Страница 28 из 28

Re: Трамвай в мире

Добавлено: 18 ноя 2023, 10:03
mann
Польский Щецин.

Re: Трамвай в мире

Добавлено: 18 ноя 2023, 16:07
Kozak
Только правой части (асфальта) правой части (улицы) не хватило по ширине для крупной техники.
Верно, Szczecin.

Re: Трамвай в мире

Добавлено: 20 ноя 2023, 18:00
Kozak
Приклад комплексної організації ремонту (зручний для трамваів і авто).
Початок ділянки, що ремонтується
Изображение
Середина
Изображение
Причина вузького місця - ліворуч (реконструкція)
Изображение
Кінець ділянки, що ремонтується
Изображение
Так як пропускна ширина в середині усього 3 смуги (2 для авто та 1 для трамвая), вулицю на відрізку розділили вздовж, відремонтували першу частину і потім приступили до іншої, не зупиняючи трамвайне сполучення.
А першопричиною була лише реконструкція мостового переходу.

Трамвай в світі

Добавлено: 29 окт 2024, 19:26
Бодрый
Сьогодні в Осло

Re: Трамвай в мире

Добавлено: 30 окт 2024, 16:52
Rider
Заїхав за покупками)
Наші ж зупиняються, щоб збігати за кавою, от європейці й переймають передовий досвід у наших)

Re: Трамвай в мире

Добавлено: 11 дек 2024, 19:05
berest
Немного фоток(моих) с последнего ИнноТранса:

Skoda ForCity Smart для города Бонн -
IMG_5496.JPG
IMG_5498.JPG
IMG_5500.JPG
Обновленный Bombardier Flexity для Берлина, но уже на 50м, 9 секций -
IMG_5457.JPG
IMG_5454.JPG
IMG_5456.JPG
IMG_5455.JPG
Untitled12.jpg
IMG_5452.JPG
Pesa -
IMG_5538.JPG
Hyundai-Rotem -
IMG_5493.JPG

Re: Трамвай в мире

Добавлено: 11 дек 2024, 22:08
TANK
Песа и Хюндай - утюги какие-то. А Бомбардиры со шкодой - просто не заморачиваются - есть нормальный дизайн - его и клепаем.

Re: Трамвай в мире

Добавлено: 12 дек 2024, 06:18
Юрик
TANK писал(а):
11 дек 2024, 22:08
Песа и Хюндай - утюги какие-то. А Бомбардиры со шкодой - просто не заморачиваются - есть нормальный дизайн - его и клепаем.
Ви мабуть забули про космічний дизайн трамваю від уралнасралвзавод?
:D

Re: Трамвай в мире

Добавлено: 12 дек 2024, 15:26
TANK
отчего же, помним-помним. "Пусси-Ван" вроде как, с обратным спойлером и подьемной силой))) Только то уралтрансмаш, а не тот танковый завод)))

Re: Трамвай в мире

Добавлено: 12 дек 2024, 18:39
berest
TANK писал(а):
11 дек 2024, 22:08
Песа и Хюндай - утюги какие-то. А Бомбардиры со шкодой - просто не заморачиваются - есть нормальный дизайн - его и клепаем.
После того как проходишь экспозиции китайской CRRC, я готов принять любой условный утюг той же Песы, Хюндая и т.д. :mrgreen: На самом деле эта утюжность выглядит живьем куда лучше и целостно. Оно не выглядит как будто тупо вклеили чужеродную маску, и на этом все. Там весь дизайн код, линии, подгонка материалов - все гармонично. Футуристично? - Да! Но тут уже на любителя, соглашусь. Лично мне тоже по душе что-то более классическое и закругленное в духе наших Пес, берлинского Бомбардье, Шкод и т.д.

п.с. Постараюсь еще в соседний тред закинуть фотки по Ж/Д технике, там чуть больше наклацал.

Трамвай в світі

Добавлено: 20 мар 2025, 13:20
Бодрый
В Чехії представили найдовший у світі трамвай

Компанія Škoda Group представила перший серійний зразок найдовшого у світі низькопідлогового трамвая, довжиною майже 60 метрів. Він призначений для німецьких міст Мангайм, Гайдельберг і Людвігсгафен.

Новий трамвай складається з шести секцій, а центральна частина може роз’єднуватися на дві рівні частини, що спрощує обслуговування та експлуатацію. Для безпеки передбачені червоні сигнальні вогні та окрема система керування для переміщення половини трамвая.

Німецький оператор транспорту замовив загалом 114 трамваїв, серед яких 12 найдовших та кілька десятків коротших — завдовжки 30 і 40 метрів. Вартість контракту сягає 10 мільярдів крон.

Ці трамваї зможуть курсувати не лише в межах міст, а й використовуватимуться для міжміських перевезень у федеральних землях Баден-Вюртемберг, Гессен і Рейнланд-Пфальц. Вони також будуть задіяні під час масових заходів, зокрема для перевезення футбольних уболівальників та туристів.

Трамвай розрахований на 368 пасажирів. Він оснащений антиколізійними системами, простором для інвалідних візків, автоматичними системами підрахунку пасажирів і LED-індикаторами на дверях.

Транспорт також має вбудовані суперконденсатори, що дозволяють проїхати до 1,6 км без електроживлення. Загальна довжина електричних кабелів у 60-метровому трамваї — 72 км.

Основні елементи виготовляють у Фінляндії, а остаточне складання проводять у Плзені. Після тестувань трамваї відправлять до Німеччини для повноцінної експлуатації.

Škoda Group є провідним чеським виробником міського та залізничного транспорту. Вона не має стосунку до автомобільного бренду Škoda Auto. В Китаї почали використовувати новий транспорт - беспілотні безрейкові електричні трамваї
http://m.autoconsulting.ua/news/default/view/58314

Трамвай в світі

Добавлено: 01 май 2025, 22:15
Бодрый
Gent Belgien

Re: Трамвай в мире

Добавлено: 02 май 2025, 08:33
Бодрый
У бельгійському Льєжі відкрили першу сучасну лінію трамваю

Відкриття лінії трамваю відбулося приблизно на три роки пізніше, ніж передбачалося.

У бельгійському місті Льєж відбулася урочиста церемонія відкриття першої сучасної лінії трамваю. Комерційна експлуатація цієї лінії завдовжки 11,7 км із 23 зупинками розпочалася 28 квітня 2025 року.

Про це пише ЦТС з посиланням на Rynek Kolejowy.

Лінія трамвая побудована консорціумом Tram'Ardent у складі, зокрема, компаній Colas Rail і CAF в рамках концесії на проектування, будівництво та обслуговування, що діє до 2052 року.

Іспанська компанія CAF поставила в Льєж 20 вагонів трамваю сімейства Urbos довжиною 45 м.

Оператором лінії трамвая є компанія Opérateur de Transport de Wallonie, за даними якої загальна вартість реалізації проекту, включаючи закупівлю вагонів, склала 430 млн євро.

Відкриття лінії трамваю відбулося приблизно на три роки пізніше, ніж передбачалося, оскільки проект зіткнувся з фінансовими труднощами через пандемію коронавірусу та зростання витрат.

У 2024 році плани будівництва двох ділянок продовження лінії трамваю Льєжа у північному та південному напрямках було скасовано на користь організації автобусного сполучення.

Перша лінія конки відкрилася в Льєжі в 1871 році, в 1893 році було введено в експлуатацію першу електрифіковану ділянку. У листопаді 1967 року існуюча історична мережа ліній трамвая була закрита.
https://cfts.org.ua/news/2025/04/30/u_b ... vayu_82781