Страница 25 из 126

Добавлено: 10 авг 2012, 18:33
мониторщик_тч1
Dimon писал(а):А в Кременчуг хоть один Е* уезжал?
Подробнее здесь.

Добавлено: 10 авг 2012, 18:36
Dimon
Спасибо, я пропустил этот момент. Т.е. на КВСЗ находится вагон типа Еж №5356 (бывший "Столичный-2") КВР 2003 год. Никто не знает, что с ним сейчас?

Добавлено: 10 авг 2012, 21:12
rest
Dimon писал(а):Никто не знает, что с ним сейчас?
Голый кузов. Прошел дробеструйку и газорезчиков. Стоит без крыши и с дырками по бортам и днищу. Потихоньку начинают заваривать и приводить до ума.

Добавлено: 10 авг 2012, 21:16
Dimon
rest, спасибо!

Добавлено: 25 окт 2012, 00:21
DFAW
Первый кузов полностью поварен и ждёт отмашку на сборку

Останется только кузов и стёкла, если таковые есть в приличном виде, форточки будут новые откидные.

TANK, маску будут срезать по частям, после чего только будут размыкать силовой набор, предварительно установив типа мини стапель для нового.

Добавлено: 25 окт 2012, 12:03
TANK
т.е. мне нифига не светит? жаль...

Добавлено: 25 окт 2012, 15:24
DFAW
Нет, листы готовы отдать, дверь можно забрать в тч-1, но работы будет много.

Добавлено: 25 окт 2012, 15:57
TANK
отож. И получится такой же ужас, как на входе в гендель на шулявке))

Там ведь главное - детали - стеклышко, рама, ступеньки снаружи, поручни наружные.

Добавлено: 25 окт 2012, 17:29
DFAW
Детали не проблема как раз

Добавлено: 25 окт 2012, 17:32
TANK
хм, пора думать серьезно?)

Добавлено: 25 окт 2012, 17:41
DFAW
В январе можно будет даже действовать :)

Добавлено: 26 окт 2012, 00:45
sashman
Приварить морду от Ёжика к 9Tr?

Добавлено: 26 окт 2012, 11:29
DFAW
Нет уж, 9Tr должен быть 9Tr :)

Добавлено: 26 окт 2012, 12:38
TANK
понял, собираю "пенензы")

Добавлено: 29 окт 2012, 16:53
Системщик
Близько 1 мільярду гривень зелених інвестицій спрямують на модернізацію вагонів столичного метро
http://kievcity.gov.ua/novyny/1527/ 26.10.12

Майже мільярд гривень у рамках цільових зелених інвестицій (кошти Кіотського протоколу) Уряд країни спрямував для реалізації проекту комплексної модернізації вагонів метрополітену. Про це сьогодні йшлося під час спільної прес-конференції голови КМДА Олександра Попова, Міністра екології та природних ресурсів України Едуарда Ставицького і Надзвичайного та Повноважного Посла Японії в Україні Сакати Тоічі.

«Учора було підписано договір про реалізацію проекту модернізації 95 вагонів метрополітену між виконавцем ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» та японською компанією ITOCHU Corporation. Для того, щоб втілення зазначеного проекту стало можливим ми з 2010 року за участю наших фахівців та за підтримки Міністерства екології та природних ресурсів, Державного агентства екологічних інвестицій України провели велику роботу з японською стороною. Цей проект приблизно на 35% вирішує проблему модернізації та заміни вагонів у столичному метрополітені. Його унікальність полягає в тому, що це наймасштабніший проект в Україні в частині використання коштів Кіотського протоколу і є надзвичайно перспективним для подальшої співпраці з урядом Японії», – сказав Олександр Попов та подякував пану Міністру та Послу, усім, хто взяв участь у підготовці цього важливого для Києва проекту.

Необхідність проведення комплексної модернізації – очевидна. Адже модельний ряд рухомого складу Святошинсько-Броварської лінії майже на 90% складається з вагонів серії «Е», «Еж», «Ем», які на сьогодні визнані морально-застарілими та більше не виробляються. Проте за результатами комплексних іспитів, проведених фахівцями, визначено, що кузови вагонів придатні до експлуатації протягом наступних 20 років і можуть використовуватись після проведення комплексної модернізації. Її суть полягає в заміні застарілого тягового приводу вагона метрополітену, в основі якого лежить принцип релейно-контактної системи управління, на більш сучасний тяговий привід за принципом частотного управління з використанням сучасних технологій.

Після оновлення рухомий склад буде екологічнішим (зниження викидів СО2), економним у споживанні електроенергії, його обслуговування і поточний ремонт будуть дешевшими. Крім того, буде поліпшено екстер’єр та інтер’єр рухомого складу.

Модернізовані 95 вагонів заплановано використовувати на Святошинсько-Броварській лінії.

Зазначимо, що за результатами відкритих торгів щодо закупівлі робіт із Проекту модернізації, оголошених за дорученням голови КМДА Олександра Попова, Головне управління транспорту та зв’язку уклало договір з переможцем – ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».

Нагадаємо, Кіотський протокол є міжнародною угодою, підписаною на основі Рамкової конвенції Організації Об’єднаних Націй зі зміни клімату (РКООНЗК, Конвенція). Основна мета Кіотського протоколу полягає у встановленні зобов’язань зі скорочення викидів парникових газів для різних країн. Для досягнення поставленої мети Кіотський протокол пропонує кілька механізмів. Перший – торгівля квотами тобто, якщо, наприклад, Україна не використовує на 100% дозвіл на викид парникових газів (квоту), вона може продати його іншій державі. При цьому гроші від продажу квот мають витрачатися на зниження викидів парникових газів, у тому числі й модернізація наявного громадського транспорту або придбання нового екологічного.