Страница 25 из 88

Добавлено: 10 дек 2008, 21:34
AMY
Интересно, сумеют ли сэкономить денег на металлоконструкциях, ведь наш металл теперь на экспорте не ценят
имхо, нет, не сумеют.
Металлоконструкции для путепровода на МП закупались заранее, причем завозились из России. Соответственно и цены старые, запредельные...

Добавлено: 11 дек 2008, 09:29
pavllanski
Вчера днем часов в 16 при мне сняли с опор одну металлоконструкцию автокраном, покрутили, повертели и поставили обратно.

Добавлено: 12 дек 2008, 18:32
AMY
Роботи на Московській площі буде завершено у першому півріччі 2009 року

[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 12-12-2008 ]
На даний момент роботи з реконструкції Московської площі виконано на 70%

Київський міський голова Леонід Черновецький особисто перевірив хід монтажу перших металевих конструкцій пролітної споруди естакади на Московській площі. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

«Незважаючи на складну економічну ситуацію, столична влада продовжує активне будівництво дворівневої транспортної розв’язки на Московській площі. Вже розпочато монтаж металевих конструкцій естакади між головними опорами. Щоденно на об’єкті працюють 100 осіб у 3 зміни», – зазначив генеральний директор КК «Київавтодор» Георгій Глінський.

«Будівництво транспортної розв’язки на Московській площі дуже важливе для київських автомобілістів. Це дуже складна інженерна споруда і ми продовжуємо проводити роботи та фінансувати їх», – зазначив Київський міський голова Леонід Черновецький.

На даний момент роботи з реконструкції Московської площі виконано на 70%: прокладено всі сантехнічні мережі, встановлено 95% опор естакади, завершено будівництво підземного пішохідного переходу через проспект Науки, виконано оздоблювальні роботи в підземному переході через Червонозоряний проспект та завершено будівництво пішохідного мосту – наразі встановлюють ліфти для людей з обмеженими фізичними можливостями.

До кінця поточного року буде завершено: монтаж 2 металевих конструкцій пролітної споруди між опорами, оздоблювальні роботи в підземному переході через проспект 40-річчя Жовтня, роботи з прокладання високовольтних кабельних мереж та кабелів зв’язку. Об’єкт загальною вартістю 329,4 млн. грн. буде введено в експлуатацію в першому півріччі 2009 року.

«Введення об’єкту в експлуатацію збільшить пропускну спроможність Московської площі з 6 до 12 тисяч автомобілів на годину та ліквідує затори на площі. Також значно покращиться транспортне сполучення для 220 тисяч мешканців Голосіївського району.

Крім того, в умовах світової економічної кризи столична влада продовжує будівництво та реконструкцію інших важливих для міста розв’язок біля станцій метро «Сирецька» та «Дніпро», на Поштовій площі, на проспекті Возз’єднання та на Ленінградській площі», – зазначив Леонід Черновецький.
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение
Фото Тараса Бондаренка

Добавлено: 12 дек 2008, 22:54
pavllanski
Я так понял, что они эти балки для публики туда-сюда гоняют. Их как было 4, так и есть.

Добавлено: 13 дек 2008, 09:10
Klovsky
Московскую площадь "накрыли"
Олег Пономарев, Сегодня, 12.12.2008

В пятницу на Московской площади на опоры будущей развязки начали монтировать первые пролетные балки.

После того, как здесь закончат рыть последний отрезок линии метро (январь), транспорт отведут в сторону (к Демеевскому рынку, который снесут), чтобы начать укладывать пролеты над проезжей частью. Закончить все планируют до лета следующего года. Водители в шоке. "Я под балками ездить не буду!" — заявил таксист Виталий Чемерис.
Красотища (веб-камера).

Добавлено: 15 дек 2008, 10:09
AMY
К лету на Московской площади останутся все те же развалины

[ Олег Пономарев | "Сегодня" 15-12-2008 ]
Зарплату не выплачивают, переход обвалился, но власти обещают все в срок

Изображение
Разруха, пробки и грязь - ближайшее будущее Московской площади. Фото Ю. Кузнецова

Московская площадь, на которую уже почти два года жалуются киевляне, снова «тормознула». Причиной сему на этот раз стали проблемы с метро. Если «Киевметрострой» не закончит тоннель под площадью, работы могут остановиться всерьез и надолго. «Сегодня» побывала на «вечной стройке» и узнала, когда ее закончат.

