Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Комунальним підприємством “Київпастранс» ведеться безперервна робота для забезпечення функціонування проекту «Міська електричка»
Відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) комунальне підприємство «Київпастранс» визначене замовником проектних та будівельних робіт по реконструкції та будівництву підходів і під’їздів до станцій міської електрички.
На сьогодні підприємством забезпечено введення в експлуатацію I-а та II- а черги будівництва за проектом «Першочергові заходи щодо організації міських пасажироперевезень залізничним транспортом», а саме 14 станцій, які функціонують як транспортно-пересадочні вузли сполучення з іншими видами громадського транспорту.
З метою створення умов для людей з обмеженими фізичними можливостями, та покращення рівня обслуговування скориговано проект, в частині вдосконалення схеми пішохідних підходів та під’їздів громадського транспорту до платформ, облаштування станцій підйомниками та ліфтами поліпшення освітлення на підходах до станцій та забезпечення громадськими вбиральнями.
На сьогодні перевезення пасажирів залізничним транспортом у місті Києві в рамках проекту «Міська електричка» здійснюється на підставі договору між КП «Київпастранс» та ДТГО «Південно-західна залізниця» про організацію перевезень пасажирів залізничним транспортом, укладеного понад 2 роки тому ще у 2009 році.
Згідно протокольних доручень Кабінету Міністрів України прийнято рішення щодо передачі рухомого складу, який забезпечує перевезення пасажирів до сфери управління виконавчого органу КМДА та створення відокремленого підрозділу в складі КП «Київпастранс» для організації та забезпечення пасажирських перевезень міською електричкою у місті Києві.
З метою належної організації функціонування проекту «Міська електричка» та приведення його у відповідність до належної нормативної та матеріальної бази, наразі триває перехідний період, який передбачає:
- процедуру передачі – приймання рухомого складу (залізничних вагонів) від ДТГО «Південно-Західна залізниця» до КП «Київпастранс»;
- отримання КП «Київпастранс» ліцензії на право здійснення перевезень залізничним транспортом;
На даний період господарські відносини між КП «Київпастрнс» та ДТГО «Південно-Західна залізниця» можливі тільки за тимчасовими угодами.
Кінцевою метою вказаних заходів передбачається здійснення пасажирських перевезень міською електричкою комунальним підприємством «Київпастранс» на замовлення виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) та на підставі договорів з ДТГО «Південно-західна залізниця» щодо користування залізничною інфраструктурою, ремонту та утримання рухомого складу.
Підприємством ведеться безперервна робота по виконанню вищевказаних завдань, а саме:
1. В складі підприємства створено відокремлений підрозділ для забезпечення перевезень залізничним транспортом - Службу міських залізничних перевезень КП «Київпастранс».
2. Розпочата комплектація Служби міських залізничних перевезень КП «Київпастранс» локомотивними бригадами та усіма необхідними категоріями працівників.
3. Триває процедура отримання ліцензії КП «Київпастранс» на перевезення пасажирів залізничним транспортом, заявку на отримання ліцензії подано 16.01.2012р. вх. № 01/29.
З метою забезпечення здійснення перевезень КП «Київпастранс» на постійній основі, тривають тендерні процедури:
- на закупівлю послуг з використання залізничної інфраструктури (на одного виконавця) до участі запрошено ДТГО «Південно-Західна Залізниця» підписання договору має відбутись 24.02.2012 року.
- на закупівлю послуг з технічного обслуговування та ремонту рухомого складу (розкриття пропозицій конкурсних торгів відбудеться 24.02.2012р.)
У вказаний період, а саме до отримання КП «Київпастранс» ліцензії на перевезення, оформлення працівників усіх потрібних категорій для роботи в КП «Київпастранс», підписання договорів за результатами тендерних процедур, підприємством запропонований формат тимчасових договірних відносин з ДТГО «Південно-Західна залізниця», який передбачає передачу отриманого рухомого складу на відповідальне зберігання ДТГО «Південно-Західна залізниця», з метою забезпечення безперебійного режиму перевезень.
На жаль обтяжливими обставинами для належного функціонування проекту є те, що витратна частина (використання залізничної інфраструктури, технічне обслуговування та ремонт рухомого складу, заробітна плата фахівців) набагато перевищує доходи, які отримує підприємство від перевезень (10 млн. грн.).
