Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
оххх... если ст будет до ума доведено то смысл в метро?
Последний раз редактировалось Dream_On 05 мар 2010, 11:19, всего редактировалось 1 раз.
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Тут нашёл новый ТС для поездок по 25 линии.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
До Городньої і далі до Миропільської, маршрут мінімум до Дарницького вокзалу
От Огородной до Дарницкого вокзала уже есть рельсовый путь. Если бы у горвластей было желание реально улучшить транспортное сообщение в этом направлении (а не только предвыборный пиар), то что мешает загрузить его уже сейчас, а не строить дублирующий путь в течении 20-30 лет


«Київміськбуд» виграв тендер на будівництво метро на Троєщину
[ «Українські новини» | 24-02-2010, 18:32
«Київміськбуд» став переможцем тендера КП «Київський метрополітен» з відбору генерального підрядника будівництва першої черги Лівобережної лінії метрополітену з електродепо «Троєщина».
Як повідомили в прес-службі КП «Київський метрополітен», переможець тендера був оголошений 9 лютого, договір з ним буде підписано найближчим часом відповідно до строків, установлених чинним законодавством.
«Вибір переможця тендера в нас відбувався на абсолютно законних підставах, відповідно до діючого законодавства», — заявили члени тендерного комітету КП «Київський метрополітен».
При цьому в метрополітені підкреслили, що ця черга будівництва метро на Троєщину пройде по вже існуючій швидкісній наземній трамвайній лінії по вулиці Оноре де Бальзака на лівому березі Дніпра.
Передбачається, що нова лінія метро з електродепо буде уведена в експлуатацію до початку 2016 року.
Зі слів керівництва столичного метрополітену, тендерні пропозиції двох учасників (АТ ХК «Київміськбуд» і ВАТ «Київметробуд»), були ретельно вивчені фахівцями підприємства.
«У рамках законодавства, для одержання роз’яснень щодо виниклих питань, кожному учасникові робилися додаткові запити. Зокрема, при обробці нашого запиту АТ ХК «Київміськбуд» виявив технічні помилки у своїй тендерній пропозиції, про які повідомив з детальним поясненням. Згідно п.55 «Положення про закупівлі», замовник має право виправити помилки за згодою учасника. Їхнє виправлення призвело до значної економії державних коштів», — зазначили в КП «Київський метрополітен».
Загальна вартість тендерної пропозиції АТ ХК «Київміськбуд» за трьома лотами становила 1 576,1 млн грн., а ВАТ «Київметробуд» визначив ціну будівництва в 2 231,0 млн грн.
[hr]
«Київметробуд» оскаржує результати тендеру щодо метро на Троєщину
[ «Українська правда. Київ» | 04-03-2010 18:29 ]
Компанія «Київметробуд» просить Господарський суд Києва відмінити підсумки проведеного КП «Київський метрополітен» тендеру, що визначив холдингову компанію «Київміськбуд» генеральним підрядником будівництва першої черги Лівобережної лінії метро «Троєщина — Осокорки».
Про це заявив представник «Київметробуду, який також претендував на будівництво цієї ділянки, пише Київ.proUA.com з посиланням на «Українські новини».
«У позові ми просимо відмінити результати тендеру», — сказав представник.
На думку «Київметробуду», його тендерна заявка була вигіднішою з економічної точки зору, ніж пропозиція ХК «Київміськбуд»
Дату подачі позову представник «Київметробуду» не повідомив.
Як відомо, в лютому «Київський метрополітен» за підсумками тендеру вибрав ХК «Київміськбуд» генпідрядником будівництва вказаної ділянки метро на Троєщину.
ХК «Київміськбуд» належить Київській міській державній адміністрації.
[ «Українські новини» | 24-02-2010, 18:32
«Київміськбуд» став переможцем тендера КП «Київський метрополітен» з відбору генерального підрядника будівництва першої черги Лівобережної лінії метрополітену з електродепо «Троєщина».
