Міжнародне сполучення

Модераторы: dimentiy, Администраторы

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10930
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение TANK »

ЛиС писал(а):
13 дек 2024, 22:22
На якій підставі угорські контролери щось там перевіряли у вагонах УЗ? Хто надав їм такі повноваження? В угорських вагона нехай хоч до всирачки перевіряють.
вагон - не военный корабль и не воздушный борт, с их экстерриториальностью, да и тянет его местная тяга, которой не нужен перегруз - таки могут.
ЛиС писал(а):
13 дек 2024, 22:22
Теж мені "секрет Полішинеля".
а что, кто-нибудь сомневался)))))))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6083
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение euhome »

"Укрзалізниця" відкрила продаж квитків на новий рейс Київ – Будапешт

https://epravda.com.ua/biznes/kupiti-kv ... ya-800853/

Артур Крижний — 13 грудня, 11:59

З 13 грудня стартував продаж квитків на прямий поїзд №9/10 за маршрутом Київ – Будапешт: рейси почнуться щодня з 15 грудня.

Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці".

Поїзд вирушатиме з Києва о 10:16 і прибуватиме до Будапешта о 06:00. У зворотному напрямку він відправлятиметься о 22:40 та прибуватиме до столиці України о 19:11.

Новий рейс забезпечить сполучення з найбільшим аеропортом регіону, а також дасть змогу дістатися до Відня, Зальцбурга, Мюнхена, Цюриха, Словенії, Румунії та інших країн Європи.

Вартість квитка у купейному вагоні становить 2800 грн.

Квитки доступні у мобільному застосунку та на офіційному сайті УЗ.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6083
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение euhome »

“Укрзалізниця” відправила перший потяг із Києва до Братислави новим маршрутом

https://epravda.com.ua/power/ukrzalizni ... om-800904/

Володимир Тунік-Фриз — 15 грудня, 13:10

АТ "Укрзалізниця" із залізничниками та урядовцями Словаччини відправили у перший рейс новий пересадковий маршрут, що з’єднає Київ, Львів та Мукачево з Братиславою.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

В "Укрзалізниці зазначили, що маршрут зʼєднає Київ, Львів та Мукачево із Братиславою та іншими великими містами Словаччини, зокрема Кошице, Жиліна, Трнава, Тренчин та Попрад.
  • З Києва поїзд №27/28 відправляється о 19:57, прибуває до станції Чоп о 07:50.
  • У Чопі пересадка на поїзд словацької залізниці №617/961, який вирушає о 09:59.
Прибуття до Кошице о 13:18, до Братислави – о 19:33.
  • З Братислави поїзд словацької залізниці №617/961 відправляється об 11:27, прибуває до Чопа о 21:41.
  • У Чопі пересадка на поїзд №28/27 Укрзалізниці, який вирушає о 22:38 та прибуває до Києва о 10:01.
"Подорож між Києвом та Чопом в нічний час забезпечується спальними вагонами Укрзалізниці, а денний сегмент на маршруті Чоп — Братислава – сидячими вагонами словацької залізниці", – йдеться у повідомленні.

В "Укрзалізниці" зазначили, що пересадка між поїздами узгоджена, а купити два квитки можна одним кліком у застосунку УЗ.

"Залізничне сполучення з Братиславою також відкриває широкий вибір можливостей доїзду до більшості міст Чехії на чолі з Прагою", – додали у компанії.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
mann
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 707
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение mann »

Час на заміну візків широкої колії для потяга Київ-Будапешт скоротили вдвічі

Заміна візків для потяга №9/10 триватиме близько однієї години замість двох.

Потяг №9/10 Transcarpathia Київ-Будапешт, який "Укрзалізниця" запустила із 15 грудня, працюватиме на платформі широких вагонів. Візки для цих потягів з колії 1520 мм на колію 1435 мм традиційно змінюватимуть у Чопі. Але час необхідний для такої заміни вдалося скоротити майже вдвічі передає ЦТС.

За словами керівника "Пасажирської компанії" АТ "Укрзалізниця" Олега Головащенка, стандартна процедура заміни візка для поїзда такого класу займає майже дві години.

"Оптимізація процесів, якої досягли шляхом відновлення декількох технологічних ліній і задіяння додаткової кількості людей, дозволила нам зменшити цей час вдвічі - приблизно до однієї години", - сказав він під час першої відправки поїзда Transcarpathia з вокзалу "Київ-Пасажирський".

Самі вагони не нові, каже Головащенко. Вони побудовані в 1990-1995 роках, але на потужностях "Укрзалізниці" в 2015-2016 роках в них проведено капітально-відновлювальний ремонт.

Протягом перших двох днів продажу квитків на цей потяг їх реалізували понад 2 тис. Те, що продаж почався за дві доби до старту, заступник директора філії "Пасажирська компанія" АТ "Укрзалізниця" Олександр Шевченко пояснив тим, що довелося очікувати на фінальне погодження Міністерства транспорту Угорщини.

Водночас, за його словами, "цей рейс є зручною альтернативною для тих міжнародних сполучень, які вже використовуються "Укрзалізницею".

Квитки на дати ближчі до Різдва та Нового року на цей рейс станом на неділю, 15 грудня, були вже повністю розпродані.

5326eacff91f662d83956ec4aa1124a4[1].jpg
e51a2ac6cfbc24656607ab14befed484[1].jpg
7629e078dcbe7769093429071daafe8d[1].jpg

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11060
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Міжнародне сполучення

Сообщение Бодрый »

У новому розкладі залізничних сполучень, де з'явилося чимало нових міжнародних пасажирських напрямків, ви не знайдете заявленого раніше маршруту між Україною і Польщею Загуж-Устрики Долішні-Хирів, на яке були отримані всі дозволи (!) і яке мала на власний ризик обслуговувати компанія SKPL - z pasji do kolei.

Одна з причин -
неконкурентна вартість доступу до української залізничної інфраструктури. Зокрема, розрахована за існуючою методикою Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia вартість кілометра проїзду на #linia102 приблизно в 3 рази перевищує середню вартість кілометра на лініях PKP Polskie Linie Kolejowe SA та у більш ніж 12 разів перевищує вартість кілометра на маршруті Загуж-Устрики Долішні, до якого застосовуються істотні понижуючі коефіцієнти.
Звісно, це робить пасажирське сполучення нерентабельним без бюджетних дотацій, яких на сьогодні цей маршрут не має.

Ймовірно, вигіднішим було б використання усього відбудованого у 2023 році маршруту Загуж-Хирів-Нижанковичі-Перемишль. Але на заваді цьому стоїть залізна позиція польської Straż Graniczna, яка і надалі не погоджує оформлення потягів на ділянці Нижанковичі-Мальховичі, що робить неможливим сполучення Хирів-Перемишль.

Як підсумок, залізнична колія європейського стандарту 1435 мм довжиною близько 50 км (Смільниця-Перемишль), у яку Україна і Польща разом вклали близько 1 мільярда гривень під час повномасштабної війни, залишається порожньою. І це попри гостру потребу в додаткових залізничних сполученнях між Україною і Польщею, яку підтверджує успіх іншого маршруту євроколією на Львівщині. Але про нього вже завтра.

На фото - польський пасажирський потяг на відбудованій станції Нижанковичі, що так і не зміг доїхати до Перемишля під час тестового заїзду.
Вложения
FB_IMG_1734428520277.jpg
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10930
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение TANK »

простите, а как до этого Хирова или Нижаньковичей вообще добраться, кроме электрички? и зачем туда закопали 1 млрд во время войны? поляки сделали круг с двойным пересечением границы - ну тут тоже логично, что их погранцы немножко против. Надеялись на вступление в ЕС и отсутсвие границ - во время войны, но внезапно не срослось? А УЗ просто отбивает вложенные деньги - так что тут тоже все логично - хотите ездить - вперед, мы не против, но у нас такой же капитализм, как и у вас....

Мне все подобные прожекты очень напоминают великолепный горнолыжный курорт Водяники. от Умани еще км. 60 в сторону Черкасс. Там есть все - и дорога, и парковки, и гостиницы, и ресторанчики, и сувенирные лавки с Водяновскими же сувенирами, и четерыхкресельный подьемник, и даже МУЗЕЙ краеведческий одного села. Вот тупо все, как на нормальном курорте. Там нет только одной мелочи - ГОРЫ. Там тупо негде кататься. 70 метров красная трасса, 150 - голубая. ВСЕ.

То же самое тут - мы строили-строили и наконец построили - все есть, но нет одной мелочи - пасажиров....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11060
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение Бодрый »

TANK писал(а):
17 дек 2024, 23:19
Вот тупо все, как на нормальном курорте. Там нет только одной мелочи - ГОРЫ. Там тупо негде кататься. 70 метров красная трасса, 150 - голубая. ВСЕ.
А сніг там є ?
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10930
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение TANK »

с этим тоже все как на правильном курорте - и пушки стоят, и ратрак пыхтит - так что и с этим проблем нет.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
mann
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 707
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение mann »

Бодрый писал(а):
17 дек 2024, 11:45
Але на заваді цьому стоїть залізна позиція польської Straż Graniczna, яка і надалі не погоджує оформлення потягів на ділянці Нижанковичі-Мальховичі, що робить неможливим сполучення Хирів-Перемишль.
В пятницу открывают автомобильный пункт пропуска Нижанковичи - Мальховичи, может и с поездами как-то договорятся.
TANK писал(а):
17 дек 2024, 23:19
простите, а как до этого Хирова или Нижаньковичей вообще добраться, кроме электрички?
Для юга Львовской области будет достаточно сообщения электричками аж до Стрыя и Турки. На них и расчёт. Лучше с пересадками так, чем стоять часами на границе в автобусах.

