими квитками з QR-кодом в рамках пілотного проекту автоматизації продажу та поповнення засобів оплати проїзду.
1.2. Обсяги послуг
1.2.1. В межах договору надаються наступні послуги:
видалення жетоноаналізатора в АКП №2, 3, 4;
встановлення та підключення сканера QR-коду в АКП №2, 3, 4;
заміна лицьової панелі в АКП №2, 3, 4;
прокладання кабельної мережі АКП та перекомпонування електронних блоків (за необхідності);
доопрацювання схеми живлення блоків та окремих вузлів АКП (за необхідності);
доопрацювання програмного забезпечення АКП для забезпечення функціонування системи оплати проїзду за разовими паперовими квитками з QR-кодом.
1.2.2. Всі інші вимоги до комплектів АКП залишаються без змін.
1.3. Бізнес-правила використання разових квитків з QR-кодом
1.3.1. Покупка квитка здійснюється в автоматах продажу квитків.
1.3.2. Вартість квитка становить 4,00 грн.
1.3.3. Продаж квитка здійснюється тільки за внесену пасажиром суму 4,00 грн. Здача не видається.
1.3.4. Термін дії квитка – з моменту продажу до закриття станції.

1.3.5. Квиток дійсний тільки для 1 пасажира.
1.3.6. Перевірка квитка здійснюється тільки в автоматичному режимі в АКП.
1.3.7. Повернення квитка неможливо.
2. Основні функціональні та технічні вимоги
2.1. Основні функції
2.1.1. АКП повинен виконувати наступні функції:
зчитування інформації з паперового квитка з QR-кодом;
перевірку номеру квитка на відповідність списку дозволених та реалізованих номерів на сервері;
у разі наявності номера квитка у списку дозволених та реалізованих номерів дозвіл проходу пасажира з видачею відповідних звукового та світлового сигналів;
у разі відсутності номера квитка у списку дозволених та реалізованих номерів заборону проходу пасажира з видачею відповідних звукового та світлового сигналів;
автономне ведення переліку використаних квитків;
передачу інформації про кожну транзакцію в центр управління і розрахунків за діючою технологією.
2.1.2. Облік проходів за квитками з QR-кодом повинен здійснюватися за допомогою першого каналу ПФАКП (канал жетонів).
2.1.3. При відмові блоків АКП, які забезпечують обробку квитків з QR-кодом, працездатність АКП не повинна порушуватися.
2.2. Режими роботи системи оплати проїзду за разовими квитками з QR-кодом
2.2.1. Основним режимом роботи системи оплати проїзду за разовими квитками з QR-кодом є режим on-line.
2.2.2. Режим off-line є аварійним режимом. Робота системи в даному режимі дозволяється тільки на період часу, визначений організаційно-розпорядчими документами КП «Київський метрополітен».
2.2.3. В режимі off-line АКП перевіряє разові квитки на відповідність бізнес-правилам використання квитка, дозволеному діапазону номерів та відсутність даного квитка в переліку використаних. Перелік використаних квитків кожний АКП веде незалежно.
2.3. Вимоги до експлуатаційних характеристик
2.3.1. Час обробки квитка з QR-кодом до видачі сигналу дозволу або зборони проходу – не більше 0,3 секунди.
2.3.2. У блоці керування АКП повинен використовуватися сканер, що дозволяє надійне зчитування QR-коду без його чіткого позиціонування.
2.3.3. Електроживлення блоку керування АКП повинне здійснюватися від джерел вторинного електроживлення, встановлених усередині АКП.
2.3.4. Час безперервної роботи – не менше 20 годин.
2.3.5. Кліматичні умови експлуатації:
температура, °С: від +5 до +40;
відносна вологість повітря, %: до 95 при температурі +30°С.
3. Технічна документація
3.1. Перелік технічної документації
3.1.1. Технічна документація на АКП передається одночасно з устаткуванням (1 комплект документації на партію).
3.1.2. Склад технічної документації (стосується тільки нових або доопрацьованих вузлів та блоків):
технічний опис АКП;
інструкції по експлуатації, обслуговуванню та ремонту функціональних вузлів;
принципова та монтажна електросхема, перелік елементів нестандартних вузлів;
опис інтерфейсів зв’язку.
3.2. Вимоги до програмного забезпечення
3.2.1. В комплект поставки програмного забезпечення повинні входити:
вихідні коди програмного забезпечення;
еталонний файл відкомпільованого програмного забезпечення, що призначено для завантаження до пристрою;
програмне забезпечення, що дозволяє завантажити відкомпільований файл до кожного з пристроїв;
інструкція користувача по завантаженню програмного забезпечення;
інструкція користувача.
Гарантія - 12 місяців з моменту надання послуг.
Подробно: http://docdro.id/yDvSi0j

Требований "автомат съедает бумажный билет" - нет (мусорофилы?).
Готовы заплатить 413000 грн.

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-12-02-000102-b/

Ещё 240000 грн готовы платить за АРМ место старшего кассира.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-12-07-000055-c/

Итого 413+240=653 тыс. грн.
Если разделить на три турникета, то чуть более двух сотен тысяч грн за доработку турникета. Дёшево!

Услуги уборщицы Яны (с) по подметанию билетов в цену тендера не входят.

А вот и уникальная калькуляция: http://docdro.id/tZW6Eba

Добавлено: 09 дек 2016, 23:45
Dimon
А без QR-кода можно пройти?

