КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія V скликання
РІШЕННЯ
від 13 липня 2006 року № 42/42
Про надання земельної ділянки комунальному підприємству «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» для дачного будівництва з метою перенесення Русанівських та Воскресенських садів з траси будівництва Подільського мостового переходу на вул. Радистів у Деснянському районі м. Києва
Відповідно до ст. ст. 92, 123, пункту «в» ст. 141 Земельного кодексу України та розглянувши проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, Київська міська рада вирішила:
1. Внести зміни до Генерального плану м. Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року, а саме: територію, яка передається цим рішенням, вилучити з території лісів та лісопарків і перевести за функціональним призначенням до території колективних садів та дач і доручити ДП Інститут Генерального плану м. Києва ВАТ «Київпроект» внести відповідні зміни до графічної та текстової частин Генерального плану м. Києва і проекту планування його приміської зони на період до 2020 року, оскільки зазначена земельна ділянка не відноситься до земель лісогосподарського призначення.
2. Припинити державному підприємству Київський радіопередавальний центр право користування частиною земельної ділянки площею 14,89 га на вул. Радистів, 73 у Деснянському районі м. Києва, право користування якою посвідчено актом на право користування землею, виданим виконавчим комітетом Київської міської Ради депутатів трудящих 21.02.63, у зв’язку з припиненням діяльності підприємства (лист-звернення Концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення від 12.04.2002 № 713/3-08), та зарахувати зазначену частину земельної ділянки до земель запасу рекреаційного призначення.
3. Затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальному підприємству «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» для дачного будівництва з метою перенесення Русанівських та Воскресенських садів з траси будівництва Подільського мостового переходу на вул. Радистів у Деснянському районі м. Києва.
4. Надати комунальному підприємству «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва», за умови виконання п. 5 цього рішення, в постійне користування земельну ділянку площею 14,89 га для дачного будівництва з метою перенесення Русанівських та Воскресенських садів з траси будівництва Подільського мостового переходу на вул. Радистів у Деснянському районі м. Києва за рахунок земель запасу рекреаційного призначення.
5. Комунальному підприємству «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва»:
5.1. Виконувати обов’язки землекористувача відповідно до вимог ст. 96 Земельного кодексу України.
5.2. У місячний термін звернутись до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) із клопотанням щодо організації робіт по винесенню меж земельної ділянки в натуру (на місцевість) та виготовленню документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою.
5.3. Забезпечити вільний доступ для прокладання нових, ремонту та експлуатації існуючих інженерних мереж і споруд, розміщених у межах земельної ділянки.
5.4. Питання відшкодування відновлюючої вартості зелених насаджень (акт попереднього обстеження зелених насаджень від 29.06.2006 № 95) та інші питання майнових відносин вирішувати в установленому порядку.
5.5. Виконати вимоги, викладені в листах Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища від 29.06.2006 № 19-5425, головного державного санітарного лікаря м. Києва від 29.06.2006 № 3884, управління охорони природного середовища від 30.06.2006 № 071/04-4-19/2076, Державного управління екології та природних ресурсів в м. Києві від 04.07.2006 № 06-6-25/3491, Головного управління охорони культурної спадщини від 29.06.2006 № 3382, Деснянської районної у місті Києві державної адміністрації від 30.06.2006 № 77.
5.6. Питання пайової участі вирішити до початку будівництва відповідно до рішення Київської міської ради від 27.02.2003 № 271/431 «Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва» (із змінами та доповненнями, внесеними рішеннями Київської міської ради від 12.02.2004 № 14/1223, від 28.12.2004 № 1051/2461 та від 27.12.2005 № 622/3083).
6. Попередити землекористувача, що право користування земельною ділянкою може бути припинено відповідно до ст. ст. 141, 143 Земельного кодексу України.
Київський міський голова
Л. Черновецький
Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Опять дачники — в Быковне однако


Проведено розкриття тендерних пропозицій
[ Офіційний сайт КП «Київський метрополітен» | 30-12-2009, 13:25 ]
[ Офіційний сайт КП «Київський метрополітен» | 30-12-2009, 13:25 ]
30 грудня 2009 року тендерним комітетом Київського метрополітену проведено розкриття тендерних пропозицій на закупівлю робіт з будівництва першої черги Лівобережної лінії Київського метрополітену «Троєщина - Осокорки» від вулиці Милославська до станції метро «Лівобережна» з електродепо «Троєщина»
Основні показники будівництва першої черги Лівобережної лінії:
кількість станцій – 8,
будівельна довжина - 12,02 км, у тому числі:
дільниця Лівобережної лінії від вул. Милославська до ст. «Проспект Ватутіна» — ЛОТ1, кількість станцій – 6, будівельна довжина - 7,35 км;
електродепо «Троєщина» — ЛОТ2;
дільниця лівобережної лінії від станції «Проспект Ватутіна» до ст. «Лівобережна» — ЛОТ3, кількість станцій – 2, будівельна довжина - 4,67 км.
Свої тендерні (цінові) пропозиції запропонували два учасники — Акціонерне товариство «Київміськбуд» та Відкрите акціонерне товариство «Київметробуд». Згідно процедури проведення відкритих торгів, протягом тридцяти робочих днів робочою групою будуть вивчені всі документи, надані учасниками торгів, після чого буде оголошено про результати торгів. Як зазначила член тендерного комітету Наталя Савенкова, у разі відповідності наданих тендерних пропозицій вимогам тендерної документації, переможцями можуть стати обидві компанії, але в різних лотах.
Основні показники будівництва першої черги Лівобережної лінії:
кількість станцій – 8,
будівельна довжина - 12,02 км, у тому числі:
дільниця Лівобережної лінії від вул. Милославська до ст. «Проспект Ватутіна» — ЛОТ1, кількість станцій – 6, будівельна довжина - 7,35 км;
електродепо «Троєщина» — ЛОТ2;
дільниця лівобережної лінії від станції «Проспект Ватутіна» до ст. «Лівобережна» — ЛОТ3, кількість станцій – 2, будівельна довжина - 4,67 км.
Свої тендерні (цінові) пропозиції запропонували два учасники — Акціонерне товариство «Київміськбуд» та Відкрите акціонерне товариство «Київметробуд». Згідно процедури проведення відкритих торгів, протягом тридцяти робочих днів робочою групою будуть вивчені всі документи, надані учасниками торгів, після чого буде оголошено про результати торгів. Як зазначила член тендерного комітету Наталя Савенкова, у разі відповідності наданих тендерних пропозицій вимогам тендерної документації, переможцями можуть стати обидві компанії, але в різних лотах.


