Страница 26 из 27

СБЛ

Добавлено: 06 июн 2025, 11:28
Бодрый
КИЇВ24 показав, як триває ремонт колій на червоній гілці метро

Нагадаємо, внаслідок атаки роССії на Київ у ніч на 6 червня було пошкоджено колії та кабелі червоної гілки метро між «Дарницею» та «Лівобережною».

Через це поїзди рухаються лише між станціями «Академмістечко» та «Арсенальна». Натомість між «Лісовою» та «Арсенальною» організували дублюючий автобусний маршрут №1М.
Джерело Київ24

СБЛ

Добавлено: 06 июн 2025, 12:04
Бодрый
Комунальники ліквідовують наслідки нічного обстрілу: задіяно 166 працівників і 24 одиниці техніки.

Зокрема, на місцях працюють робітники Керуючих компаній. Задіяно 70 працівників та 10 одиниць техніки.

Ще близько 70 фахівців різних служб КП «Київський метрополітен» відновлюють і ремонтують пошкоджені колії та мережі метро.

Також до роботи залучено 4 районних шляхово-експлуатаційних управлінь (ШЕУ) Комунальна корпорація "Київавтодор" . На місцях пошкоджень працюють 26 фахівців і 14 одиниць спецтехніки. Зокрема, навантажувачі та самоскиди, що прибирають уламки, пошкоджені елементи дорожнього покриття та благоустрою.

Комунальні служби оперативно реагують на наслідки ворожих атак, аби якнайшвидше відновити безпечний проїзд і прохід дорогами столиці.
Джерело КП КМ

Re: СБЛ, ТЧ-1

Добавлено: 06 июн 2025, 15:23
HunterUT
Розмірковував сьогодні за скільки справляться, відновлять роботу.
До побаченого фото, колега (проїзджала поз на автобусі) роздивилась лиш що нема загородження.
То думав, може за сьогодні, а потім згадав що там же кабелі кріпляться, то вже думав може до понеділка.
А коли побачив фото, то вже думав що мабуть це аж на тиждень.
Поки розберуть і замінять все полотно і колію, контактну рейку, ну це в принципі можна за день, а от загородження, кабелі..
Хоча, судячи з фото і скільки там людей і скільки компаній задіяно, до понеділка по ідеї мають справитись.

Re: СБЛ, ТЧ-1

Добавлено: 06 июн 2025, 16:13
VOVA_H
На ремонт одного кабеля при точковому ураженні в одному місці піде хай 2 години. Правда питання в тому що кількість фахівців у метрополітена обмежена, хоча можна позичити в УЗ.

Re: СБЛ, ТЧ-1

Добавлено: 06 июн 2025, 19:18
Sascha
Пишуть, що вже впорались. Та і сам чую, як поїзди вже ганяють.

СБЛ

Добавлено: 07 июн 2025, 00:24
Бодрый
Рух поїздів на "червоній" лінії метро відновлений у звичайному режимі

Працівники Київського метрополітену доклали максимум зусиль, щоб якнайшвидше ліквідувати наслідки ворожої атаки.

Дякуємо метрополітенівцям за витримку, єдність і відданість справі!
Джерело КМДА

Re: СБЛ, ТЧ-1

Добавлено: 07 июн 2025, 05:06
HunterUT
Молодці! Я не очікував)

СБЛ

Добавлено: 07 июн 2025, 11:58
Бодрый
Тимур Ткаченко: керівництво київського метро відмовилось від допомоги Укрзалізниці в ліквідації наслідків російського обстрілу

Начальник КМВА анонсував знижки на пальне на АЗС столиці.

Начальник Київської МВА Тимур Ткаченко звинуватив керівництво столичного метрополітену в тому, що воно відмовилось від допомоги Укрзалізниці в ліквідації наслідків російського обстрілу та ремонті колій.

На думку Ткаченка, фахівці Укрзалізниці навчились робити таке відновлення максимально оперативно, тому вирішити проблему можна було би за кілька годин.
https://lb.ua/kyiv/2025/06/06/680469_ti ... tstvo.html

Re: СБЛ, ТЧ-1

Добавлено: 07 июн 2025, 14:45
vv
:offtopic:
Угу, таксистам, которые лупили по 1к+ грн с одного берега на другой еще и скидки на бенз. Обычные автомобилисты все равно, в большинстве, поехали б на авто.
Про відновлення за пару годин и говорить нечего.

Re: СБЛ, ТЧ-1

Добавлено: 07 июн 2025, 14:56
VOVA_H
Військовій адміністрації потрібно ДОТи будувати, а не заважати місцевому самоврядуванню і комунальним підприємствам.
Чи "длсвіду" фортифікацій на сумщині замало?

СБЛ

Добавлено: 07 июн 2025, 15:08
Бодрый
VOVA_H писал(а):
07 июн 2025, 14:56
Військовій адміністрації потрібно ДОТи будувати
Попри Велику Окружну дорогу збудували. Ще до ТТ

Re: СБЛ

Добавлено: 07 июн 2025, 15:13
Vyacheslav
Бодрый писал(а):
07 июн 2025, 11:58
На думку Ткаченка, фахівці Укрзалізниці навчились робити таке відновлення максимально оперативно, тому вирішити проблему можна було би за кілька годин.
Виглядає, що на залізниці та в КМ усунення наслідків зайняло приблизно однаковий час

СБЛ

Добавлено: 07 июн 2025, 15:17
Бодрый
Vyacheslav писал(а):
07 июн 2025, 15:13
Бодрый писал(а):
07 июн 2025, 11:58
На думку Ткаченка, фахівці Укрзалізниці навчились робити таке відновлення максимально оперативно, тому вирішити проблему можна було би за кілька годин.
Виглядає, що на залізниці та в КМ усунення наслідків зайняло приблизно однаковий час
Треба ж було про себе згадати, як про моЩ :idea: ного (!) господарника і управлінця...

Хто тебе ще похвалить, як не ти сам )

Re: СБЛ

Добавлено: 08 июн 2025, 14:04
Kozak
Vyacheslav писал(а):
07 июн 2025, 15:13
Виглядає, що на залізниці та в КМ усунення наслідків зайняло приблизно однаковий час
Напряму складно порівняти, тому що частина однакова, а частина ні (будова колій і оточення, і праця по усуненню).

Re: СБЛ, ТЧ-1

Добавлено: 09 июн 2025, 12:34
Vyacheslav
Тому у мене й сумніви, що залізниця могла чимось суттєвим допомогти