Тому проблемним питанням залишається погашення заборгованості КП «Київпастранс» перед ДТГО «Південно-Західна залізниця», яка відповідно до діючого договору складає близько 28,8 млн. грн. Самостійно вирішити питання погашення такої заборгованості а також забезпечувати повну оплату послуг з перевезень підприємство не має змоги.
Враховуючи соціальну важливість для киян проекту «Міська електричка», КП «Київпастранс» підготовлено пропозиції для розгляду на засіданні сесії Київської міської ради щодо передбачення у бюджеті міста Києва відповідного фінансування.
КП «Київпастранс»
http://193.23.225.210/Viktoria/zabezpec ... ruchku.htm
Відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) комунальне підприємство «Київпастранс» визначене замовником проектних та будівельних робіт по реконструкції та будівництву підходів і під’їздів до станцій міської електрички.
На сьогодні підприємством забезпечено введення в експлуатацію I-а та II- а черги будівництва за проектом «Першочергові заходи щодо організації міських пасажироперевезень залізничним транспортом», а саме 14 станцій, які функціонують як транспортно-пересадочні вузли сполучення з іншими видами громадського транспорту.
З метою створення умов для людей з обмеженими фізичними можливостями, та покращення рівня обслуговування скориговано проект, в частині вдосконалення схеми пішохідних підходів та під’їздів громадського транспорту до платформ, облаштування станцій підйомниками та ліфтами поліпшення освітлення на підходах до станцій та забезпечення громадськими вбиральнями.
На сьогодні перевезення пасажирів залізничним транспортом у місті Києві в рамках проекту «Міська електричка» здійснюється на підставі договору між КП «Київпастранс» та ДТГО «Південно-західна залізниця» про організацію перевезень пасажирів залізничним транспортом, укладеного понад 2 роки тому ще у 2009 році.
Згідно протокольних доручень Кабінету Міністрів України прийнято рішення щодо передачі рухомого складу, який забезпечує перевезення пасажирів до сфери управління виконавчого органу КМДА та створення відокремленого підрозділу в складі КП «Київпастранс» для організації та забезпечення пасажирських перевезень міською електричкою у місті Києві.
З метою належної організації функціонування проекту «Міська електричка» та приведення його у відповідність до належної нормативної та матеріальної бази, наразі триває перехідний період, який передбачає:
- процедуру передачі – приймання рухомого складу (залізничних вагонів) від ДТГО «Південно-Західна залізниця» до КП «Київпастранс»;
- отримання КП «Київпастранс» ліцензії на право здійснення перевезень залізничним транспортом;
На даний період господарські відносини між КП «Київпастрнс» та ДТГО «Південно-Західна залізниця» можливі тільки за тимчасовими угодами.
Кінцевою метою вказаних заходів передбачається здійснення пасажирських перевезень міською електричкою комунальним підприємством «Київпастранс» на замовлення виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) та на підставі договорів з ДТГО «Південно-західна залізниця» щодо користування залізничною інфраструктурою, ремонту та утримання рухомого складу.
Підприємством ведеться безперервна робота по виконанню вищевказаних завдань, а саме:
1. В складі підприємства створено відокремлений підрозділ для забезпечення перевезень залізничним транспортом - Службу міських залізничних перевезень КП «Київпастранс».
2. Розпочата комплектація Служби міських залізничних перевезень КП «Київпастранс» локомотивними бригадами та усіма необхідними категоріями працівників.
3. Триває процедура отримання ліцензії КП «Київпастранс» на перевезення пасажирів залізничним транспортом, заявку на отримання ліцензії подано 16.01.2012р. вх. № 01/29.
З метою забезпечення здійснення перевезень КП «Київпастранс» на постійній основі, тривають тендерні процедури:
- на закупівлю послуг з використання залізничної інфраструктури (на одного виконавця) до участі запрошено ДТГО «Південно-Західна Залізниця» підписання договору має відбутись 24.02.2012 року.
- на закупівлю послуг з технічного обслуговування та ремонту рухомого складу (розкриття пропозицій конкурсних торгів відбудеться 24.02.2012р.)
У вказаний період, а саме до отримання КП «Київпастранс» ліцензії на перевезення, оформлення працівників усіх потрібних категорій для роботи в КП «Київпастранс», підписання договорів за результатами тендерних процедур, підприємством запропонований формат тимчасових договірних відносин з ДТГО «Південно-Західна залізниця», який передбачає передачу отриманого рухомого складу на відповідальне зберігання ДТГО «Південно-Західна залізниця», з метою забезпечення безперебійного режиму перевезень.