На будівництво Лівобережної лінії метро претендують дві компанії
[ »Українська правда. Київ» | 30-12-2009, 14:10 ]
ВАТ «Київметробуд» і АТ «Холдингова компанія «Київмістобуд» беруть участь в тендері на визначення генпідрядника будівництва першої черги Лівобережної лінії метрополітену (Троєщина-Осокорки) від вул. Милославської до ст. метро «Лівобережна».
Тендерні пропозиції претендентів розкриті на засіданні тендерного комітету КП «Київський метрополітен» у середу, повідомляє «Інтерфакс-Україна».
Будівництво першої черги припускає прокладку лінії метрополітену від станції метро «Милославська» до станції «проспект Ватутіна» (лот 1), від станції «проспект Ватутіна» до станції «Лівобережна» (лот 3), а також будівництво електродепо «Троєщина» (лот 2).
Цінова пропозиція «Київмістобуду» по лоту 1 складає 828,313 мільйона гривень, по лоту 2 — 643,253 мільйона гривень, по лоту 3 — 1,070 мільярда гривень.
Пропозиція «Київметробуду» по лоту 1 складає 431,242 мільйона гривень, по лоту 2 — 1,079 мільярда гривень, по лоту 3 — 721,502 мільйона гривень.
Таким чином, у цілому цінова пропозиція «Київметробуду» на 310 мільйонів гривень є дешевшою за пропозицію «Київмістобуду».
Відповідно до умов тендеру, його переможець буде визначений через 30 робочих днів, а введення в експлуатацію першої черги Лівобережної лінії метро передбачається в 2019 році.
[ »Українська правда. Київ» | 30-12-2009, 14:10 ]
ВАТ «Київметробуд» і АТ «Холдингова компанія «Київмістобуд» беруть участь в тендері на визначення генпідрядника будівництва першої черги Лівобережної лінії метрополітену (Троєщина-Осокорки) від вул. Милославської до ст. метро «Лівобережна».
Тендерні пропозиції претендентів розкриті на засіданні тендерного комітету КП «Київський метрополітен» у середу, повідомляє «Інтерфакс-Україна».
Будівництво першої черги припускає прокладку лінії метрополітену від станції метро «Милославська» до станції «проспект Ватутіна» (лот 1), від станції «проспект Ватутіна» до станції «Лівобережна» (лот 3), а також будівництво електродепо «Троєщина» (лот 2).
Цінова пропозиція «Київмістобуду» по лоту 1 складає 828,313 мільйона гривень, по лоту 2 — 643,253 мільйона гривень, по лоту 3 — 1,070 мільярда гривень.
Пропозиція «Київметробуду» по лоту 1 складає 431,242 мільйона гривень, по лоту 2 — 1,079 мільярда гривень, по лоту 3 — 721,502 мільйона гривень.
Таким чином, у цілому цінова пропозиція «Київметробуду» на 310 мільйонів гривень є дешевшою за пропозицію «Київмістобуду».
Відповідно до умов тендеру, його переможець буде визначений через 30 робочих днів, а введення в експлуатацію першої черги Лівобережної лінії метро передбачається в 2019 році.


Очень удивляет разброс цен. Первый лот у одной компании в два раза дороже, чем у другой, третий - в 1,5 раза. Но при этом лот 2 в 1,5 раза дешевле. Если было бы хоть какое-то подобие конкуренции, то цены должны были отличаться в одну сторону или незначительно отличаться. Ведь туннели здесь прокладывать не нужно, щиты не нужны. Очень это все подозрительно.
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Интересно сравнить
http://maps.yandex.ru/?ll=30.529129%2C5 ... z=18&l=sat
http://maps.google.com/?ie=UTF8&hq=&ll= ... 2&t=h&z=18
Судя по всему военные уже подготовились к строительству, мостик скосили, да и на территории завода более-менее чисто, значит таки увы одна проблема - финансирование стройки.
http://maps.yandex.ru/?ll=30.529129%2C5 ... z=18&l=sat
http://maps.google.com/?ie=UTF8&hq=&ll= ... 2&t=h&z=18
Судя по всему военные уже подготовились к строительству, мостик скосили, да и на территории завода более-менее чисто, значит таки увы одна проблема - финансирование стройки.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.