Обзоры прессы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
А с ССВ она кому-то нужна?Анатолий писал(а):И кому будет нужна одна станция метро (без ССВ)?

Попов как раз корректно выразился, ибо закопать Радужную перед строительство трассы ПМП через сады - технологическая необходимость.edtreg писал(а):блин, люди... ну как можно так реагировать... ну некорректно человек (Попов) выразился, а вы шуму подняли.
Здесь могла быть моя подпись...
’повного проекту Подільсько-Воскресенського мостового переходу’
Цікаво, чи це можна так зрозуміти, що замість об’їздної берегом вони по чесному шляхопровід напряму зроблять, а від об’їздної відмовляться (на що я дуже сподіваюсь)?
Цікаво, чи це можна так зрозуміти, що замість об’їздної берегом вони по чесному шляхопровід напряму зроблять, а від об’їздної відмовляться (на що я дуже сподіваюсь)?
Последний раз редактировалось vadik 24 апр 2012, 16:16, всего редактировалось 3 раза.
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Про отмену "объездной" речь не идет.vadik писал(а):’повного проекту Подільсько-Воскресенського мостового переходу’
Цікаво, чи це можна так зрозуміти, що замість об’їздної берегом вони по чесному шляхопровід напряму зроблять, а від об’їздної відмовляться (на що я дуже сподіваюсь)?
Здесь могла быть моя подпись...
Ну ошибся человек берегом, неместный -- что с него возьмёшь... Да и должность т.с. обязывает. Вон Лёня уже давеча на стройплощадке "Демиевской" открывал метро на Троещину...edtreg писал(а):Да я имел в виду его слова про Herrenknecht и Wirth.Попов как раз корректно выразился, ибо закопать Радужную перед строительство трассы ПМП через сады - технологическая необходимость.


Линия метро на Троещину станет кольцевой
Четвертая ветка метрополитена, которая пройдет на Троещину, позволит создать в столице кольцевую линию метро. Об этом рассказал корреспонденту Kievpress директор института «Киевметропроект» Анатолий Волынский
«Мы сделали предпроектную разработку четвертой ветки метро, которая проходила бы с Троещины до аэропорта «Жуляны» и дальше – в сторону Окружной дороги. Это позволит нам со временем сделать в столице кольцевую линию метро. Первый этап строительства четвертой линии – это две станции на правом берегу: «Подольская» (с пересадкой на станцию «Площадь Тараса Шевченко») и «Глубочицкая» (с пересадкой на станцию «Лукьяновская»). Далее идут три станции через Днепр, которые уже строятся. Это станции «Судостроительная», «Труханов остров» и «Зволив Десенка». А станцию «Радужная», которая будет находится на Левом берегу, уже можно закольцевать с красной, Святошинско-Броварской веткой», - рассказал Анатолий Волынский.
http://www.kievpress.net/news/Liniya_me ... voy-15848/
«Мы сделали предпроектную разработку четвертой ветки метро, которая проходила бы с Троещины до аэропорта «Жуляны» и дальше – в сторону Окружной дороги. Это позволит нам со временем сделать в столице кольцевую линию метро. Первый этап строительства четвертой линии – это две станции на правом берегу: «Подольская» (с пересадкой на станцию «Площадь Тараса Шевченко») и «Глубочицкая» (с пересадкой на станцию «Лукьяновская»). Далее идут три станции через Днепр, которые уже строятся. Это станции «Судостроительная», «Труханов остров» и «Зволив Десенка». А станцию «Радужная», которая будет находится на Левом берегу, уже можно закольцевать с красной, Святошинско-Броварской веткой», - рассказал Анатолий Волынский.
http://www.kievpress.net/news/Liniya_me ... voy-15848/
Попов переконує, що дві нові станції метро відкриють вчасно
Будівництво нових станцій метро "Іподром" та “Теремки” у Києві відбувається згідно з графіком, - запевнив голова КМДА.
Голова Київської міської держадміністрації Олександр Попов запевняє, що будівництво нових станцій метро "Іподром" та “Теремки” на Куренівсько-Червоноармійській лінії столичного метрополітену відбувається згідно з графіком затверджених робіт і будуть відкриті в обіцяні терміни, тобто "Іподром" - в жовтні цього року, а “Теремки” – до кінця 2012 р.
Як передає кореспондент УНІАН, про це в інтерв’ю журналістам заявив сьогодні голова Київської міської держадміністрації Олександр Попов після ознайомлення з ходом будівництва станції.
«Станція метро «Іподром» буде відкрита в жовтні, а в кінці 2012 року запрацює і станція «Теремки», - сказав О.Попов.
За інформацією голови КМДА, прохідницькі роботи на будівництві станції "Іподром" вже завершені.