На жаль обтяжливими обставинами для належного функціонування проекту є те, що витратна частина (використання залізничної інфраструктури, технічне обслуговування та ремонт рухомого складу, заробітна плата фахівців) набагато перевищує доходи, які отримує підприємство від перевезень (10 млн. грн.).
Тому проблемним питанням залишається погашення заборгованості КП «Київпастранс» перед ДТГО «Південно-Західна залізниця», яка відповідно до діючого договору складає близько 28,8 млн. грн. Самостійно вирішити питання погашення такої заборгованості а також забезпечувати повну оплату послуг з перевезень підприємство не має змоги.
Враховуючи соціальну важливість для киян проекту «Міська електричка», КП «Київпастранс» підготовлено пропозиції для розгляду на засіданні сесії Київської міської ради щодо передбачення у бюджеті міста Києва відповідного фінансування.
КП «Київпастранс»
http://193.23.225.210/Viktoria/zabezpec ... ruchku.htm
- sternmacher
- Машинист
- Сообщения: 542
- Зарегистрирован: 06 дек 2010, 12:23
- Откуда: Киев, Харек, Сквозняки
Частично баян... Однако с новыми нюансами
И так, хитрый ход с передачей вагончиков дал ожидаемый результат:
http://capital.jkg-portal.com.ua/ua/pub ... chki-25143
Кияни можуть залишитися без міської електрички
Південно-Західна залізниця констатує, що комунальне підприємство «Київпастранс» ухиляється від укладення договору з нею по виконанню поточного ремонту міських електропоїздів, задіяних в проекті «Міська електричка», який повинен проводитися кожні п'ять днів, і затягує процес оформлення документів, пов'язаних з прийомом на баланс комунального підприємства міських електропоїздів.
Як повідомила прес-служба ПЗЗ, на початку 2012 року рухомий склад електропоїздів, задіяних в проекті «Міська електричка», був переданий від Міністерства інфраструктури України в сферу управління Київської міськдержадміністрації, і «Київпастранс» отримав в управління 10 електропоїздів.
«Щодня міською електричкою користується понад 35 тис. пасажирів, і лише в січні нинішнього року вона перевезла понад 803 тис. пасажирів. Однак, на жаль, весь тягар витрат щодо поліпшення транспортного обслуговування киян і гостей столиці впав на ПЗЗ», - йдеться в повідомленні.
Південно-Західна залізниця зазначає, що з початку курсування міської електрички «Київпастрансом» не було перераховано жодної копійки, але плату за проїзд у міській електричці з пасажирів стягує саме «Київпастранс».
«Таке недалекоглядне і споживацьке ставлення КП« Київпастранс »до важливого проекту залізниці і міста може дискредитувати його і в кінцевому підсумку призвести до поступового скасування поїздів для проведення поточного ремонту, що значно погіршить транспортне обслуговування киян і гостей міста», - констатують в ПЗЗ.
И так, хитрый ход с передачей вагончиков дал ожидаемый результат:
http://capital.jkg-portal.com.ua/ua/pub ... chki-25143
Кияни можуть залишитися без міської електрички
Південно-Західна залізниця констатує, що комунальне підприємство «Київпастранс» ухиляється від укладення договору з нею по виконанню поточного ремонту міських електропоїздів, задіяних в проекті «Міська електричка», який повинен проводитися кожні п'ять днів, і затягує процес оформлення документів, пов'язаних з прийомом на баланс комунального підприємства міських електропоїздів.
Як повідомила прес-служба ПЗЗ, на початку 2012 року рухомий склад електропоїздів, задіяних в проекті «Міська електричка», був переданий від Міністерства інфраструктури України в сферу управління Київської міськдержадміністрації, і «Київпастранс» отримав в управління 10 електропоїздів.
«Щодня міською електричкою користується понад 35 тис. пасажирів, і лише в січні нинішнього року вона перевезла понад 803 тис. пасажирів. Однак, на жаль, весь тягар витрат щодо поліпшення транспортного обслуговування киян і гостей столиці впав на ПЗЗ», - йдеться в повідомленні.
Південно-Західна залізниця зазначає, що з початку курсування міської електрички «Київпастрансом» не було перераховано жодної копійки, але плату за проїзд у міській електричці з пасажирів стягує саме «Київпастранс».
«Таке недалекоглядне і споживацьке ставлення КП« Київпастранс »до важливого проекту залізниці і міста може дискредитувати його і в кінцевому підсумку призвести до поступового скасування поїздів для проведення поточного ремонту, що значно погіршить транспортне обслуговування киян і гостей міста», - констатують в ПЗЗ.
Однако показуха снова в моде. Интересно хоть в этот раз поможет?
Попов заставил чиновников мерзнуть в электричке
Киевляне будут мерзнуть в городском транспорте не одни. С завтрашнего дня к ним должны присоединятся столичные чиновники. Соответствующее распоряжение сегодня сделал глава КГГА Александр Попов во время аппаратного совещания в мэрии.
Как передает корреспондент Kievpress, глава города обнародовал жалобы горожан на холод в общественном транспорте и обрушился с критикой на подчиненных.
Начальнику Главного управления транспорта и связи КГГА Евгению Водовозову Попов поручил выяснить, почему же в муниципальном транспорте так невыносимо холодно. А руководителя «Киевпастранса» Николая Ламбуцкого, который традиционно сидел на совещании потупив взор, глава КГГА обязал ездить на работу и с работы исключительно городской электричкой.
http://www.kievpress.net/news/Popov_zas ... hke-14631/
Попов заставил чиновников мерзнуть в электричке
Киевляне будут мерзнуть в городском транспорте не одни. С завтрашнего дня к ним должны присоединятся столичные чиновники. Соответствующее распоряжение сегодня сделал глава КГГА Александр Попов во время аппаратного совещания в мэрии.
Как передает корреспондент Kievpress, глава города обнародовал жалобы горожан на холод в общественном транспорте и обрушился с критикой на подчиненных.
Начальнику Главного управления транспорта и связи КГГА Евгению Водовозову Попов поручил выяснить, почему же в муниципальном транспорте так невыносимо холодно. А руководителя «Киевпастранса» Николая Ламбуцкого, который традиционно сидел на совещании потупив взор, глава КГГА обязал ездить на работу и с работы исключительно городской электричкой.
http://www.kievpress.net/news/Popov_zas ... hke-14631/
Офис Ламбуцкоко расположен на Набережном шоссе, 2 (фактически на Почтовой площади. Ближайшая остановка ГЭ — Киев-Петровка. О том, где живёт Ламбуцкий, мне как-то неведоморуководителя «Киевпастранса» Николая Ламбуцкого, который традиционно сидел на совещании потупив взор, глава КГГА обязал ездить на работу и с работы исключительно городской электричкой.


Кстати, не знаю было ли это здесь, но наблюдать за ГЭ прикольно тут: http://rasp.yandex.ru/map/trains/#cente ... 22,zoom=13
Обожаю первоисточники документов.
За использование инфраструктуры в 2012 году КПТ должен будет заплатить УЗ - 34,888,567 грн (цифра точная)
За проведение ПР-1, ТО-1, ТО-2, ТО-3, ТО-4 - 14,931,187 (цифра условная, но будет примерно такая. Точно узнаем 24.02.2012)
Итого получается 50 млн гривен в год просто за то что эти вагоны будут ездить по рельсам. И это без учеты зарплаты обслуживающему персоналу, оплату лизингов за турникеты и прочего подобного.
Но даже чтобы окупать эти 50 млн гривен, нужно не менее 80 тыс. пассажиров каждый день.
Да, дорогой однако транспорт получается... Зато по европейски, одни сидячие пассажиры
За проведение ПР-1, ТО-1, ТО-2, ТО-3, ТО-4 - 14,931,187 (цифра условная, но будет примерно такая. Точно узнаем 24.02.2012)
Итого получается 50 млн гривен в год просто за то что эти вагоны будут ездить по рельсам. И это без учеты зарплаты обслуживающему персоналу, оплату лизингов за турникеты и прочего подобного.
Но даже чтобы окупать эти 50 млн гривен, нужно не менее 80 тыс. пассажиров каждый день.
Да, дорогой однако транспорт получается... Зато по европейски, одни сидячие пассажиры

Ну в европе с одними сидячими пассажирами городской транспорт окупается. И не надо рассказывать что в европах дорого - 450 грн месячный проездной на всё что движется, кроме такси (трамваи, автобусы, поезда в пределах города - других видов транспорта в том городе нет). Причем движется это все чётко по расписанию, движется быстро, движется со свободными сидячими местами, движется с работающим кондиционером, да еще и на остановках опускается чтобы не дай бог пассажирам не пришлось ножку выше поднять чтобы зайти в автобус. И движется новый ПС, иногда и Татры Т3 встречаются, но они ж в идеальном состоянии! Правда, наверное, у них откатов нету, это таки проблема.