Як повідомили в прес-службі КП «Київський метрополітен», переможець тендера був оголошений 9 лютого, договір з ним буде підписано найближчим часом відповідно до строків, установлених чинним законодавством.
«Вибір переможця тендера в нас відбувався на абсолютно законних підставах, відповідно до діючого законодавства», — заявили члени тендерного комітету КП «Київський метрополітен».
При цьому в метрополітені підкреслили, що ця черга будівництва метро на Троєщину пройде по вже існуючій швидкісній наземній трамвайній лінії по вулиці Оноре де Бальзака на лівому березі Дніпра.
Передбачається, що нова лінія метро з електродепо буде уведена в експлуатацію до початку 2016 року.
Зі слів керівництва столичного метрополітену, тендерні пропозиції двох учасників (АТ ХК «Київміськбуд» і ВАТ «Київметробуд»), були ретельно вивчені фахівцями підприємства.
«У рамках законодавства, для одержання роз’яснень щодо виниклих питань, кожному учасникові робилися додаткові запити. Зокрема, при обробці нашого запиту АТ ХК «Київміськбуд» виявив технічні помилки у своїй тендерній пропозиції, про які повідомив з детальним поясненням. Згідно п.55 «Положення про закупівлі», замовник має право виправити помилки за згодою учасника. Їхнє виправлення призвело до значної економії державних коштів», — зазначили в КП «Київський метрополітен».
Загальна вартість тендерної пропозиції АТ ХК «Київміськбуд» за трьома лотами становила 1 576,1 млн грн., а ВАТ «Київметробуд» визначив ціну будівництва в 2 231,0 млн грн.
[hr]
«Київметробуд» оскаржує результати тендеру щодо метро на Троєщину
[ «Українська правда. Київ» | 04-03-2010 18:29 ]
Компанія «Київметробуд» просить Господарський суд Києва відмінити підсумки проведеного КП «Київський метрополітен» тендеру, що визначив холдингову компанію «Київміськбуд» генеральним підрядником будівництва першої черги Лівобережної лінії метро «Троєщина — Осокорки».
Про це заявив представник «Київметробуду, який також претендував на будівництво цієї ділянки, пише Київ.proUA.com з посиланням на «Українські новини».
«У позові ми просимо відмінити результати тендеру», — сказав представник.
На думку «Київметробуду», його тендерна заявка була вигіднішою з економічної точки зору, ніж пропозиція ХК «Київміськбуд»
Дату подачі позову представник «Київметробуду» не повідомив.
Як відомо, в лютому «Київський метрополітен» за підсумками тендеру вибрав ХК «Київміськбуд» генпідрядником будівництва вказаної ділянки метро на Троєщину.
ХК «Київміськбуд» належить Київській міській державній адміністрації.


- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Смысл в том, что Троещине нужна прямая линия, чтобы без пересадок добираться на правый берег.Dream_On писал(а):оххх... если ст будет до ума доведено то смысл в метро?
А вообще, так как ПВМП построен уже на 50% наверное, все разговоры на тему "нужно метро - не нужно" считаю бессмысленными. Раз уж вбухали уже столько денег в мост, то метро - быть!
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Может это смахивает на параною по поводу теории заговора, но мне кажется, что победу в тендере намеренно отдали КГС, зная, что КМС пойдет судиться и на длительный срок заблокирует строительство. Так как строить и так никто ничего не собирался ибо не за что, такая ситуация устраивает всех. Ну кроме жителей Троещины, наверное.«Київметробуд» оскаржує результати тендеру щодо метро на Троєщину
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Не понял, а если бы отдали КМС, что бы изменилось? Денег так само нет. В чём разница? Что теперь мэрия белая и пушистая, т.к. готова (якобы) финансировать, но плохой КМС заблокировал всё?
Так в мэрии на всё это плевать, какая уж тут теория заговоров.
Так в мэрии на всё это плевать, какая уж тут теория заговоров.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт