Страница 236 из 435
Добавлено: 23 янв 2012, 13:49
tov_tob
maxim76 писал(а):Я не ошибаюсь, это трещина на стене?
Трещина, правда насколько свежая определить вчера не удалось.
Добавлено: 23 янв 2012, 14:39
Inquisitor
Буквы по клеточкам прям как в Поле Чудес
Добавлено: 23 янв 2012, 18:41
FSI
Повертаючись до питання закріплення грунтів (як вже з"ясувалось з допомогою tov_tob'а і DFAW), невеликий фотозвіт:
Тильна сторона автостанції -
Ракурс в сторону ст.Іподром .
Ракурс в сторону ВЦ .
Крупніший план тильної сторони і ще
крупніший .
Лунки , про які я вже писав (на жаль, засипані снігом, але ногами відчуваються доволі добре

)
І, нарешті, "винуватиця", як сказав вище DFAW, флейму - Касагранда:
Загальний вигляд .
Ближче . Видно, що нижня частина робочого органу Касагранди схожа швидше на буровий стержень (не знаю, чесно як воно правильно називається) і не подібна на те, чим роблять стіну в грунті
І ще ближче .
Ще один загальний ракурс Касагранди .
От і все.
Добавлено: 23 янв 2012, 23:52
DFAW
Хотелось бы отметить что сейчас Casagranda C6 работает с использованием бентонитового узла, по принципу, который ещё применяется в горизонтальном бурении. Из конца бура бьёт раствор бентонита под давлением, размывая грунт, который потом откачивается вместе с бентонитом из скважины. После такой промывки до нужной глубины в скважину нагнетается бетон под давлением.
Кстати, "мне приснилось"™, что через два дня возможно возобновление проходки Ярославой

Добавлено: 24 янв 2012, 02:41
maxim76
Одно окно автостанции забито досками от забора метростроя с надписью "дельфинарий", и еще несколько окон прикрыты заборными секциями. Получается, от просадки грунта стекла вылетели?
Добавлено: 24 янв 2012, 07:51
DFAW
Нет, это защита окон от последствий работы Casagranda в виде брызг бентонита и цемента.
Добавлено: 24 янв 2012, 09:18
FSI
2012-01-24
Ярослава - без змін (дані на стіні за 20.01.2012 (
484 кільця ).
Дерев"яні щити з-під автосанції вже забрали .
Тріщини є і в інших місцях, зокрема на куті автостанції
внизу і
вверху . Маячків не видно ніде.
Вікторія -
317 кілець (+4 до
вчорашнього ).
Загальний вигляд таблички Вікторії . До кінця паркану - 15 секцій
Добавлено: 25 янв 2012, 08:56
FSI
2012-01-25
Ярослава - без змін (дані на стіні за 20.01.2012 (
484 кільця ).
Касагранду вже забрали , але на монтажці Ярослави поки що тиша.
Вікторія -
322 кільця (+5 до
вчорашнього ).
Загальний вигляд таблички Вікторії . До кінця паркану - 13,5 секцій
Добавлено: 26 янв 2012, 09:21
FSI
2012-01-26
Ярослава - без змін (дані на стіні за 20.01.2012 (
484 кільця ).
Ярослава поки що стоїть (вентиляція не працює).
Вікторія -
325 кілець (+3 до
вчорашнього ).
Загальний вигляд таблички Вікторії . До кінця паркану - 13 секцій
Добавлено: 26 янв 2012, 11:39
vadik
FSI це сумління метробуду, Ярославо, тобі повинно бути соромно!
Добавлено: 26 янв 2012, 12:11
FSI
Питав сьогодні в працівника КМБ, коли планують запускати Ярославу. Відповів (дослівно): "Як начальство скаже"...
Добавлено: 26 янв 2012, 12:40
trihka
Добавлено: 26 янв 2012, 13:02
FSI
А можна написати, про що взагалі-то це відео, перед тим як давати посилання на скачування 1,7Гб?
Добавлено: 26 янв 2012, 18:20
Гость
А можна написати, про що взагалі-то це відео, перед тим як давати посилання на скачування 1,7Гб?
Классное видео из кабины машиниста про поездку от Лыбедской до Выставочного Центра. Виден профиль пути и из чего построены туннели на разных участках.
Только я бы посоветовал перенести это видео в закрытый раздел, а то можно легко вычислить машиниста по отражению в зеркале одной из станций и по станционным часам.
Добавлено: 26 янв 2012, 19:36
Vadim
Мне конечно пофиг размер монстра, но 1,7 ГБ, дя с яндекса долго тянуть, аж 30 мин.