Страница 260 из 602

Добавлено: 29 мар 2008, 13:38
sevlad
На твой фотке кстати видно что я ошибся - правая опора не установлена. Видно выпуск шпилек из бетонной пятки. Опору не ставят т.к она явно будет мешать подъему балки.
Но там еще мешает и троллейбусная линия. Места для маневров с Н-кратным перекладываниям балки совсем мало. Тем интереснее было бы увидеть весь процесс...

Добавлено: 29 мар 2008, 14:02
wingman
что им наночь помешает убрать небольшой участок троллейбусных проводов?

Добавлено: 29 мар 2008, 14:38
Klovsky
Ярослава 29/03 - 232 кольца.

Над местом, где лоб забоя - можно разглядеть едва заметное проседание дороги, по сравнению с непройденным участком.

Вентузел № 107 Демиевской - работы непочатый край.

Добавлено: 29 мар 2008, 19:42
AMY
Коли буде метро на Теремках?

[ Вадим Василишин, Максим Плешко, Олег Сидоренко | INTV 28-03-2008 ]
Сьогодні в Голосіївському районі з’явились біг-борди такого змісту: "Метро на Теремки в 2008-му! - КМДА гарантує". 300 тисяч киян, які годинами простоюють у заторі на Московської площі і терплять незручності, пов’язані з будівництвом підземки вздовж усього напрямку, зітхнуть із полегшенням: "Ну, нарешті, ще трохи…"

Дехто може подумати: "Певно, за Черновецького голосувати треба, це ж він гарантує метро". Сказати можна все, бо вибори в травні, а до кінця 2008-го далеко. А як воно там буде, чи поїде метро до кінця року, чи ні - то вже інше питання.

Изображение Изображение Изображение

Ремонтні роботи на Московській тривають із минулого літа. Скоро рік! Але тільки тепер вони вступили в активну фазу, яка ознаменувалась заторами уже від Голосіївської площі.

Зважаючи на громадський інтерес до цієї проблеми, редакція INTV вирішила дослідити тему.

Три нові станції - "Деміївська", "Голосіївська" та "Васильківська", матимуть пропускну спроможність майже 34 тис. осіб на годину. Їхнє відкриття відбудеться 2008 року. Ці станції ще в стадії зародку, але ми вже з нетерпінням чекаємо дня народження.

Изображение Изображение

Згідно з проектом, 2008 року буде зроблено основні роботи з будівництва естакади, що забезпечуватиме безперешкодний рух транспорту між бульваром Дружби Народів і проспектом 40-річчя Жовтня. "Після модернізації Московської площі з облаштуванням дворівневої сучасної розв’язки пропускна спроможність автотранспорту зросте з 9 тис. до 12 тис. авто на годину.

Изображение Изображение Изображение

Коли ж насправді окопи та котловани матимуть вигляд станцій метро?

Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение
Завзяті працівники поглядають із посмішкою на цей плакат

Отже, чи поїде метро на Теремки 2008 року?

Це ми запитали в прохідника, начальника зміни. Наводити ім’я та фото інженера не будемо, аби не підставляти людину. Розкриваючи нам тему, він думав, що спілкується з журналістами районної промерської газети.

"Їм із кабінетів легко розказувати. Нехай сюди подивляться, на це багно… Тут старий район, старі комунікації. Ми проходимо по 2 – 3 метри на день. Який 2008-й рік. Ви що? Це ілюзії…", – почули ми у відповідь.

І знаєте, чомусь більше віриться начальнику зміни, який усе життя метро "копає", аніж Черновецькому з його фантазіями та Бассу, який сам ще недавно копав… пісочницю.

Якщо не зважати на всі обіцянки, то метро на Теремки не поїде 2008 року. Так кажуть фахівці. За їхніми словами, це просто неможливо фізично. Не будемо стверджувати, але має право на життя й така теза: кому незручності й затори, кому темпи роботи, а кому відмивання на цій роботі грошей. Ну не вміють наші містобудівники робити все так, щоб це не заважало киянам: уночі, тихо, швидко і якісно.

Зважаючи на значний громадський інтерес до проблеми, портал INTV бере "інформаційне шефство" над темою будівництва метро на Теремках.
Ми постійно триматимемо вас в курсі просування робіт та дій столичної влади.

Зокрема, проти ночі 31 березня відбудеться монтаж пішохідного мосту над проспектом Червонозоряним біля Московської площі та перевірка ходу будівельних робіт на станції метро "Деміївська".

Учасники:
- перший заступник голови КМДА Денис Басс,
- генеральний директор КК "Київавтодор" Георгій Глінський,
- начальник КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников,
- генеральний директор ВАТ "Київметробуд" Володимир Петренко.

Продовження теми читайте і дивіться в понеділок на INTV.

Закінчити хочеться на веселій ноті.
Коли роботи завершаться (колись це ж має статись), Київ матиме перший у світі "Макдональдс" під мостом.
Изображение

Добавлено: 30 мар 2008, 02:35
NNNN
Заказная статья.

Добавлено: 30 мар 2008, 06:31
DFAW
Я только что вернулся, ик.

КС тролля снимали примерно на участке в 200 метров, ставил всё 45 тонник мостостроевский, выглядело всё замечательно. Снимал с пол 12 до 2. Опору поставили за пол часа. Дольше леса вокруг неё собирали.

На Голосеевской дали поснимать нормально. Общался с Петренко, Метростой обещает в мае сбиться с котлованом Голосеевской, уточнил много интересного про Надежду.

Пост считается анонсом, ждите всё завтра cсегодня после обеда.

Добавлено: 30 мар 2008, 08:41
Дёдя
Я только что вернулся, ик.
А я не мог с тобой поехать :-(
Жаль, очень жаль :-(

Добавлено: 30 мар 2008, 10:39
minkovk
Три дня отсутствовал.
Перемен не много.
Виктория 50 коолец.
Табличка стоит в ровень с забором, который перенесли на 2-3 метра выше по Васильковской
Теперь дренажная решетка находится внутри забора.
В котловане заметно прибывает вода.
Даже грязевой гейзер просматривается.
Угол начали засыпку гравием.
Анкерование С6 делает заметно быстрее чем красная буровая.

Добавлено: 30 мар 2008, 10:54
minkovk
В правом верхнем углу на уровне 2 м от засыпки гравием ставят тавры и угловой растрелл уже стоит.
Это ниже двух рядов анкеров. Это уже 5 ряд растрелов в углу.
Вода не дает раслабиться.
Сейчас пилот мешает сделать полноценное крепление низа опорных стенок. И еще примерно месяц будет мешать.

Добавлено: 30 мар 2008, 11:35
AMY
DFAW писал(а):Общался с Петренко, Метростой обещает в мае сбиться с котлованом Голосеевской

А когда с Демиевской?

Добавлено: 30 мар 2008, 13:35
minkovk
В правой опорной стенке примерно в 13 метрах от торца имеется вертикальная щель.
Чем ниже тем она шире.
С самоно верха на нее накладывали латки стальные и заливали бетоном.
Сейчас эта щель снова зашита стальными листами и рабочий закладывает ее валунами. Вероятно скоро будут опять бетонировать.
Под щелью самая "каша" из грязи и воды.
Касагранда напартачила при установке стены.
Где-то в том месте осталась залитой и труба которую не смогли вытащить.

Добавлено: 30 мар 2008, 14:50
tov_tob
DFAW писал(а):Опору поставили за пол часа.
Я даже 20 мин насчитал :)
DFAW писал(а):На Голосеевской дали поснимать нормально.
Не, я понимаю, что Голосеевская по ряду причин запомнилась больше :), но снимали на Демиевской ;)

Добавлено: 30 мар 2008, 15:51
DFAW
tov_tob я после Голосеевской ещё в Бабае остограмился, так что мне простительно :-)

AMY - обещают летом, так как Петренко официально назвал причину остановки щита, я с ним проговорил мелочи и теперь имею полное права всё описать, но мне надо всё систематизировать. Так что подожди до вечера:)

Добавлено: 30 мар 2008, 16:37
emsviking
Klovsky писал(а):Над местом, где лоб забоя - можно разглядеть едва заметное проседание дороги, по сравнению с непройденным участком.

в упор не вижу.

Добавлено: 30 мар 2008, 20:04
Klovsky
«Ты суслика видишь? — Нет. — И я нет. А он есть!» (фильм «ДМБ»).

Это надо смотреть на местности.
Причём я не утверждаю, что из-за щита проседание, может там такие колеи летом большегрузы протоптали, но поверхность неоднородная.