Новости киевских маршруток
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Как вам исправность нашего маршрутного транспорта?
http://korrespondent.net/kyiv/1035553
В Киеве маршрутка на ходу потеряла колесо
В Киеве в среду, 13 января, на проспекте Елены Телиги микроавтобус Богдан, двигаясь от станции метро Дорогожичи в сторону Петровки, на ходу потерял колесо, пишет в своем сегодняшнем номере Комсомольская правда в Украине.
Как пишет издание, недалеко от знака границы Подольского района, маршрутка неожиданно "села" днищем на асфальт и, проехав почти десять метров по проспекту, остановилась. Колесо, отскочив, отлетело на встречную полосу, едва не зацепив ближайшую машину, и остановилось посреди дороги. Из-за ДТП в оба направления проспекта образовалась пробка.
Во время поломки в салоне находились около тридцати пассажиров, многие ехали стоя, пишет издание.
По словам инспекторов ГАИ, причина аварии - техническая неисправность машины. Окончательную причину аварии правоохранители обещают назвать после детального осмотра микроавтобуса, пишет издание.
Напомним, что во вторник, 12 января, возле станции метро Академгородок в маршрутном такси произошел пожар.
http://korrespondent.net/kyiv/1035553
В Киеве маршрутка на ходу потеряла колесо
В Киеве в среду, 13 января, на проспекте Елены Телиги микроавтобус Богдан, двигаясь от станции метро Дорогожичи в сторону Петровки, на ходу потерял колесо, пишет в своем сегодняшнем номере Комсомольская правда в Украине.
Как пишет издание, недалеко от знака границы Подольского района, маршрутка неожиданно "села" днищем на асфальт и, проехав почти десять метров по проспекту, остановилась. Колесо, отскочив, отлетело на встречную полосу, едва не зацепив ближайшую машину, и остановилось посреди дороги. Из-за ДТП в оба направления проспекта образовалась пробка.
Во время поломки в салоне находились около тридцати пассажиров, многие ехали стоя, пишет издание.
По словам инспекторов ГАИ, причина аварии - техническая неисправность машины. Окончательную причину аварии правоохранители обещают назвать после детального осмотра микроавтобуса, пишет издание.
Напомним, что во вторник, 12 января, возле станции метро Академгородок в маршрутном такси произошел пожар.
Приватні маршрутки висувають вимоги
[ Ірина ЛАБУНСЬКА | “Хрещатик” 17-03-2010 ]
[ Ірина ЛАБУНСЬКА | “Хрещатик” 17-03-2010 ]
Комунальні перевізники стали на бік киян
Приватні перевізники вирішили знову потрусити кишені киян. За проїзд вони вимагають хоча б на півгривні більше. Інакше погрожують закрити маршрути. Антимонопольний комітет застеріг від необґрунтованого підвищення тарифу на проїзд. Наскільки справедливі вимоги маршрутників, нині аналізують у Головному управлінні транспорту. Тим часом «Київпастранс» готовий взяти на себе «покинуті маршрути» та возити киян за старою ціною.
Попри кризу, інфляцію та інші біди киянам не дадуть заощадити на проїзді у громадському транспорті, принаймні приватному. Приватні перевізники вимагають підвищити ціну проїзду хоча б на 50 копійок. Якщо цього не станеться, погрожують взагалі піти з ринку.
“Ми сподіваємося, що на початку квітня буде вирішено питання щодо підвищення ціни. Інакше багато перевізників просто збанкрутують”, — сказав голова Всеукраїнської асоціації автоперевізників Віталій Рева. “Докинути” просять 0,5—1 грн, тож вартість проїзду в столиці мала б встановитися у межах 2—3 грн.
За словами приватних перевізників, з нинішнім тарифом вони працюють практично на збиток, з максимальною рентабельністю 3—5 %. Торік 12 компаній взагалі нібито розорилися. Інші ж випускають на маршрути менше машин, бо рухомий склад немає за що лагодити. Як зазначав раніше голова асоціації перевізників роботодавців “Столиця” Валерій Ліпецький, складна ситуація спричинена тим, що пальне, мастила, запчастини невпинно дорожчають, тим часом як вартість проїзду не змінюється. “Якщо порахувати всі складові, то проїзд мав би сягнути 5—7 гривень залежно від маршруту, та, звісно, цього ніхто не допустить”, — зазначив Валерій Ліпецький.
Проте ці, здавалося б, залізні аргументи не стали переконливими для Антимонопольного комітету України (АМКУ). Його Київське міське відділення застерегло приватних перевізників від необґрунтованого підвищення цін на проїзд. Як пояснив “Хрещатику” голова столичного відділення АМКУ Віктор Король, це не означає, що проїзд у маршрутках не дорожчатиме взагалі, збільшення цін має бути економічно обґрунтованим.
“Лунали заяви про намір підвищити тарифи на 20—25 відсотків. Проте має бути економічне обґрунтування. Як мені відомо, на сьогодні відповідні розрахунки до Головного управління транспорту надали лише три приватні компанії”, — сказав Віктор Король. За його словами, є методика розрахунку вартості проїзду, затверджена Кабміном.
“Вона рекомендаційна, але передбачає, що перевізники можуть переглядати ціну на проїзд залежно від кон’юнктури ринку. Наприклад, зростання вартості пального не менше, ніж на 10 відсотків. Проте всі кроки мають бути узгоджені з ГУ транспорту, яке проводило конкурс і з яким укладено договори на перевезення”, — пояснив пан Король. Міське відділення АМКУ продовжує збирати інформацію від перевізників та вивчати її.
В ГУ транспорту заяви перевізників поки що аналізують. Тим часом у КП “Київпастранс” здивовані оповідками маршрутників про збитковість. Комунальникам перевезення у режимі маршрутного таксі торік принесло 90 млн грн прибутку. “Ми працюємо нормально, без збитків. Якщо приватники закриватимуть маршрути, ми візьмемо їхні маршрути собі, а ціни залишимо колишні. Ресурсів у нас вистачає”, — сказав заступник гендиректора “Київпастрансу” Сергій Литвинов.
Нагадаємо, востаннє вартість проїзду в маршрутках зросла восени 2008-го. Тоді “стрибок” ціни становив 50 копійок — до 2—2,5 грн за проїзд.
Приватні перевізники вирішили знову потрусити кишені киян. За проїзд вони вимагають хоча б на півгривні більше. Інакше погрожують закрити маршрути. Антимонопольний комітет застеріг від необґрунтованого підвищення тарифу на проїзд. Наскільки справедливі вимоги маршрутників, нині аналізують у Головному управлінні транспорту. Тим часом «Київпастранс» готовий взяти на себе «покинуті маршрути» та возити киян за старою ціною.
Попри кризу, інфляцію та інші біди киянам не дадуть заощадити на проїзді у громадському транспорті, принаймні приватному. Приватні перевізники вимагають підвищити ціну проїзду хоча б на 50 копійок. Якщо цього не станеться, погрожують взагалі піти з ринку.
“Ми сподіваємося, що на початку квітня буде вирішено питання щодо підвищення ціни. Інакше багато перевізників просто збанкрутують”, — сказав голова Всеукраїнської асоціації автоперевізників Віталій Рева. “Докинути” просять 0,5—1 грн, тож вартість проїзду в столиці мала б встановитися у межах 2—3 грн.
За словами приватних перевізників, з нинішнім тарифом вони працюють практично на збиток, з максимальною рентабельністю 3—5 %. Торік 12 компаній взагалі нібито розорилися. Інші ж випускають на маршрути менше машин, бо рухомий склад немає за що лагодити. Як зазначав раніше голова асоціації перевізників роботодавців “Столиця” Валерій Ліпецький, складна ситуація спричинена тим, що пальне, мастила, запчастини невпинно дорожчають, тим часом як вартість проїзду не змінюється. “Якщо порахувати всі складові, то проїзд мав би сягнути 5—7 гривень залежно від маршруту, та, звісно, цього ніхто не допустить”, — зазначив Валерій Ліпецький.
Проте ці, здавалося б, залізні аргументи не стали переконливими для Антимонопольного комітету України (АМКУ). Його Київське міське відділення застерегло приватних перевізників від необґрунтованого підвищення цін на проїзд. Як пояснив “Хрещатику” голова столичного відділення АМКУ Віктор Король, це не означає, що проїзд у маршрутках не дорожчатиме взагалі, збільшення цін має бути економічно обґрунтованим.
“Лунали заяви про намір підвищити тарифи на 20—25 відсотків. Проте має бути економічне обґрунтування. Як мені відомо, на сьогодні відповідні розрахунки до Головного управління транспорту надали лише три приватні компанії”, — сказав Віктор Король. За його словами, є методика розрахунку вартості проїзду, затверджена Кабміном.
“Вона рекомендаційна, але передбачає, що перевізники можуть переглядати ціну на проїзд залежно від кон’юнктури ринку. Наприклад, зростання вартості пального не менше, ніж на 10 відсотків. Проте всі кроки мають бути узгоджені з ГУ транспорту, яке проводило конкурс і з яким укладено договори на перевезення”, — пояснив пан Король. Міське відділення АМКУ продовжує збирати інформацію від перевізників та вивчати її.
В ГУ транспорту заяви перевізників поки що аналізують. Тим часом у КП “Київпастранс” здивовані оповідками маршрутників про збитковість. Комунальникам перевезення у режимі маршрутного таксі торік принесло 90 млн грн прибутку. “Ми працюємо нормально, без збитків. Якщо приватники закриватимуть маршрути, ми візьмемо їхні маршрути собі, а ціни залишимо колишні. Ресурсів у нас вистачає”, — сказав заступник гендиректора “Київпастрансу” Сергій Литвинов.
Нагадаємо, востаннє вартість проїзду в маршрутках зросла восени 2008-го. Тоді “стрибок” ціни становив 50 копійок — до 2—2,5 грн за проїзд.


- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9692
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Ага, и Привет, коммунальные! КПТ тогда окончательно забьёт на коммунальный транспорт...
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция