Страница 27 из 77
Добавлено: 18 апр 2011, 17:06
AMY
остановочных пунктов - 2, т.е. тупо К-Пасс - аэропорт? а ст.Дарница?
Обсуждали
тут
Добавлено: 16 май 2011, 14:41
Zabuhaylo
Уряд прийняв зміни щодо замовника будівництва залізничної гілки між «Борисполем» і Києвом
Кабінет міністрів України передав функції замовника реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ – міжнародний аеропорт "Бориспіль" від аеропорту Дирекції з будівництва та управління національним проектом "Повітряний експрес" та іншими інфраструктурними об`єктами Київського регіону.
Відповідну постанову від 27 квітня 2011 р. № 499 розміщено на сайті уряду.
Цією постановою доручається внести відповідні зміни до постанови Кабміну від 28 березня 2011 р. № 335 "Деякі питання підготовки до реалізації проекту організації пасажирського залізничного сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт «Бориспіль».
Крім того, Київській міській та Київській обласній державним адміністраціям, Державному агентству з інвестицій та управління національними проектами, Міністерству інфраструктури, Державному агентству із земельних ресурсів і державному підприємству "Дирекція з будівництва та управління національним проектом "Повітряний експрес" та іншими інфраструктурними об`єктами Київського регіону" доручається вирішити у встановленому порядку питання про виділення земельних ділянок, необхідних для реалізації проекту.
Як повідомляв УНІАН, 18 квітня 2011 р. у Пекіні (Китай) підписана угода між Експортно-імпортним банком Китаю і українською стороною щодо будівництва швидкісної залізничної гілки між Києвом і міжнародним аеропортом "Бориспіль" (Повітряний експрес) та спорудження об`єктів інфраструктури Київської області (в рамках підготовки до будівництва Великої кільцевої дороги навколо Києва) на суму 2 млрд. дол.
В рамках реалізації національного проекту 5 квітня ц.р. було зареєстроване державне підприємство "Дирекція з будівництва і управління національним проектом " Повітряний експрес" та іншими інфраструктурними об`єктами Київського регіону".
Будівництво залізничної колії між Києвом і аеропортом «Бориспіль» планується розпочати в травні ц.р. Будівництво розраховане на строк до двох років. Генпідрядник будівництва - China National Machinery Industry Complete Engineering Corporation (CMCEC) (Китайська національна корпорація машинної індустрії і генеральних підрядів). Відповідно до техніко-економічних обгрунтувань, окупність «Повітряного експреса» становитиме 15 років.
Довідка УНІАН. У березні ц.р. КМУ надав на 2011 рік ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» державну гарантію для реалізації проекту організації залізничного сполучення з Києвом у розмірі 372 млн. 313,538 тис. доларів США. Орієнтовні показники ТЕО, затвердженого КМУ 28 березня 2011 р., які підлягають уточненню при затвердженні проекту будівництва: довжина маршруту - 37,4 км., час руху електропоїзда на маршруті - 41 хвилина, кількість зупинкових пунктів - 2, шляхопроводів - 3, довжина залізничної естакади - 3,5 км. Передбачено відведення 20,5 га землі в постійне користування і 9 га - в тимчасове. Також передбачено будівництво термінального комплексу станції Київ-Пасажирський загальною площею 10,6 тис. кв. м. Загальна кошторисна вартість, визначена шляхом зведення витрат у поточних цінах станом на 1 жовтня 2010 р., - 3 млрд. 270,727 млн. грн., зокрема будівельно-монтажні роботи - 2 млрд. 403,393 млн. грн., обладнання - 60 млн. 993 тис. грн. Вартість уточнюватиметься.
http://economics.unian.net/ukr/detail/88232
Добавлено: 16 май 2011, 15:13
Анатолий
Такие шарахания только ведут к тому, что до Евро-2012 сделать ветку уже не успеют...
Добавлено: 16 май 2011, 18:40
Gregorium
в принципе это формальность. но я сомневаюсь, что к Евро что-то откроют там
Добавлено: 16 май 2011, 22:33
AMY
Ну дык в 2012 ведь жизнь не заканчивается? Или нет?
Добавлено: 17 май 2011, 10:29
TANK
жизнь не заканчивается, заканчивается финансирование и начинается "у буджэтэ денег нет и в этой пятилетке не предвидится".
Добавлено: 19 май 2011, 17:12
Zabuhaylo
может не совсем по теме
«Укрзализныця» и аэропорт «Борисполь» могут создать свое такси
Государственная администрация железнодорожного транспорта Украины («Укрзализныця») и Государственный международный аэропорт «Борисполь» могут создать совместную службу такси, допускает вице-премьер — министр инфраструктуры Борис Колесников.
«На сегодняшний день мы не нашли ни одной службы такси, которая располагает парком из более 300 машин с кондиционерами, счетчиками и системами, которые принимают кредитные карточки двух основных платежных систем», — сказал он на брифинге в четверг, 19 мая.
«Если нет (не найдется – ред.), то на этой неделе уже решается вопрос о том, что «Укрзализныця» вместе с «Борисполем» для центрального вокзала в Киеве и аэропорта сделают свою службу такси», — сказал Б.Колесников.
По его словам, в строящемся терминале D аэропорта «Борисполь» не будет доступа для несертифицированных таксистов. «Будут специальные чипы», — сказал Б.Колесников.
http://news.zn.ua/articles/81254
Добавлено: 19 май 2011, 17:19
Inquisitor
Ну, РЖД же вроде как своё такси имеет, чем мы хуже?
Добавлено: 19 май 2011, 20:36
Коржик
Умилило про терминалы.
Добавлено: 20 май 2011, 17:51
sirrosh
А какие сложности с терминалами? Их и нелегалам можно дать... мне оч. удобно рассчитываться карточкой и я не вижу к этому препятствий ни у таксистов, ни у рыночных торговцев

Вот только "людэ всэ встрайуйе".
Добавлено: 20 май 2011, 18:03
Klovsky
Речь не о платежных терминалах, а о "строящемся" терминале D аэропорта «Борисполь».
Добавлено: 20 май 2011, 19:40
wingman
sirrosh писал(а):А какие сложности с терминалами? Их и нелегалам можно дать... мне оч. удобно рассчитываться карточкой и я не вижу к этому препятствий ни у таксистов, ни у рыночных торговцев

Вот только "людэ всэ встрайуйе".
Нелегал, как и рыночный торговеч, не платит (не заинтересован платить) налоги (часть налогов). При безналичном расчете доход скрыть труднее. Обратите внимание на курсы в интернет магазинах для наличного и безналичного расчета, они существенно отличаются именно из-за этого.
Добавлено: 21 май 2011, 15:09
Алексис
Коржик писал(а):Умилило про терминалы.
А что смешного? Это делается элементарно и стоит копейки. Могу рассказать как это делается в крупных аэропортах, если интересно.
Добавлено: 08 июн 2011, 18:52
Zabuhaylo
Укрзалізниця и аэропорт Борисполь закупят 500 такси с устройством для расчетов банковскими картами
Государственная администрация железнодорожного транспорта Укрзалізниця и государственный международный аэропорт Борисполь намерены закупить 500 автомобилей повышенной комфортности, которые будут работать в режиме такси во время проведения матчей Евро-2012.
Об этом сегодня, 8 июня, заявил вице-премьер- министр инфраструктуры Украины Борис Колесников.
Так, на пресс-конференции во вторник в мэрии Киева, посвященной 1 году до начала Евро-2012, чиновник отметил, что эти автомобили начнут работать уже зимой нынешнего года.
Кроме того, по его словам, машины будут оборудованы устройством, которое позволяет рассчитываться с помощью кредитных карточек.
Напомним, ранее сообщалось, что правительство Украины ведет переговоры с Китаем о получении кредита на строительство скоростной железной дороги между Борисполем и Киевом.
http://news.bigmir.net/business/419127/?p=0&sort=ASC
Как только зализныця и аэропорт начнут зарабатывать на такси, об электричке думаю забудут.
Добавлено: 08 июн 2011, 22:37
AMY
Правильно. А то существующие машины копеечными терминалами оборудовать не судьба...