Добавлено: 19 июл 2007, 16:21
Нет они тщательно съезжают на несчастный случай в виду не изученности отдельных нюансов взаимодействия материалов.
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
В состав раствора входит цемент, вода, глина и жидкое стекло!Sinoptik писал(а):Я тоже так подумал. Но что делал силикат в? Или они закачивали раздельно жидкое стекло и цементный раствор?підземній пустоті
помнится мне, не так давно, случилось таки происшествие на оболони. раствор жидкого стекла с цементом таки попал в тоннель под давлением и в результате несколько поездов обляпало. ссылку на это найти не могу, но точно было здесь на форумеВ состав раствора входит цемент, вода, глина и жидкое стекло!
Сколько лет уже закрепляли грунты СМУ-6 на Оболони и ничего не случалось!
а и не надо ее искать, ее не было, просто форумчане тогда констатировали факт "обляпанности" поездов. И Славутичу досталось (НЯП есть в соответственной ветке)раствор жидкого стекла с цементом таки попал в тоннель под давлением и в результате несколько поездов обляпало. ссылку на это найти не могу, но точно было здесь на форуме
PILOT 29/9/2006, 14:38 писал(а):По-поводу грязных составов, перед самой Минской(|| путь), прорвало укрепление(там тунель укрепляют(точный состав не знаю, но есть точно цемент и жидкое стекло)), примерно 6-8 составов попало под раздачу, вот такие пироги.
Офіційний веб-портал Київської міської влади писал(а):ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
17.07.2007 № 895
м. Київ
Про створення тимчасової комісії з розслідування причин пошкодження суцільно-секційної оправи перегінного тунелю між станціями «Осокорки» – «Позняки» Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену
Відповідно до Закону України «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру» та з метою визначення причин аварії під час виконання запобіжних протиаварійиих заходів по укріпленню основи тунелю ТОВ «Капітальний підземний ремонт свердловин», на замовлення AT XK «Київміськбуд», 13.07.2007 сталося пошкодження суцільно-секційної оправи перегінного тунелю між станціями «Осокорки» – «Позняки» Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену:
1. Створити та затвердити склад тимчасової комісії для визначення причин аварії та підготовки пропозицій щодо ліквідації її наслідків згідно з додатком.
2. Тимчасовій комісії у термін до 25.07.2007 надати Київській міській державній адміністрації висновки щодо причин аварії та підготувати пропозиції щодо їх ліквідації.
3. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Голубченка А.К.
Голова
Л.Черновецький
[hr]ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 17.07.2007 № 895
СКЛАД
тимчасової комісії з розслідування причин пошкодження суцільно-секційної оправи перегінного тунелю між станціями «Осокорки» –«Позняки» Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену
САЛІЙ Іван Миколайович — в.о. заступника голови Київської міської державної адміністрації, голова комісії
ПШЕНИЧНИЙ Віталій Никифорович — начальник Головного управління з питань надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), заступник голови комісії
АЙВАЗОВ Юрій Миколайович — завідуючий кафедрою Національного транспортного університету (за згодою)
БОЙКО Ігор Петрович — доктор технічних наук, завідуючий кафедрою Київського національного університету будівництва і архітектури (за згодою)
ДУНАС Степан Васильович — начальник територіального управління Держгірпромнагляду по Київській області та м. Києву (за згодою)
ЖУРАВСЬКИЙ Віктор Михайлович — начальник відділу з питань охорони праці виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ЗАК Борис Фроїмович — перший заступник – головний інженер спеціалізованої державної організації «Київська міська служба Української державної інвестиційної експертизи»
КОЗАЧУК Василь Петрович — віце – президент, начальник управління організації будівництва AT XK «Київміськбуд»
КУНАХ Володимир Андрійович — начальник управління координації роботи проектних і будівельних організацій
МАРЧЕНКО Микола Сергійович — директор інституту «Київінжпроект» ВАТ «Київпроект»
ПЕТРЕНКО Володимир Іванович — голова правління ВАТ «Київметробуд»
ПИЛИПЕНКО Олександр Сергійович — голова правління ВАТ «ЗЗБК їм. С. Ковальської»
РЕБИЦЬКИЙ Олександр Олександрович — начальник управління Державного архітектурно-будівельного контролю
СЕЛІВАНОВ Вадим Миколайович — перший заступник голови Дарницької районної у м. Києві державної адміністрації
СЛЮСАРЕНКО Юрій Степанович — заступник директора НДЇ «Будівельних конструкцій» (за згодою)
ФЕДОРЕНКО Володимир Іванович — перший заступник начальника КП «Київський метрополітен»
ШПИЛЬОВИЙ Іван Федорович — начальник Головного управління транспорту, зв'язку та інформатизації
ЯНІКІН Віктор Володимирович — директор ДП «ПІ «Укрметротунельпроект» (за згодою)
Заступник голови – керівник апарату
Б. Стичинський