К нашему удивлению, несмотря на то, что власти утверждали, будто здесь в три смены трудятся более 100 человек, на Московской было тихо, а рабочих мало — не больше 15—20 человек. Да и те не проявляли активности — возле подземного перехода стоит экскаватор, рядом — несколько человек с ломами и лопатами нехотя разгребают завалы. Остальные, разбившись на «кучки по интересам», стоят в стороне и вполголоса что-то обсуждают.

Как рассказал «Сегодня» сварщик Станислав, к заданному сроку — первое полугодие 2009-го года, они вряд ли успеют — рабочих рук мало, к тому же начали задерживать зарплату: «Нам платили по 2000 гривен в месяц, несмотря на всю масштабность стройки. Но уже второй месяц денег мы не видим, — говорит он. — Все рабочие — приезжие, киевляне на такую зарплату не пойдут». Трех смен здесь нет — максимум две — работают с 9 утра до 8 вечера. В основном, говорят, из-за отсутствия денег.

Есть и другие сложности: строительство метро на Теремки — эстакада над площадью должна упираться с одной стороны в проспект Дружбы народов, с другой — в 40-летия Октября. Но "положить" ее на дорогу невозможно — мешает строительство метро (там как раз открытые участки). [ Где имение, а где — вода? :D ] И если со стороны 40-летия Октября участок закрыть более-менее просто, то под Дружбы народов продолжается расследование смерти двух рабочих, которые погибли в результате прохода плавуна подземной реки Лыбидь.

Госгорпромнадзор сейчас пытается установить виновных и меры наказания. Тем более что метростроевцы пообещали свою работу — тоннели — закончить, однако наземную часть, в случае если им не выплатят денег, оставить как есть.

Есть проблемы и с подземными переходами: тот, что идет от кондитерской фабрики к рынку, не простояв и месяца... попросту рухнул. Говорят, виной тому, спешка и просчеты в проектированиии. :vavan_hi: Сровняв переход с землей, строители принялись за его переделку и укрепление подземных пролетов. Не будет ли новая эстакада столь же «качественной», никто не ручается. Эксперты прогнозируют окончание Московской аж к 2012 году.

В то же время власти уверяют, что Московская почти готова. Директор коммунального предприятия «Киеавтодор» Георгий Глинский говорит, что в настоящее время работы по реконструкции площади выполнены уже на 70%. «До конца года мы смонтируем два пролета между опорами, закончим переход под проспектом 40-летия Октября и проложим высоковольтные кабельные сети», — заявил Глинский. Из запланированных на реконструкцию Московской площади 329 миллионов гривен «Киеавтодор» уже потратил чуть больше 200 миллионов. [ 200/329 = 0.60. Округляем до 70% ] Летом объект обещают сдать.

Добавлено: 15 дек 2008, 11:31
pavllanski
Из того, что бросилось в глаза сквозь окно маршрутки. Четыре балки стоят на временных опорах, как и стояли. На земле на подпорках около этих балок монтируют очевидно двойную "продольную" конструкцию из двух таких балок - около полуночи в свете фонаря что-то расчитывают инженеры.

Добавлено: 15 дек 2008, 21:00
Klovsky
Из запланированных на реконструкцию Московской площади 329 миллионов гривен «Киеавтодор» уже потратил чуть больше 200 миллионов. [ 200/329 = 0.60. Округляем до 70% ]
А такую ситуацию, что стройматериалы, металл и ГСМ подешевели, не рассматриваешь (если уложаться в менее 329)? /про тендеры в курсе/

Добавлено: 15 дек 2008, 22:33
Vyacheslav
Нагорі стоїть _три_ балки. Ту що внизу, сьогодні ввечері варили.

Добавлено: 16 дек 2008, 09:36
AMY
Klovsky писал(а):А такую ситуацию, что стройматериалы, металл и ГСМ подешевели, не рассматриваешь (если уложаться в менее 329)?

* Я в курсе, что "там" сплошные ангелы собрались, которые только и мечтают, что бы еще из-дому на стройку принести, лишь бы удешевить эсакаду...