"З сьогоднішнього дня щити починають рух до станції “Теремки”. Поки всі роботи йдуть за графіком", - зазначив він.
О.Попов запевнив, що завдяки підтримці уряду України проблем з фінансуванням робіт з будівництва метро у Києві немає.
Крім того, О.Попов повідомив, що після завершення будівництва метро на Теремки столична влада планує добудувати станцію "Львівська брама". Ця станція, підкреслив він, дозволить істотно розвантажити пасажиропотік в центрі міста.
Як повідомляв УНІАН, в березні ц.р. з будівництвом станцій Київського метро ознайомився прем'єр-міністр України Микола Азаров, який заявив, що цього року ці дві станції будуть відкриті для обслуговування пасажирів.
«Ця лінія Теремки-Іподром буде завершена: в жовтні станція «Іподром», у грудні – станція «Теремки». Таким чином, формально цей напрямок цього року буде завершено”, - сказав М.Азаров.
Довідка УНІАН. Кабінет міністрів України затвердив Порядок використання в 2012 році коштів для здійснення м. Києвом функцій столиці.
Згідно з постановою “Про затвердження Порядку використання в 2012 році коштів для здійснення м. Києвом функцій столиці, зокрема будівництва метрополітену до житлового масиву Троєщина” від 18 січня №40, комунальне підприємство “Київський метрополітен” на будівництво ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену в м. Києві від станції “Либідська” до станції “Виставковий центр” отримає 73 мл. грн.; на будівництво ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену в м. Києві від станції “Виставковий центр” до Одеської площі в Голосіївському районі - 41 млн. 600 тис. грн; на будівництво ділянки Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в м. Києві від станції “Глубочицька” до станції “Райдужна” з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина (варіант милкого закладання на Подолі) - 5 млн. грн.
http://www.unian.ua/news/501966-popov-p ... hasno.html
Будівництво нових станцій метро "Іподром" та “Теремки” у Києві відбувається згідно з графіком, - запевнив голова КМДА.
Голова Київської міської держадміністрації Олександр Попов запевняє, що будівництво нових станцій метро "Іподром" та “Теремки” на Куренівсько-Червоноармійській лінії столичного метрополітену відбувається згідно з графіком затверджених робіт і будуть відкриті в обіцяні терміни, тобто "Іподром" - в жовтні цього року, а “Теремки” – до кінця 2012 р.
Як передає кореспондент УНІАН, про це в інтерв’ю журналістам заявив сьогодні голова Київської міської держадміністрації Олександр Попов після ознайомлення з ходом будівництва станції.
«Станція метро «Іподром» буде відкрита в жовтні, а в кінці 2012 року запрацює і станція «Теремки», - сказав О.Попов.
За інформацією голови КМДА, прохідницькі роботи на будівництві станції "Іподром" вже завершені.
"З сьогоднішнього дня щити починають рух до станції “Теремки”. Поки всі роботи йдуть за графіком", - зазначив він.
О.Попов запевнив, що завдяки підтримці уряду України проблем з фінансуванням робіт з будівництва метро у Києві немає.
Крім того, О.Попов повідомив, що після завершення будівництва метро на Теремки столична влада планує добудувати станцію "Львівська брама". Ця станція, підкреслив він, дозволить істотно розвантажити пасажиропотік в центрі міста.
Як повідомляв УНІАН, в березні ц.р. з будівництвом станцій Київського метро ознайомився прем'єр-міністр України Микола Азаров, який заявив, що цього року ці дві станції будуть відкриті для обслуговування пасажирів.
«Ця лінія Теремки-Іподром буде завершена: в жовтні станція «Іподром», у грудні – станція «Теремки». Таким чином, формально цей напрямок цього року буде завершено”, - сказав М.Азаров.
Довідка УНІАН. Кабінет міністрів України затвердив Порядок використання в 2012 році коштів для здійснення м. Києвом функцій столиці.
Згідно з постановою “Про затвердження Порядку використання в 2012 році коштів для здійснення м. Києвом функцій столиці, зокрема будівництва метрополітену до житлового масиву Троєщина” від 18 січня №40, комунальне підприємство “Київський метрополітен” на будівництво ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену в м. Києві від станції “Либідська” до станції “Виставковий центр” отримає 73 мл. грн.; на будівництво ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену в м. Києві від станції “Виставковий центр” до Одеської площі в Голосіївському районі - 41 млн. 600 тис. грн; на будівництво ділянки Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в м. Києві від станції “Глубочицька” до станції “Райдужна” з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина (варіант милкого закладання на Подолі) - 5 млн. грн.
http://www.unian.ua/news/501966-popov-p ... hasno.html