Добавлено: 10 дек 2016, 09:43
Klovsky
Жетоноприёмники пока оставят на остальных автоматах.
Считая от будки контролёра-кондуктора:
№ 1 - Пейпасс и БСК(и там постоянно обещали снять жетоноприёмник, но кто знает);
2-4 - БСК и QR-кодовые талоны;
остальные (если не отключат) - БСК и жетоны.

Покупая у контролёра-кондуктора жетоны, люди затем пересекают проход у АКП № 1 (где нормально можно тот жетон и бросить), но боятся желтого цвета турникета и мешают нормально к нему подойти остальным пассажирам. А сами с жетонами идут к АКП №2-3.

Теперь будет ещё веселее. Проще отменить продажу жетонов в будке.

Кстати, подписан договор о модернизации автоматов по продаже жетонов на "Кловской" за 948 тыс. грн - здесь они научатся работать и с БСК, и даже с купюрами в 100 и 200 грн (сам в шоке!!!). // Вести отсюда.
Работать будет на Виндоуз 7,8,10.

_________________________
Закон неубывания энтропии

Добавлено: 10 дек 2016, 22:04
sashman
А еще, я считаю, новым турникетам резко не хватает огромной зелёной светящейся стрелки на верхней панели.

Вот такой (не в масштабе)
 ↖ 

Потому что понять сработало оно или нет с непривычки сразу сложно, где-то пикнуло, где-то крякнуло, кому-то подмигнуло 3-мм светодиодом :-/
А скорость реакции пропорционально интенсивности стимула.

Добавлено: 10 дек 2016, 22:37
AMY
sashman писал(а):А еще, я считаю, новым турникетам резко не хватает огромной зелёной светящейся стрелки на верхней панели.

Вот такой (не в масштабе)
 ↖ 
Моё мнение, что обновленным турникетам не хватает огромной стрелки от верхней панели к новому месту для прикладывания карточки.

Вот такой (не в масштабе)
 ↓ 

Потому что пассажиры упорно суета-суют карточку на старое место сверху турникета и удивляются, почему он не срабатывает.

Добавлено: 11 дек 2016, 00:37
Dimon
К концу года маршрутки в Киеве подорожают до 8 гривен
Дык, уже! 180 с сегодняшнего дня - 8 гривен, 485 - 7.
188 - уже с неделю, как 5 гривен. Как результат - отваливающиеся колеса.

ИзображениеИзображение

Как по мне, то Союз-Авто обнаглело.

Добавлено: 11 дек 2016, 11:44
Klovsky
Хорошо, что люди только ругаются, но в большинстве не пересаживаются на транспорт за 3...4 грн. Нам больше места будет. В этом плане "дешевизна" метрополитена может ухудшить комфорт пассажирам, если туда они резко рванут.

Добавлено: 15 дек 2016, 20:05
Klovsky
Запасаюсь попкорном и следую завтра к кассам КПИ - хочу быть свидетелем покращення ;)

Друзі!
У нас next step у рамках автоматизації оплати проїзду та відмови від жетону.
Останні тепер краще купувати у автоматах, у касах кількість жетонів буде обмежена.
Завтра тестуємо на станції "Політехнічний інститут", з суботи - так буде на усіх.

Також до кінця місяця на всіх турнікетах з MasterCard PayPass залишиться можливість оплати виключно картками. З таким проханням до нас звернулося багато пасажирів.
Ми дякуємо вам за підтримку та перехід на сучасні способи оплати!
Нагадаємо, що при поповненні безконтактної картки на 50 поїздок, кожна обійдеться у 3 гривні 50 копійок.
Економте свій час та кошти! Користуйтесь безконтактними картками.
Не забувайте, що ви можете здати картку в касі після використання поїздок та повернути залоговий платіж.

Оф. ФБ-сторінка КП КМ

Добавлено: 16 дек 2016, 11:24
Антошка
А БК можно купить на всех станциях? Мне знакомая жаловалась, что не получалось купить несколько раз подряд карточку.

Добавлено: 16 дек 2016, 14:01
Sinoptik
AMY писал(а):Потому что пассажиры упорно суета-суют карточку на старое место сверху турникета и удивляются, почему он не срабатывает.
Да, это временное не клевещите на пса народ привыкнет на второй-третий день....

Добавлено: 16 дек 2016, 14:49
AMY
Оно-то временное, но дополнительное информирование бы не помешало

Добавлено: 16 дек 2016, 18:10
Haborym
QR-код крут еще тем, что его можно продавать в электронном виде. Например, через приложение в телефоне. Экран приложил - и прошел.

Добавлено: 16 дек 2016, 18:56
Klovsky
Это уже есть, только не QR, а посредством телефона с NFC - сейчас в Киеве всё больше подобных телефонов.

Но метрополитен на 12-м (двенадцатом!!!) году после введения БСК не удосужился ввести электронное их пополнение через интернет.
Поэтому о каких мобильных приложениях может идти речь, если прогресса нет? ;)

Да, в тендерах на модернизацию системы оплаты в условиях прописана необходимость в будущем иметь возможность реализовать такую удалённую операцию пополнения. Но уже не за горами 2017 год, а система зависла в этом плане на 2005-м.
[hr]
На КПИ работало в 16:30 одно окошко кассы. Очередь человек 12. Около жетонных автоматов - пусто.

_______________________________
Одними из первых призыв "давайте откажемся от жетонов!" поддержали кассиры метрополитена, перестав их продавать в ряде касс. Пассажиры мучались, но продолжали требовать жетоны.

Добавлено: 16 дек 2016, 19:43
drozdoff
На КПИ мавзолейная очередь в кассу явление постоянное.