У Брно запустили найдовший в Чехії трамвайний тунель (фото, відео) НОВИНИ. 1 лютого 2023
Будівництво тривало 3 роки та коштувало 1,4 млрд крон.
У місті Брно запустили найдовший у Чехії трамвайний тунель, який сполучає місто з університетським кампусом та міським госпіталем. Про це пише ЦТС з посиланням на Expats. Значна частина нової трамвайної лінії, загальна довжина якої становить 912 метрів, проходить через 602-метровий трамвайний тунель.
Нова лінія проходить від головного залізничного вокзалу Брно до університетського кампусу та міської лікарні і медичної школи університету Масарика. Зазначається, що лінія працюватиме в тестовому режимі до середини грудня. "Менш ніж за три місяці ми повинні перевірити, чи відповідає траса всім експлуатаційним, технічним і безпековим умовам, а також перевірити всі можливі сценарії, які можуть статися", - зазначив генеральний директор транспортної компанії міста Брно Мілош Гавранек. "Нова трамвайна лінія стане зручним засобом пересування для 40 000 людей, які щодня їздять до цієї частини міста, незалежно від того, чи є вони студентами, співробітниками Університету Масарика чи лікарні Брно", - додала мер Брно Маркета Важкова.
Раніше місто не могло дозволити собі оновити застарілу інфраструктуру та рухомий склад.
В румунське місто Решиця доставлено перший з 13 трамваїв турецького виробництва, які Durmazlar Makina має поставити для відновлення трамвайного сполучення, що припинилося у 2011 році, оскільки місто не могло дозволити собі оновити застарілу інфраструктуру та рухомий склад.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Наразі Решиця забезпечила фінансування ЄС для відновлення частини мережі.
У квітні 2022 року з австрійською компанією Porr було підписано контракт на оновлення інфраструктури на суму 268 млн леїв, і роботи розпочалися. У червні 2020 року турецька компанія Durmazlar отримала контракт на 135,4 млн леїв на поставку 13 трамваїв, повністю профінансованих з регіональної операційної програми ЄС на 2014-2020 роки.
Двосторонні вагони довжиною 18 метрів і місткістю 135 пасажирів мають 33 місця для сидіння, в вагонах є пандуси для інвалідних візків, відеоспостереження, лічильники пасажирів, USB-роз’єми, Wi-Fi та детектори диму.
Наразі триває підготовка водіїв, а відновлення трамвайної лінії заплановане на квітень 2024 року, хоча в муніципалітеті зазначають, що роботи йдуть з випередженням на чотири місяці.
Re: Трамвай в мире
Добавлено: 10 фев 2023, 13:37
KharkivSky
Харьков. Правда журналисты спутали Тракторостроителей с Северной Салтовкой.
Re: Трамвай в мире
Добавлено: 13 ноя 2023, 14:49
Kozak
Цікаве рішення на час ремонту вулиці: тимчасовий асфальт для автотранспорту, над відремонтованою трамвайною колією.
Re: Трамвай в мире
Добавлено: 13 ноя 2023, 14:52
Коржик
Могу только себе представить, что бы сказали в Киеве, если бы где-то на Отрадном такого налепили.
Re: Трамвай в мире
Добавлено: 13 ноя 2023, 16:32
TANK
у нас забыли главное правило - дуракам пол-дела не показывают.
а дураков у нас по последнему официальному подсчету голов 3/4.
Re: Трамвай в мире
Добавлено: 14 ноя 2023, 12:27
Kozak
Неужели этим 3/4 не понятно, что на фото замена путей трамвая в процессе.
Просто попутно ремонтируют всю улицу, включая коммуникации, тротуары и дорогу.
Re: Трамвай в мире
Добавлено: 14 ноя 2023, 12:32
Коржик
Вот я не 3/4 и мне понятно только то, что асфальт с путей должны снять.
Зачем его туда положили с таким перепадом с основной проезжей частью, не очень понятно.
О порядке ремонта улицы и рациональности этого наплыва остаётся только гадать.
Лень писать свою версию.
Re: Трамвай в мире
Добавлено: 16 ноя 2023, 21:59
Kozak
Конкретно у випадку вищесфотаної вулиці: щоб місцеві мешканці (на звичайних авто) і підприємці (на вантажівках) могли користуватись шляхом (єдиним) до своїх будинків; погода дощова, тому асфальт тимчасовий, який потім легко зірвати та відправити на переробку.
Re: Трамвай в мире
Добавлено: 16 ноя 2023, 23:09
Коржик
Так справа же уже лежит асфальт на нормальном уровне.
А что это за город?