Статья - бред ещё тот...
Обзоры прессы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Останній акорд
Будівництво станції «Іподром» добігає кінця
Наприкінці минулого тижня кореспонденти «Вечірки» побували на станції метро «Іподром», будівництво якої добігає кінця. Разом з генеральним директором ПАТ «Київметробуд» Володимиром Петренком ми пройшлися всіма ділянками станції й поглянули, як викладають гранітом підлогу, обкладають мармуром колони та стіни, монтують світильники, навішують стелю. Завершується гідроізоляція станції, уже взялися засипати її зверху – цим розпочато благоустрій території.
«На початку цього року про станцію «Іподром» ми лише мріяли, – зазначає Володимир Петренко. – Тоді розпочалося її проектування та вишукувальні роботи. Сьогодні, після 8 місяців роботи, ми маємо 95% змонтованих конструкцій, на повний хід триває її облаштування. Тож станція є. Повністю готові перегінні тунелі від станції «Виставковий центр», і прохідницькі щити пішли далі. Якщо називати проектну вартість будівництва – 1 млрд. 818 млн. грн., то під час розмови з прем’єр-міністром Миколою Азаровим перед нами було поставлене завдання заощадити якнайбільше коштів, і ми це успішно робимо, що дасть змогу здешевити будівництво на понад 300 млн. грн. Гадаю, що завдання Миколи Азарова ми виконали й розв’язали навіть деякі надскладні питання, що аж ніяк не позначиться на комфорті та безпеці пасажирів. А станцію здамо в експлуатацію вчасно – у жовтні».
За словами Володимира Петренка, долю станції «Теремки» слід вирішувати сьогодні, а для цього необхідно ще 850 млн грн. Тоді можна буде вести мову про її запуск у першому півріччі наступного року. Утім, через особливості ландшафту метробудівці зазнають певних труднощів.
– Механізовані комплекси прокладають тунелі у бік «Теремків». Ми розраховували, що перший з них буде на цій станції в жовтні, а другий прибуде в листопаді. Але натрапили на річку Совка, котра призупинила рух уперед. Там напірна вода, дрібний пісок, пливун, який неможливо стримати. Зараз ми працюємо над зниженням рівня води та спробуємо подолати цю надзвичайно складну за геологією ділянку 300 метрів завдовжки. А загалом, якщо уряді місто забезпечать фінансування, то метробудівці зі своєю частиною роботи впораються, – розповідає гендиректор ПАТ «Київметробуд».
Щодо подальших планів, то після завершення спорудження «синьої» гілки метро, колектив, котрому в Україні немає аналогів, буде готовим працювати над черговими проектами. А роботи в столиці не бракує, і є речі, яким необхідно дати раду якнайшвидше.
– По-перше, це станція «Львівська брама». Ганьба, що за 20 років не впорядковане архітектурне обличчя Львівської площі. Існує завдання міської влади розв’язати це питання, і згодом ми візьмемося до введення цієї станції в експлуатацію, – каже головний метробудівець.
По-друге, утілення в життя ідеї зробити відгалуження від станції «Іподром» на Борщагівку, у бік аеропорту «Жуляни». «Укрметротунельпроект» уже розпочав передпроектні розробки.
– Тож наступного року треба вирішувати, чи підуть наші прохідницькі щити в бік Борщагівки чи працюватимуть деінде.
– Ви маєте на увазі трасу на Троєщину?
– Нині на лівому березі вже інша фірма збирається будувати станції. Це дуже складно. Адже метрополітен – це не просто підземні роботи, це надскладна система, яка має забезпечити перевезення, безпеку та комфортність пасажирів. Проте до робіт на правому березі слід узятися негайно, і виконувати їх повинні професіонали. Якщо правобережну частину метро буде зведено – немає питань: міст стане до експлуатації, і через рік метро запрацює до Троєщини.
– Хто будуватиме цю лінію?
– Вважаю, що, крім «Київметробуду», з цим ніхто інший не впорається. Упевнений, що конкурс ніхто, крім нас, не виграє. Кажу це не тому, що самовпевнений, а тому, що знаю: ми зробимо дешевше, якісніше й надійніше. До того ж, немає іншої компанії, яка могла би побудувати цю лінію за умови діючого метрополітену, без зупинення руху на пересадочних станціях – лише ми маємо такий досвід. Окрім того, треба буде пройти на Подолі під станцією «Тараса Шевченка» й не «посадити» її, те саме й зі станцією «Лук’янівська».
– Коли можна розпочати ці роботи і скільки все це забере часу?
– Будівництво розраховане на 62 місяці, але ми завжди на рік-півтора скорочували терміни, тож за 4-4,5 роки можна впоратись. Якщо розпочати роботи на правому березі зараз, то до їх завершення з’явиться Подільсько-Воскресенський міст, яким колії метро можна прокласти за рік і вийти на станцію «Райдужна», а це вже буде метро на Троєщину. Безумовно, цю лінію слід продовжити на Солом’янку до Окружної дороги і зробити пересадки на решту ліній.