PS: а с металлом "интересная" ситуация... Он вроде как и подешевел, вот только в продаже пока старые дорогие запасы... И пока трейдеры эти запасы не распродадут, заказов изготовителям они не делают... Во всяком случае, именно так обстоят дела в четвертом переделе

Добавлено: 16 дек 2008, 10:49
AMY
На Московській площі зникнуть затори

[ Віталій КУРІННИЙ | “Хрещатик” 16-12-2008 ]
Нова розв’язка готова на 70 відсотків

У п’ятницю столичний голова Леонід Черновецький ознайомився з перебігом будівництва розв’язки на Московській площі. Наразі тут уже почали монтувати металеві конструкції пролітної споруди дворівневої естакади. Закінчити роботи планують улітку наступного року, а до кінця 2009-го повністю мають реконструювати і саму площу. Тоді нова магістраль зможе пропускати до 12 тисяч автівок на годину. Із загальної вартості кошторису в 329 млн грн на об’єкті освоєно майже 200 млн грн.

Робота на Московській площі значно активізувалася, коли тут знесли будівлю УБОЗ. Саме на її місці нині монтують металеві конструкції пролітної споруди майбутньої естакади. Більшу частину запланованого, монтаж усіх елементів будівельники мають завершити до кінця 2008-го.

Минулої п’яниці [ орфография сохранена ] столичний голова Леонід Черновецький особисто ознайомився з тим, як тривають роботи на одному із найперевантаженіших об’єктів у столиці.

“Естакада на Московській площі — доволі складна інженерна споруда, яка стане частиною дворівневої транспортної розв’язки. Попри економічні труднощі Київ продовжує зводити заплановані об’єкти. Водночас у цьому районі триває будівництво нових станцій метрополітену, які розвантажать понад 210-тисячний житловий масив Теремки”,— зауважив Леонід Черновецький.

Мер додав, що вже наступного року будівельники мають здати в експлуатацію і реконструйовану Московську площу, і три нові станції підземки.

До кінця грудня опори на ділянці між нещодавно знесеною будівлею УБОЗ та паралельно автовокзалу накриють 350 тоннами металу, який до Києва привозять з російського Кургана. Нині над другим рівнем дороги працюють дві бригади — будівельники і монтажники. Невдовзі до них приєднаються зварювальники. Дворівнева магістраль зможе пропускати до 12 тисяч автомобілів за годину.

“Як і планували, нинішнього року ми освоїмо всі передбачені на 2008-й кошти і вже наступного року зможемо закінчити роботи на Московській площі,— запевнив генеральний директор комунальної корпорації “Київавтодор” Георгій Глінський. — Стосовно метрополітену, який прокладають поруч, то в нас проблем із “суміжниками” не виникає”. За його словами, наразі будівельники вже накрили дорожнє покриття над “Деміївською”.

Пан Глінський запевнив, що Московська площа поступово розвантажується, тож величезні затори, які були тут раніше, зникнуть. Якщо все йтиме за графіком, насамперед це стосується фінансування, то вже влітку естакада на Московській площі запрацює. Із загальної вартості кошторису в 329 млн грн на реконструкцію Московської площі вже освоєно майже 200 млн грн.

“На сьогодні роботи виконано на 70 відсотків,— поінформував пан Глінський.— Прокладено всі сантехнічні мережі, встановлено 95 відсотків опор естакади, закінчено підземний пішохідний перехід через проспект Науки, оздоблено підземний перехід через Червонозоряний проспект та побудовано пішохідний міст”.

За словами Георгія Глінського, наразі встановлюють ліфти для людей з обмеженими фізичними можливостями. Щодня на об’єкті у три зміни працюють понад 100 робітників.

Добавлено: 17 дек 2008, 19:17
Vyacheslav
Три балки, що стояли нагорі - познімали. Натомість підняли іншу балку - довшу, мабуть ту що варили. Зараз варять іншу.

Добавлено: 17 дек 2008, 22:54
Дёдя
200/329 = 0.60. Округляем до 70%
А инфляцию ты учел?

Добавлено: 18 дек 2008, 09:46
AMY
А инфляцию ты учел?
Щас поедем, учтем... :D

Добавлено: 18 дек 2008, 09:52
dimentiy
Учитывай её или не учитывай - ну НЕ ВЕРЮ я, что товарищи вложатся в выделенные деньги! У нас это почти невероятно!