Страница 249 из 499
Добавлено: 10 ноя 2013, 20:29
Yaroslav
Гулял сегодня по труханову, поднялся на Подольский мост - тишина полная, в сторону Русановских садов тоже тихо, ни техники, ни людей
хоч бери та знімай постапокаліптику =)
труби, до речі, іржавіють у воді ? скільки вони так зможуть стояти ?
Добавлено: 10 ноя 2013, 20:29
Георгий
"Пока мост внешне не сильно изменился" -я б сказав міст над дніпром останні 2,5 роки взагалі не мінявся) все як було так і залишилось)
Добавлено: 10 ноя 2013, 20:35
AMY
труби, до речі, іржавіють у воді ? скільки вони так зможуть стояти ?
навскидку, лет писят
Добавлено: 10 ноя 2013, 20:36
Yaroslav
AMY писал(а):труби, до речі, іржавіють у воді ? скільки вони так зможуть стояти ?
навскидку, лет писят
о, ну це добре, навіть занадто - як для тимчасової конструкції )
Добавлено: 10 ноя 2013, 20:39
Maksym
Немає нічого постійнішого, ніж тимчасове

.
Добавлено: 10 ноя 2013, 20:47
Klovsky
Георгий писал(а):я б сказав міст над дніпром останні 2,5 роки взагалі не мінявся) все як було так і залишилось)
Це Ви дарма кажете. Там великі зміни. Іржі стало набагато більше, а також графіті.
Добавлено: 10 ноя 2013, 21:27
Георгий
Це Ви дарма кажете. Там великі зміни. Іржі стало набагато більше, а також графіті.
ну тут не можу з вами не погодитись)
Взагалі був неділі 2 назад на рибальському мосту, готового металу на Ленкузні стало, як мені здалося, ще більше..але монтувать його ніхто не поспішає
Добавлено: 10 ноя 2013, 21:41
AMY
Іржі стало набагато більше, а також графіті
Ну дык граффити, как те обои, на них всё держится

Добавлено: 10 ноя 2013, 21:54
Yaroslav
Іржі стало набагато більше, а також графіті
жахливо, на що тільки держава гроші витрача !!!
Добавлено: 10 ноя 2013, 22:15
mindok
Yaroslav писал(а):Іржі стало набагато більше, а також графіті
жахливо, на що тільки держава гроші витрача !!!
Ну якщо іржа і графітчики отримують гроші з держави то довго вони вже не протягнуть, це точно..
Добавлено: 17 ноя 2013, 11:21
tov_tob
Есть три новости:
1. Ходят слухи, что Мостобуду дали какие-то деньги и на мосту начались какие-то шевеления. Каких-то явных изменений на самом мосту я пока не увидел, но на базе Мостобуда на Трухановом была замечена непривычно активная движуха.
2. На мой вопрос "когда продолжат монтаж арки?" язык из Мостобуда махнул рукой и сказал "Чтобы поставить арку, там еще очень много работы по домкратам".
3. Собственно, то, что следует из п.2: подъем по-прежнему планируется домкратами.
Добавлено: 17 ноя 2013, 17:36
Фосфор
tov_tob писал(а):Есть три новости:
1. Ходят слухи, что Мостобуду дали какие-то деньги и на мосту начались какие-то шевеления. Каких-то явных изменений на самом мосту я пока не увидел, но на базе Мостобуда на Трухановом была замечена непривычно активная движуха.
2. На мой вопрос "когда продолжат монтаж арки?" язык из Мостобуда махнул рукой и сказал "Чтобы поставить арку, там еще очень много работы по домкратам".
3. Собственно, то, что следует из п.2: подъем по-прежнему планируется домкратами.
Чем дальше, тем больше вся история напоминает SMS Mackensen -- в принципе и желающие достроить есть, и сама штука довольно симпатичной могла бы быть, и технологии имеются, и степень готовности относительно высока, и еще какие-то плюсики в пользу достройки есть, но разумнее отправить в металлолом и заняться чем-то полезным.
Добавлено: 17 ноя 2013, 19:01
Yaroslav
думається - добудувати всяко краще, аніж порізати, по крайній мірі дорогу для автомобілістів можна зробити, причому досить швидко, можна навіть паралельно майбутній трасі метро
Добавлено: 17 ноя 2013, 20:07
Maksym
І через скільки років ця добудова окупиться? А гроші за металоконструкції, здані до металобрухту, можна отримати живі і вже зараз!
Добавлено: 17 ноя 2013, 21:59
Yaroslav
економія часу стояння в пробках матиме ефект одразу, для чого взагалі нові дороги будують ?