– На деяких схемах позначено станцію «Теличка», яка будується. Що це за станція?
– «Теличка» побудована так само, як і станція «Львівська брама». Тому, якщо буде така потреба, її можна ввести в експлуатацію впродовж року.
Источник : http://eveningkiev.com/ua/18981/art/1347428489.html
Будівництво станції «Іподром» добігає кінця
Наприкінці минулого тижня кореспонденти «Вечірки» побували на станції метро «Іподром», будівництво якої добігає кінця. Разом з генеральним директором ПАТ «Київметробуд» Володимиром Петренком ми пройшлися всіма ділянками станції й поглянули, як викладають гранітом підлогу, обкладають мармуром колони та стіни, монтують світильники, навішують стелю. Завершується гідроізоляція станції, уже взялися засипати її зверху – цим розпочато благоустрій території.
«На початку цього року про станцію «Іподром» ми лише мріяли, – зазначає Володимир Петренко. – Тоді розпочалося її проектування та вишукувальні роботи. Сьогодні, після 8 місяців роботи, ми маємо 95% змонтованих конструкцій, на повний хід триває її облаштування. Тож станція є. Повністю готові перегінні тунелі від станції «Виставковий центр», і прохідницькі щити пішли далі. Якщо називати проектну вартість будівництва – 1 млрд. 818 млн. грн., то під час розмови з прем’єр-міністром Миколою Азаровим перед нами було поставлене завдання заощадити якнайбільше коштів, і ми це успішно робимо, що дасть змогу здешевити будівництво на понад 300 млн. грн. Гадаю, що завдання Миколи Азарова ми виконали й розв’язали навіть деякі надскладні питання, що аж ніяк не позначиться на комфорті та безпеці пасажирів. А станцію здамо в експлуатацію вчасно – у жовтні».
За словами Володимира Петренка, долю станції «Теремки» слід вирішувати сьогодні, а для цього необхідно ще 850 млн грн. Тоді можна буде вести мову про її запуск у першому півріччі наступного року. Утім, через особливості ландшафту метробудівці зазнають певних труднощів.
– Механізовані комплекси прокладають тунелі у бік «Теремків». Ми розраховували, що перший з них буде на цій станції в жовтні, а другий прибуде в листопаді. Але натрапили на річку Совка, котра призупинила рух уперед. Там напірна вода, дрібний пісок, пливун, який неможливо стримати. Зараз ми працюємо над зниженням рівня води та спробуємо подолати цю надзвичайно складну за геологією ділянку 300 метрів завдовжки. А загалом, якщо уряді місто забезпечать фінансування, то метробудівці зі своєю частиною роботи впораються, – розповідає гендиректор ПАТ «Київметробуд».
Щодо подальших планів, то після завершення спорудження «синьої» гілки метро, колектив, котрому в Україні немає аналогів, буде готовим працювати над черговими проектами. А роботи в столиці не бракує, і є речі, яким необхідно дати раду якнайшвидше.
– По-перше, це станція «Львівська брама». Ганьба, що за 20 років не впорядковане архітектурне обличчя Львівської площі. Існує завдання міської влади розв’язати це питання, і згодом ми візьмемося до введення цієї станції в експлуатацію, – каже головний метробудівець.
По-друге, утілення в життя ідеї зробити відгалуження від станції «Іподром» на Борщагівку, у бік аеропорту «Жуляни». «Укрметротунельпроект» уже розпочав передпроектні розробки.
– Тож наступного року треба вирішувати, чи підуть наші прохідницькі щити в бік Борщагівки чи працюватимуть деінде.
– Ви маєте на увазі трасу на Троєщину?
– Нині на лівому березі вже інша фірма збирається будувати станції. Це дуже складно. Адже метрополітен – це не просто підземні роботи, це надскладна система, яка має забезпечити перевезення, безпеку та комфортність пасажирів. Проте до робіт на правому березі слід узятися негайно, і виконувати їх повинні професіонали. Якщо правобережну частину метро буде зведено – немає питань: міст стане до експлуатації, і через рік метро запрацює до Троєщини.
– Хто будуватиме цю лінію?
– Вважаю, що, крім «Київметробуду», з цим ніхто інший не впорається. Упевнений, що конкурс ніхто, крім нас, не виграє. Кажу це не тому, що самовпевнений, а тому, що знаю: ми зробимо дешевше, якісніше й надійніше. До того ж, немає іншої компанії, яка могла би побудувати цю лінію за умови діючого метрополітену, без зупинення руху на пересадочних станціях – лише ми маємо такий досвід. Окрім того, треба буде пройти на Подолі під станцією «Тараса Шевченка» й не «посадити» її, те саме й зі станцією «Лук’янівська».
– Коли можна розпочати ці роботи і скільки все це забере часу?
– Будівництво розраховане на 62 місяці, але ми завжди на рік-півтора скорочували терміни, тож за 4-4,5 роки можна впоратись. Якщо розпочати роботи на правому березі зараз, то до їх завершення з’явиться Подільсько-Воскресенський міст, яким колії метро можна прокласти за рік і вийти на станцію «Райдужна», а це вже буде метро на Троєщину. Безумовно, цю лінію слід продовжити на Солом’янку до Окружної дороги і зробити пересадки на решту ліній.
– На деяких схемах позначено станцію «Теличка», яка будується. Що це за станція?
– «Теличка» побудована так само, як і станція «Львівська брама». Тому, якщо буде така потреба, її можна ввести в експлуатацію впродовж року.
Источник : http://eveningkiev.com/ua/18981/art/1347428489.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Станцію-примару столичного метро відкриють в 2014 році
18 вересня 2012 14:13
Як повідомив глава КМДА Олександр Попов, станцію метро «Львівська брама» повинні здати в експлуатацію в кінці 2014 року, повідомляє «В Городе».
«Ми починаємо реалізацію цього проекту з січня 2013 року. Але технологічно виконати роботи можна протягом двох років. Адже треба буде робити заморозку грунту. Тільки так ми зможемо вивести станцію на поверхню», - заявив Попов.
Завершити будівництво станції влада планує силами міського бюджету.
Станцію-примару столичного метро відкриють в 2014 році
18 вересня 2012 14:13
Як повідомив глава КМДА Олександр Попов, станцію метро «Львівська брама» повинні здати в експлуатацію в кінці 2014 року, повідомляє «В Городе».
«Ми починаємо реалізацію цього проекту з січня 2013 року. Але технологічно виконати роботи можна протягом двох років. Адже треба буде робити заморозку грунту. Тільки так ми зможемо вивести станцію на поверхню», - заявив Попов.
Завершити будівництво станції влада планує силами міського бюджету.
Станцію-примару столичного метро відкриють в 2014 році
Не, ну это просто не серьезно даже. Где Теремки и где Борщаговка.Бодрый писал(а):По-друге, утілення в життя ідеї зробити відгалуження від станції «Іподром» на Борщагівку, у бік аеропорту «Жуляни». «Укрметротунельпроект» уже розпочав передпроектні розробки.
А 4-ю линию - куда? Ей-то самое место на ЮБорще: после Сев.площади и аэропорта.
Или Петренко на строительстве 4-й линии могут оставить не у дел?
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Петренко прямо так и сказал, что "Киевметробуд" не допустят к строительству участка 4-й линии метро на левом берегу (от ст. "Радужная" до "Милославской") : "нині вже інша фірма збирається будувати станції. Це дуже складно..." ( http://eveningkiev.com/ua/18981/art/1347428489.html )
А на счёт Борщаговки, то конечно же он имел ввиду ответвление от ККЛ в сторону Борщаговки (станцию "Автовокзал "Теремки" и бывшую "Крейсера "Авроры")
А на счёт Борщаговки, то конечно же он имел ввиду ответвление от ККЛ в сторону Борщаговки (станцию "Автовокзал "Теремки" и бывшую "Крейсера "Авроры")
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Пока речь только про Радужную.Бодрый писал(а):Петренко прямо так и сказал, что "Киевметробуд" не допустят к строительству участка 4-й линии метро на левом берегу (от ст. "Радужная" до "Милославской") : "нині вже інша фірма збирається будувати станції. Це дуже складно..." (
Что за "інша фірма" очень интересно.
Здесь могла быть моя подпись...
Я не знаю, что имел в виду Петренко, но рискну предположить что речь шла о давишнем тендере на строительство ЛЛ по Бальзака, который в свое выиграл Киевгорстрой. И не выиграл, а проиграл Так те результаты давным-давно отменены. И строить уже собираются в другом месте.Петренко прямо так и сказал, что "Киевметробуд" не допустят к строительству участка 4-й линии метро на левом берегу (от ст. "Радужная" до "Милославской") : "нині вже інша фірма збирається будувати станції. Це дуже складно..." (


- NickElrond
- Дежурный по станции
- Сообщения: 325
- Зарегистрирован: 23 янв 2008, 16:58
- Откуда: Киев
Эксклюзивное интервью Александра Попова агентству Интерфакс-Украина: http://www.interfax.com.ua/rus/exclusive/118301/
Последний раз редактировалось NickElrond 24 сен 2012, 08:39, всего редактировалось 1 раз.
NickElrond писал(а):Эксклюзивное интервью Александра Попова агентству Интрераакс-Украина: http://www.interfax.com.ua/rus/exclusive/118301/


...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Пять балловДолго думал, зачем rusoss-у давать єкслюзивное интервью агентству Интрераакс-Украина

– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
ну вот это http://photos.wikimapia.org/p/00/02/58/98/27_full.jpg
Или этому забору уже сто лет?
Или может это вообще не там?
Или этому забору уже сто лет?
Или может это вообще не там?