Насчёт капиталки линии - всё таки ж/д сообщение в Ustrzyki Dolne с двумя пересечениями границы короче всего проходит через Хиров, даже в советское время там транзитом проходили поезда. А сейчас ещё и местных в Бедронку катать можно и к родственникам в Польше.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10930
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение TANK »

ты себя представляешь с чемоданами, собакой, кошкой, орущими детьми и пр. радостями в электричке? разговор ведь сейчас не идет о приграничных покатушках к троюродному брату в польшу на чай, а исключительно о процессах эвакуации-возвращения семей, это совсем не тот формат.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11060
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Міжнародне сполучення

Сообщение Бодрый »

TANK писал(а):
18 дек 2024, 21:36
ты себя представляешь с чемоданами, собакой, кошкой, орущими детьми и пр. радостями в электричке?
Уявляю. В дитинстві доводилось так їздити і не раз. А ще репетувати в літаках )
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10930
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение TANK »

Да, мне тоже приходлось справлять нужду в сельских клозетах а-ля дырка в полу чаша генуя без функции вотер-клозета - но это никак не значит, что это норма, и ее нет никакой необходимости культивировать!!! развивать нужно правильные, конструктивные и прогрессивные вещи.

так что давайте в верхне-нижнем запердрыщенске построим аэропорт за сто-тыщ-милионов (с) во время войны, он возле границы и прикрыт ПВО Польши, туда будут прилетать со всего мира тысячами и пересаживаться в поезд на перемышль. :D
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
mann
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 707
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение mann »

Вполне представляю такую картину в электричке.
Если говорить об этом отрезке, то запускается ДПКр, например из Ивано-Франковска через Дрогобыч, и везёт до самих Нижанковичей. Правда, уже есть Рава с её двумя поездами в Варшаву, так что тут подойдёт разве что тем кому в Перемышль и далее вплоть до Вроцлава. Та и модные новые дизеля уже все распихали, разве что на КВСЗ ещё купят.

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11060
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение Бодрый »

mann писал(а):
20 дек 2024, 12:07
Вполне представляю такую картину в электричке.
Если говорить об этом отрезке, то запускается ДПКр, например из Ивано-Франковска через Дрогобыч
Одного разу вирішив пошукати пригод і їхав "Червоною рутою" з Моршина до Івано-Франківська. Таке враження, що біля кожного стовпа зупинялись
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6083
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение euhome »

На кордоні з Польщею відкрили оновлений залізничний переїзд: суттєво збільшить пропуск поїздів

https://epravda.com.ua/biznes/na-kordon ... iv-802060/

Віктор Волокіта — 15 січня, 19:18

АТ "Укрзалізниця" за підтримки Євросоюзу відкрила оновлений пункт контролю поїздів на кордоні з Польщею, який перенесли на станцію Мостиська ІІ.

Про це повідомляє пресслужба компанія.

"Якщо раніше на добу могли оглянути шість вантажних поїздів, то тепер до 15. Тобто це нові можливості для нарощування обсягів вантажних перевезень та прискорення пасажирських поїздів", – розповів голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський.

До реалізації цього проєкту прикордонний огляд поїздів, які прямували з України до Польщі, здійснювався на перегоні Мостиська – Держкордон, і середній час проведення контрольних операцій для одного поїзда складав майже дві години.

Під час реконструкції пункту пропуску було виконано роботи:
  • збудовано 4 вежі для огляду рухомого складу працівниками прикордонної служби України,
  • встановлені 2 блоки-модулі (одно- та двоповерхові) для працівників прикордонного контролю,
  • облаштовано 4 вольєри для службових собак,
  • влаштована система відеоспостереження (30 камер) та покриття Wi-Fi,
  • модернізовано систему секціонування контактної мережі.
Цей проєкт реалізований завдяки паритетному співфінансуванню програми Connecting Europe Facility та Європейського інвестиційного банку.

"Модернізація пункту перетину в Мостиську ІІ – це ще один крок уперед у вдосконаленні залізничного сполучення, зміцненні зв'язків України з ЄС та збільшенні пасажирських та вантажних перевезень", – прокоментувала посол ЄС в Україні Катаріна Матернова.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить